Doe eens niet zo afschuwelijk vrolijk.quote:
Zo ben ik gewoon.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo afschuwelijk vrolijk.
En ik de zijnequote:
Er is niks openbaarderders dan hyves, meneer Teun.quote:
quote:
Coos kan er niet mee omgaanquote:
Ik ook niet hoor Piet. Ik vind het echt weerzinwekkend belachelijk. Ook erg triest voor d'r zelfquote:
O ja was even vergeten dat de grootste roddelaars hier zitten, dom domquote:
Nee de vraag wanneer MarkvanRinsum mod wordt kan ik niet meer uit m'n hoofd krijgen nu.quote:
Of LekkerSimpel.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee de vraag wanneer MarkvanRinsum mod wordt kan ik niet meer uit m'n hoofd krijgen nu.
Misschien moet je 't niet zo serieus nemen, het is maar zo'n klein ideetje.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor Piet. Ik vind het echt weerzinwekkend belachelijk. Ook erg triest voor d'r zelf
Ok, je kan te ver gaan.quote:
Ik waardeer je medeleven, maar ik heb er zelf niet zo'n moeite mee hoor.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor Piet. Ik vind het echt weerzinwekkend belachelijk. Ook erg triest voor d'r zelf
Krijg ik nu een noot?quote:
Proostquote:Op maandag 15 maart 2010 22:21 schreef Coos het volgende:
Krijg ik nu een noot?![]()
weet je wat, doe maar een heel zakje dan pak ik er even een biertje bij.
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja was even vergeten dat de grootste roddelaars hier zitten, dom dom
ik ben niet zwanger hoor Pietje!quote:
Gaan we bijdehand doen. Welk bier?quote:
Grolschquote:Op maandag 15 maart 2010 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gaan we bijdehand doen. Welk bier?
Als de wekker gaatquote:Op maandag 15 maart 2010 22:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Don't mention it
![]()
Hoe laat ga je morgen op trouwens, weer zo takkevroeg?
Ik weet niet wat er achter bij en van users wordt bijgehouden. Mocht het een fractie meer zijn dan de lengte van m'n hoektand, dan maak ik mij wel degelijk zorgen.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien moet je 't niet zo serieus nemen, het is maar zo'n klein ideetje.
Ja waarom eigenlijk, geen ideequote:Op maandag 15 maart 2010 22:24 schreef Coos het volgende:
Grolsch
hoezo eik? heb ik een kratje gewonnen?![]()
Alleen jij hebt een apart topic, voor de rest valt 't wel mee eigenlijk.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik weet niet wat er achter bij en van users wordt bijgehouden. Mocht het een fractie meer zijn dan de lengte van m'n hoektand, dan maak ik mij wel degelijk zorgen.
Ja, doe maar lolligquote:Op maandag 15 maart 2010 22:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Alleen jij hebt een apart topic, voor de rest valt 't wel mee eigenlijk.
'quote:Op maandag 15 maart 2010 22:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er achter bij en van users wordt bijgehouden. Mocht het een fractie meer zijn dan de lengte van m'n hoektand, dan maak ik mij wel degelijk zorgen.
Nu je mod bent scroll je zeker niet meer over mij heenquote:Op maandag 15 maart 2010 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
'
Je moest eens weten, topics vol over jou.
Hoiquote:Op maandag 15 maart 2010 22:29 schreef CarOnline het volgende:
Hoi bitches! Cheers noecaro
Caro vond avatst kut rndatis deze foom pol
Lies dat blauw vloekt met je avaquote:Op maandag 15 maart 2010 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
Spuit 11.
Trusten, sweet dreamsquote:Op maandag 15 maart 2010 22:32 schreef Kally het volgende:
Ik ga nog even lezen en dan slapen, slaap lekker voor straks
Ja, welterustenquote:Op maandag 15 maart 2010 22:32 schreef Kally het volgende:
Ik ga nog even lezen en dan slapen, slaap lekker voor straks
Tijd Voor Pindakaas?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
Fann denkt "Ik kan maar beter duidelijk zijn"
Je weet het nooit met 'r. Ze heeft altijd weer wat anders.quote:
Tja, vrouwen hequote:Op maandag 15 maart 2010 22:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je weet het nooit met 'r. Ze heeft altijd weer wat anders.
Lente?quote:Maar morgen begint alvast wel de lente, we komen in de dubbele cijfers qua temp
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Krijg ik nu een noot?![]()
weet je wat, doe maar een heel zakje dan pak ik er even een biertje bij.
Zit je bij te lezen, lesbiennequote:
Pak 'm Soury, pak 'm maar aanquote:Op maandag 15 maart 2010 22:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit je bij te lezen, lesbienne.
DVD'tje te fikken en nu weer, maar waar haal je dat vandaanquote:Op maandag 15 maart 2010 22:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit je bij te lezen, lesbienne.
Nu de rest van de VVD nog.quote:
Kleinste man ter wereld overledenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:06 schreef FANN het volgende:
http://www.ekudos.nl/artikel/4905/de_kleinste_man_ter_wereld
Ff denken.......goh ineens is het slaaptijdquote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je had andere dingen aan je hoofd?
Stommerd!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ff denken.......goh ineens is het slaaptijd
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stommerd!![]()
Nu krijg je een note.![]()
Geintje, slaap lekker.![]()
Jullie zijn echt wel verliefd.
Ja!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:13 schreef Laysa het volgende:
Liesjeeeeeeeeeeeeeeeeee je bent blaaaaaaaaaauwwwwwwwwwwwwww.....gewoon herstikke blauw ben je
En ik dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:19 schreef Laysa het volgende:
nah...lekker mn bedje in![]()
Trusten Fanneke en Liesl![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |