Studentassistent verdient doorgaans wel ok ja, vraagbaak/nakijkpersoon zijn bij eerstejaars practicum bijvoorbeeld. Heeft wel een tijdelijk karakter en vaak ook maar een dag per week o.i.d. (bv omdat het 1 vak is). Moet je geluk mee hebben, ernaar vragen kan altijd lijkt me, en soms komen docenten zelf met vacatures. En niet alleen zesjes op je cijferlijst (en zeker niet voor het vak dat je gaat assisterenquote:Op maandag 15 maart 2010 22:04 schreef Dennis101 het volgende:
Zoek een baantje op je school. Of studentchauffeur.
Niet alleen studentassistent, maar ook receptiewerk op je school. Verdient vaak erg goed inderdaad.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:21 schreef Henno het volgende:
Dat hele internet gedoe lag me al een beetje, dus ik heb het getroffen met een part time baantje bij een webbureau... dus misschien eens kijken bij iets wat bij een hobby van je aansluit, en niet teveel eisen stellen meteen.
[..]
Studentassistent verdient doorgaans wel ok ja, vraagbaak/nakijkpersoon zijn bij eerstejaars practicum bijvoorbeeld. Heeft wel een tijdelijk karakter en vaak ook maar een dag per week o.i.d. (bv omdat het 1 vak is). Moet je geluk mee hebben, ernaar vragen kan altijd lijkt me, en soms komen docenten zelf met vacatures. En niet alleen zesjes op je cijferlijst (en zeker niet voor het vak dat je gaat assisteren) is een pré natuurlijk
En anders kan je altijd nog je kontje verkopen achter het station ;')
Alleen jammer dat ze je daar met 18 jaar al veel te oud vinden.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:29 schreef Renesite het volgende:
Nou... nog steeds bij de supermarkt alhier... Verdient redelijk en ach...
Werk er vanaf mijn 16e... naja, prima. Dan zoeken ze maar anderen die vanaf 7 tot 10:00 wil werken om daarna naar hun middelbare school te gaan.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:44 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze je daar met 18 jaar al veel te oud vinden.
Als je er op jonge leeftijd bent begonnen en je voegt wat toe mag je wel blijven, mensen die 18 zijn en willen beginnen komen vaak niet meer aan de bak in een supermarkt.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Werk er vanaf mijn 16e... naja, prima. Dan zoeken ze maar anderen die vanaf 7 tot 10:00 wil werken om daarna naar hun middelbare school te gaan.
Klopt, tenzij onchristelijke uren in bijvoorbeeld in dit geval amsterdam. Amsterdam is overbevolkt door de blauwe grootgrutter. Daarnaast heb je op het station ook filialen zitten die tot 24:00 open zijn. Feit is: 16-jarigen mogen niet per definitie tot zo laat werken.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:48 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als je er op jonge leeftijd bent begonnen en je voegt wat toe mag je wel blijven, mensen die 18 zijn en willen beginnen komen vaak niet meer aan de bak in een supermarkt.
Misschien moet je even eerst de topic goed lezen voordat je je sarcastische uitingen er op los gooit. Ik had het namelijk over ongeveer ¤10,-. Wat tevens niet onmogelijk is. Maar wel lastig te vinden, vandaar dat jullie raadpleeg. Tevergeefs, klaarblijkelijk.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:19 schreef Mikkie het volgende:
Je denkt dat je de enige bent die zo'n baantje zoekt? Voor 13 euro per uur zijn er hele volksstammen ongeschoolden die graag dat werk doen.
Ja. Degene die het over de zorg had bijvoorbeeld.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:18 schreef broekemania het volgende:
Iemand??...
Tien euro is nog steeds veel. Jaren terug was een tientje een prima salaris, maar dan hadden we het over guldens.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:31 schreef broekemania het volgende:
[..]
Misschien moet je even eerst de topic goed lezen voordat je je sarcastische uitingen er op los gooit. Ik had het namelijk over ongeveer ¤10,-. Wat tevens niet onmogelijk is. Maar wel lastig te vinden, vandaar dat jullie raadpleeg. Tevergeefs, klaarblijkelijk.
Omdat er altijd uitzonderingen zijn. Zoals het kippenslachterij-verhaal. Er was reeds iemand die het had over een degelijk baantje in de zorg waar een soortgelijk bedrag verdiend kan worden. Dat was wellicht een optie. Ofwel, daar heb ik meer aan dan jouw generaliserende dooddoenersquote:Op maandag 15 maart 2010 23:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tien euro is nog steeds veel. Jaren terug was een tientje een prima salaris, maar dan hadden we het over guldens..
Er zijn genoeg fulltime banen op mbo-niveau waar je niet eens netto 10 euro per uur overhoudt (bij fulltime is dat 1.600 euro per maand!), dus waarom zou jij daar als scholier wel aan komen?
Mogen vrouwen hier niet reageren?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:03 schreef broekemania het volgende:
Heren, nederig vraag ik om uwer hulp.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:20 schreef Eva4Evah het volgende:
Ik kan ook echt geen ruk vinden. Vandaag een sollicitatieformulier ingeleverd bij Kruidvat, ja je moet toch wat
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:03 schreef Dowdoon het volgende:
[..]
Hahahhahha bij kruitvat
kruitvat is cool ik werk er al vanaf mn 15de
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:06 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En dan nog weten hoe je het schrijft...
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:06 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En dan nog niet weten hoe je het schrijft...
Je signaturequote:Op donderdag 18 maart 2010 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
houd wel rekening met het feit dat veel baantjes waar je wat kunt verdienen en door de weeks EN front office zijn! En dat is een stuk minder flexibel, als je studeert en je moet eens wat voor je studie doen op je werkdag..
Dat betaalt juist over het algemeen niet zo goed, of je moet op provisiebasis komen te werken.quote:
Neee het werken daar heeft m'n arme tere hersentjes zo afgestompt dat ik dat zelfs niet meer weetquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:06 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En dan nog niet weten hoe je het schrijft...
Daar liggen de baantjes nou niet bepaald voor het oprapen. Mijn ervaring is ook dat de - minder prestigieuze - functies via uitzendbureaus vergeven worden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:42 schreef eriksd het volgende:
Museale sector betaald goed, kan ik uit eigen ervaring melden. Ben 20.
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:03 schreef broekemania het volgende:
Even over mijzelf; ik ben 21 jaar oud, studerende en woonachtig in Amsterdam. Veel ervaring in horeca maar zoek eigenlijk wel eens wat anders.
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:43 schreef broekemania het volgende:
Ter zake; op school werken is helaas geen optie, aangezien ik helaas een mbo-opleiding geniet. Arbeid wordt niet toevertrouwd aan mij en mijn onderontwikkelde studiegenootjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |