Vast een zwerver. TS hoe heb je hem bedankt?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:10 schreef RacerDKB het volgende:
Die kerel staat al 2 weken elke ochtend uren te schreeuwen dat ie die tas heeft gevonden?
Nee nee, een Philips werker, zo bleek.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:11 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Vast een zwerver. TS hoe heb je hem bedankt?
Zijn butvlek aan't bewonderen op het t-shirt van een jonge kerel.quote:een man van in de 40 die daar langs het fietspad mijn t-shirt omhoog houdt.
Doordrenkt met GHB.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:49 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Zijn butvlek aan't bewonderen op het t-shirt van een jonge kerel.
Maak er een commercial over, of nee wacht die is er al.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:10 schreef ptb het volgende:
toch wel vreemd hoe iemand die gewoon in keer aardig doet zo word afgemaakt op Fok,,,
quote:
Tuurlijk vind jij dat.quote:
Ik zou een fles wijn voor die man halenquote:Op maandag 15 maart 2010 20:09 schreef Enj0y het volgende:
2 Weken geleden ben ik mijn gymspullen kwijt geraakt toen ik naar school fietste.
Vanochtend fietste ik weer naar school en wat ziet mijn oog: jawel, een man van in de 40 die daar langs het fietspad mijn t-shirt omhoog houdt. 'Deze heb ik gevonden, van wie is deze?' riep hij. Na 15 meter drong pas tot me door wat daar bezig was. Totaal verstomd draai ik me om en ga ik naar de man. Bleek dat hij het bij kleintjes in de krant had gezet en dat hij al naar de politie was geweest. Ik bedankte hem en prees hem tot in de hemel. 'Dit is geniaal! D'r zouden er meer van u moeten zijn!'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
yey!
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:10 schreef RacerDKB het volgende:
Die kerel staat al 2 weken elke ochtend uren te schreeuwen dat ie die tas heeft gevonden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |