En Gerard of Michiel zullen The High Fidelity wel willen draaien.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:57 schreef -Hans- het volgende:
Damn, donderdag 15 graden! een ding weet ik wel.. Aviv Geffen - It's Alright zal die dag op repeat staan
WEEEEEEEEEEEEEEEKENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD! ZOMETEEN, DER RUDY!!!quote:Op maandag 15 maart 2010 20:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is 't alweer vrijdag? Damn, wat vliegt die tijd.
Vorige week al een keertje gedaan, of de week ervoor. Toen die dag dat het schijnlente was.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En Gerard of Michiel zullen The High Fidelity wel willen draaien.
Jaaa vanavond weer Ekstra weekend en Der Rudy! zin in. Biertje erbij en wat chips. Heerlijk! * toen ging de wekker en bleek het nog maar dra-maandag te zijn *quote:Op maandag 15 maart 2010 20:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is 't alweer vrijdag? Damn, wat vliegt die tijd.
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En Gerard of Michiel zullen The High Fidelity wel willen draaien.
www.korrelatie.nlquote:Op maandag 15 maart 2010 21:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
1 keer gehad met een heerlijke pizza. Balen joh! niet tof
Ah, dan was je me voor dit jaar. Woensdag nog maar een keer dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:00 schreef MichielV het volgende:
[..]
Vorige week al een keertje gedaan, of de week ervoor. Toen die dag dat het schijnlente was.
zal wel aan de brightness en de constrant liggen, kan altijd.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:05 schreef Sirolf het volgende:
Ik vond het vest (want een shirt was 't nou ook weer niet) er op de webcam toch behoorlijk zwart uit zien hoor.
Die kunnen mij niet helpen !!!quote:
welke speakers heb je?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die kunnen mij niet helpen !!!
Gvd is schijnbaar weer helder weer... hoor weer allemaal vage zenders uit de speakers komen. Irritant!
uuhm Logitech (deze http://www.future-ict.nl/catalog/images/Logitech%20speakers.jpg ). Maar de FPS1000 van Cambridge had het probleem ook. Heb het vermoeden dat het komt omdat hier in de buurt een paar satellieten in de lucht zitten die je bij helder weer ook ziet. Merk het vooral bij helder weer dat er een Duitse zender of een andere zender in de achtergrond is te horen. Best mafquote:
ook gehad met mn X-240, heb nu de Z4, geen problemen met dit.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhm Logitech (deze http://www.future-ict.nl/catalog/images/Logitech%20speakers.jpg ). Maar de FPS1000 van Cambridge had het probleem ook. Heb het vermoeden dat het komt omdat hier in de buurt een paar satellieten in de lucht zitten die je bij helder weer ook ziet. Merk het vooral bij helder weer dat er een Duitse zender of een andere zender in de achtergrond is te horen. Best maf
uuhm, toch een betere van de subwoofer / bekabelingquote:Op maandag 15 maart 2010 21:21 schreef gerbenp het volgende:
[..]
ook gehad met mn X-240, heb nu de Z4, geen problemen met dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |