quote:NOW PLAYING: STILL LOVING YOU - SCORPIONS
»» NEXT: ROADTRIPPIN' - RED HOT CHILI PEPPERS
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:46 schreef Cee het volgende:
Ik heb 't niet zo op remixen. Ik hoor liever accoustische versies van dit soort nummers dan dat het nog een keer door een mixer gehaald wordt. Dan is het alsof een brinta-papje door de mixer gehaald wordt. Maar ik wil een brinta-papje in de vriezer en dan kijken wat eruit komt. Da's spannender.
Still doesn't do it for me, vind het origineel toch echt beter. Vind dit te gemaakt (en vooral te hoog) gezongen...quote:Op maandag 15 maart 2010 19:48 schreef Cee het volgende:
Mag ik nog 1 poging wagen om jullie ongelovigen te converteren tot ware Glamberts? (Zo noemen de die-hard Adam Lambert fans zich, maar ik ben een gematigd fan en ga nog net niet zo ver om z'n kop op m'n kont te tatooeren).
'Mad World' (ja, die van Tears for fears / Gary Jules) akoestisch.
Daar heeft ie ook een celebrity crush op.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Still doesn't do it for me, vind het origineel toch echt beter. Vind dit te gemaakt (en vooral te hoog) gezongen...
Ik vind de MH wel aardig, maar niet meer dan dat. En ik vind 'm nog steeds teveel op die Bill van Tokio Hotel lijken.
Vandaar zeker dat ze zijn hoofd op hun bil laten tatoeërenquote:Op maandag 15 maart 2010 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Still doesn't do it for me, vind het origineel toch echt beter. Vind dit te gemaakt (en vooral te hoog) gezongen...
Ik vind de MH wel aardig, maar niet meer dan dat. En ik vind 'm nog steeds teveel op die Bill van Tokio Hotel lijken.
Proberen mag altijd, maar of het resultaat heeft?? Echt, heb de plaat een paar keer gehoord maar echt boeiend vind ik het totaal niet.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:48 schreef Cee het volgende:
Mag ik nog 1 poging wagen om jullie ongelovigen te converteren tot ware Glamberts? (Zo noemen de die-hard Adam Lambert fans zich, maar ik ben een gematigd fan en ga nog net niet zo ver om z'n kop op m'n kont te tatooeren).
'Mad World' (ja, die van Tears for fears / Gary Jules) akoestisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |