dan bel je Jan het Boevie die wast hem wel witquote:Op maandag 15 maart 2010 18:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik maar geen last krijg met Wilders.
Als tie binnen is voordat Jan weer in de kruipruimte zit.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:38 schreef Coos het volgende:
of zoiets
edit: shit ik zie nu dat ik een typo heb. HET MOET 622 ZIJN![]()
quote:
nee,quote:Op maandag 15 maart 2010 18:45 schreef Kally het volgende:
En nog van George Baker gedroomd vannacht ?
Gelukkig nietquote:
Doei moppiequote:
Heb drie afleveringen Spartacus gekeken .. Oei wat een zootje bloed, tieten en sex.quote:
Kijk jij hem op de beamer?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb drie afleveringen Spartacus gekeken .. Oei wat een zootje bloed, tieten en sex.
m.a.w. afl. 4 en 5 liggen te fikken nu. Ik vind het wel gaaf![]()
heb je die ene DVD al gezien van Spartacus Muis, met die ouwe in de hoofdrilquote:Op maandag 15 maart 2010 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb drie afleveringen Spartacus gekeken .. Oei wat een zootje bloed, tieten en sex.
m.a.w. afl. 4 en 5 liggen te fikken nu. Ik vind het wel gaaf![]()
Kirk Douglas ???quote:Op maandag 15 maart 2010 18:52 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je die ene DVD al gezien van Spartacus Muis, met die ouwe in de hoofdril
hoe heet die vent ook al weer ??
je weet wel...
is zo'n hele vette dikke DVD box
moet ik hem effe sturen??
ik moet hem wel terrug want hij is van die Griek en dan krijg ik hommelus
Ja met Kirk Douglas (toch?).. Ken ik al maar thanksquote:Op maandag 15 maart 2010 18:52 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je die ene DVD al gezien van Spartacus Muis, met die ouwe in de hoofdril
hoe heet die vent ook al weer ??
je weet wel...
is zo'n hele vette dikke DVD box
moet ik hem effe sturen??
ik moet hem wel terrug want hij is van die Griek en dan krijg ik hommelus
quote:
TVT!quote:
Kijk zequote:Op maandag 15 maart 2010 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
.. Ik vind deze wel wat aantrekkelijker. Any way. Deeltje 4 kijken
quote:
neehee vanavond wordt het Kirkquote:
Kirk kon hard zwaffelen Fann, tis niet veel meer tegenwoordigquote:Op maandag 15 maart 2010 19:00 schreef FANN het volgende:
[..]
neehee vanavond wordt het Kirk
en reken maar dat die je hard kan zwaffeln Pietje
ik zou maar vast een helmpje opdoen
da's waarquote:Op maandag 15 maart 2010 19:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Kirk kon hard zwaffelen Fann, tis niet veel meer tegenwoordig
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kirk? Is het heul vreemd als ik die naam nog nooit gehoord heb?
JA !quote:Op maandag 15 maart 2010 19:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kirk? Is het heul vreemd als ik die naam nog nooit gehoord heb?
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:04 schreef Kally het volgende:
[ afbeelding ]
Het is de vader van Micheal Pietje, die ken je hoop ik welKen uw klassiekers
Met hulpmiddelen misschienquote:Op maandag 15 maart 2010 19:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zal die oude nog sowieso kunnen swaffelen?
Die heb ik twee weken terug weer eens zitten kijken, ik zat in een Oudheid modus. Prachtig epos en op het eind moest ik een traantje wegpinken.quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:06 schreef Kally het volgende:
[ afbeelding ]
Zo was hij in zijn glorie dagen
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb best wel eens star trek gekeken maar alleen de laatste seizoenen, kan 'm me niet herinneren.
Cutiequote:Op maandag 15 maart 2010 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb best wel eens star trek gekeken maar alleen de laatste seizoenen, kan 'm me niet herinneren.
Ja, het heeft wel wat die oude filmsquote:Op maandag 15 maart 2010 19:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heb ik twee weken terug weer eens zitten kijken, ik zat in een Oudheid modus. Prachtig epos en op het eind moest ik een traantje wegpinken.
Schattigquote:Op maandag 15 maart 2010 19:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik in mijn gloriedagen!
Die is ook mooi ja, ik zat net weer plaatjes te lurken van Ben Hurquote:Op maandag 15 maart 2010 19:12 schreef FANN het volgende:
deze moet ik ook nog maar eens gaan kijken
[ afbeelding ]
zulke films moet je altijd meer dan 1x zien
als je dan toch gezwaffeld moet worden dan maar door Benquote:Op maandag 15 maart 2010 19:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Die is ook mooi ja, ik zat net weer plaatjes te lurken van Ben Hur
Ik bedoel maarquote:Op maandag 15 maart 2010 19:17 schreef FANN het volgende:
[..]
als je dan toch gezwaffeld moet worden dan maar door Ben![]()
Dat kloptquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zat daarstraks 15 minuten te refreshen
Dat je het na 5 minuten nog niet door hadquote:
Ik zag het niet op mijn telefoonquote:Op maandag 15 maart 2010 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat je het na 5 minuten nog niet door had
Brilletje?quote:
quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:45 schreef D. het volgende:
Teun is trouwens verdacht stil. Zou ie liever niet weer topscoorder worden?
Daar heb ik geen last vanquote:Op maandag 15 maart 2010 19:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Is niet erg, we worden allemaal ouder
quote:
Nu ook in de mijnequote:
Graag gedaanquote:
en seizoen 2 van 'Bij ons in de BV'quote:Op maandag 15 maart 2010 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
Vanavond eerste aflevering van de Nederlandse Project Catwalk
Ik kijk ook niet naar de Amerikaansequote:Op maandag 15 maart 2010 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
is wel leuk idd. die valse nichten die er tussen zitten zijn vaak wel lachenquote:Op maandag 15 maart 2010 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
Nee? Kijk je wel naar ANTM? Vanavond zit Daphne Dekkers in de jury.quote:
Hey strangerquote:Op maandag 15 maart 2010 20:00 schreef gomi het volgende:
[..]
is wel leuk idd. die valse nichten die er tussen zitten zijn vaak wel lachen
O misschien dat ik het vanavond wel even opzet dan jaquote:Op maandag 15 maart 2010 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee? Kijk je wel naar ANTM? Vanavond zit Daphne Dekkers in de jury.
Het hele gezelschap is in Amsterdam geweest.
Misschien ben ik de stranger danquote:Op maandag 15 maart 2010 20:01 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe zo lang ben ik hier toch niet weggeweest
Alles met 'modellen' op tv is te fout om naar te kijken.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee? Kijk je wel naar ANTM? Vanavond zit Daphne Dekkers in de jury.
Het hele gezelschap is in Amsterdam geweest.
Ja daar zit ik nietquote:Op maandag 15 maart 2010 20:04 schreef gomi het volgende:
[..]
ah hey stranger
heb ff gechecht en geloof begin maart voor t laatst in de cos geweest
Nee, da;s een kliekjequote:Op maandag 15 maart 2010 20:05 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm met al die vreemdelingen kunnen we een vreemdelingenlegioen oprichten
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:11 schreef gomi het volgende:
[..]
maar alleen kally en ik is niet direct een legioen
D.en ik doen mee met F1 managerquote:
Vooral tijdens het knippen en naaien, die intens valse opmerkingen over elkaars creatiesquote:Op maandag 15 maart 2010 20:00 schreef gomi het volgende:
[..]
is wel leuk idd. die valse nichten die er tussen zitten zijn vaak wel lachen
ah ik wilde ook, maar vergat t en toen t zaterdag was was t te laat.quote:
Ik weet iig wat buitenspel is, dat scheeltquote:Op maandag 15 maart 2010 20:13 schreef gomi het volgende:
[..]
vormen we al een heel eltal. kunnen we iig voetballen
Ik geloof dat ik strafpunten krijgquote:Op maandag 15 maart 2010 20:14 schreef gomi het volgende:
[..]
ah ik wilde ook, maar vergat t en toen t zaterdag was was t te laat.
nu ga ik gewoon meedoen vanaf de 2e race
yups, dat is t leukst van t hele programma.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vooral tijdens het knippen en naaien, die intens valse opmerkingen over elkaars creaties
Teun gaat zich ook nog aanmeldenquote:Op maandag 15 maart 2010 20:14 schreef gomi het volgende:
[..]
ah ik wilde ook, maar vergat t en toen t zaterdag was was t te laat.
nu ga ik gewoon meedoen vanaf de 2e race
nou kijk eens aan.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet iig wat buitenspel is, dat scheelt
* proestquote:
Jij niet, ik welquote:Op maandag 15 maart 2010 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik strafpunten krijggezeur allemaal
maar zo een subleague is ook weer zo een kliekjequote:Op maandag 15 maart 2010 20:15 schreef D. het volgende:
[..]
Teun gaat zich ook nog aanmelden
We hebben een RLS subleague
strafpunten? sta ik dan gewoon boven je als ik me nu inschrijf?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik strafpunten krijggezeur allemaal
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:16 schreef gomi het volgende:
[..]
maar zo een subleague is ook weer zo een kliekje
Nee volgens D. niet en die heeft er meer verstand vanquote:Op maandag 15 maart 2010 20:17 schreef gomi het volgende:
[..]
strafpunten? sta ik dan gewoon boven je als ik me nu inschrijf?
Zeg ik wat geks nu ofzoquote:
Moet je aan liesje vragenquote:Op maandag 15 maart 2010 20:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kun je met een piemel van vijftien cm ook swaffelen eik?
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:16 schreef gomi het volgende:
[..]
maar zo een subleague is ook weer zo een kliekje
quote:
Jezus, ze maken tegenwoordig ook maar iedereen blauw hierquote:Op maandag 15 maart 2010 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moet je aan liesje vragen.
Modwissel op SEX
Het lijkt wel een kliekjequote:Op maandag 15 maart 2010 20:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jezus, ze maken tegenwoordig ook maar iedereen blauw hier
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jezus, ze maken tegenwoordig ook maar iedereen blauw hier
Ja ja, als je maar niet denkt dat ik met een FA naar bed gaquote:
Ja ik heb er 109, nou ja beter iets dan nietsquote:
Moraalridderquote:Op maandag 15 maart 2010 20:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja ja, als je maar niet denkt dat ik met een FA naar bed ga
Ff aan D. vragen, hij is eigenaarquote:Op maandag 15 maart 2010 20:26 schreef gomi het volgende:
[..]
ik iook een team aangemaakt.
hoe kan ik me aanmelden bij dat kliekje van jullie?
Ik denk niet dat shmoopy op je zit te wachten. Laat staan Bio, NJ, Snakey of ikquote:Op maandag 15 maart 2010 20:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja ja, als je maar niet denkt dat ik met een FA naar bed ga
nee je zit niet te wachten? je hebt de auto al gepakt en bent al onderweg naar hem?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat shmoopy op je zit te wachten. Laat staan Bio, NJ, Snakey of ik
Je denkt dat ik geen smaak heb?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat shmoopy op je zit te wachten. Laat staan Bio, NJ, Snakey of ik
Whahahaha, F1 manager, en we hebben een team in de subleagues. En ik werd gewoon gevraagdquote:Op maandag 15 maart 2010 20:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat voor kliek is dat, die jullie hebben?
En D is de leider?
Hoe gaat de ballotage?
Oh, F1 bummer, geen verstand vanquote:Op maandag 15 maart 2010 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahahaha, F1 manager, en we hebben een team in de subleagues. En ik werd gewoon gevraagd
quote:
Aangemaakt, maar misschien is het leuker als ik in jouw team kom?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:36 schreef D. het volgende:
He Teun, ouwe toppostert, je kunt je team aanmaken nu
Ook dat nog,,,waar gaat het heen op dit forumquote:Op maandag 15 maart 2010 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Wij zijn geen kliekje
wij zijn een sub-league
Zie PMquote:Op maandag 15 maart 2010 20:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Aangemaakt, maar misschien is het leuker als ik in jouw team kom?
Geen ideequote:Op maandag 15 maart 2010 20:39 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ook dat nog,,,waar gaat het heen op dit forum
Dat ben ik ookquote:Op maandag 15 maart 2010 20:40 schreef gomi het volgende:
[..]
wie is d.rose?
die gaat iig als een speer
Is het nu goed D? Ik had namelijk zelf al een team, is dat nu opgenomen binnen jouw subleague?quote:
Gelukkig, dan maar...quote:Op maandag 15 maart 2010 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee
Ik zit hier nu al een tijdje en vooralsnog gaat het nergens heen
Yep, je staat erbijquote:Op maandag 15 maart 2010 20:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is het nu goed D? Ik had namelijk zelf al een team, is dat nu opgenomen binnen jouw subleague?
Hondjes!quote:Op maandag 15 maart 2010 20:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
Liesje is hartikke streng als mod.
echt hoor
ik koos daarvoorquote:Op maandag 15 maart 2010 20:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom is jouw profiel verborgen en die van Gomi ook
Dat was een optie. Nu maakt het nog niets uit, maar verderop wil je soms je strategie niet weggeven aan de concurentiequote:Op maandag 15 maart 2010 20:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom is jouw profiel verborgen en die van Gomi ook
Ja, en Kally heeft 'm ook plots verborgenquote:Op maandag 15 maart 2010 20:46 schreef gomi het volgende:
[..]
ik koos daarvoor
grote geheimen enzo he
nah ik gooi hem wel weer open. ff uitzoekn hoe
Bij profielbeheer in je persoonlijke account, ik heb hem net dichtgegooid haha, jullie hoeven niet te zien hoe ik straks verander en ga winnenquote:Op maandag 15 maart 2010 20:46 schreef gomi het volgende:
[..]
ik koos daarvoor
grote geheimen enzo he
nah ik gooi hem wel weer open. ff uitzoekn hoe
't Is een spelletjequote:Op maandag 15 maart 2010 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was een optie. Nu maakt het nog niets uit, maar verderop wil je soms je strategie niet weggeven aan de concurentie
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij profielbeheer in je persoonlijke account, ik heb hem net dichtgegooid haha, jullie hoeven niet te zien hoe ik straks verander en ga winnen
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij profielbeheer in je persoonlijke account, ik heb hem net dichtgegooid haha, jullie hoeven niet te zien hoe ik straks verander en ga winnen
Na de training wilde ik mijn team helemaal omgooien, maar bedacht me dat ik ook mijn winkansen kon spreiden en heb voor mijn nieuwe teamkeuze D.Rose gebruikt. Goede zet geweestquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:49 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, dan houd ik die van mij ook diocht.
you show me yours and ill show you mine-principe he
Wat dan, dat stomme ajaxquote:Op maandag 15 maart 2010 20:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gewoon allemaal dichtgooien, kunnen we 't hier weer over leuke dingen hebben.
Geloof het nietquote:Op maandag 15 maart 2010 20:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is een spelletje![]()
Kun je dan geen optie selecteren dat je league members wel kunnen zien wat de members doen?
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Modwissel op SEX
Ah ok, ik had ook mee moeten doen eigenlijk, maar Formule 1 zonder Jos is gewoon niet meer wat het geweest isquote:Op maandag 15 maart 2010 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Na de training wilde ik mijn team helemaal omgooien, maar bedacht me dat ik ook mijn winkansen kon spreiden en heb voor mijn nieuwe teamkeuze D.Rose gebruikt. Goede zet geweest
quote:
quote:
Vrouwen met een meningquote:
Je kunt nog steeds meedoenquote:Op maandag 15 maart 2010 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok, ik had ook mee moeten doen eigenlijk, maar Formule 1 zonder Jos is gewoon niet meer wat het geweest is
Ok. Ik hou 'm wel open, kunnen jullie na vijf-zes GP's zien hoe het moetquote:Op maandag 15 maart 2010 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof het niet
En ja, het is een spelletje, maar ik speel spelletjes behalve voor de lol ook om te winnen
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:53 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah maar jij bent een vrouw en hebt dus per definitie geen verstand van voetbal
Mijn dank is grootquote:Op maandag 15 maart 2010 20:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok. Ik hou 'm wel open, kunnen jullie na vijf-zes GP's zien hoe het moet
D.Rose had Sutil, Liuzzi en twee keer Lotus.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is een spelletje![]()
Kun je dan geen optie selecteren dat je league members wel kunnen zien wat de members doen?
ik zocht geen ruzie. jij had t over stomme ajaxquote:Op maandag 15 maart 2010 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Spreek je weken niet en je zoekt meteen weer ruzie
Het maakt dat het fenomeen "note" van nul en generlei waarde is. In ieder geval geen ¤ 4.50 meer waard is vanaf vandaagquote:Op maandag 15 maart 2010 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Weer het bewijs dat je je omhoog kunt neuken op Fok
Dat was ook geen geheim hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 20:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
D.Rose had Sutil, Liuzzi en twee keer Lotus.
ik koop wel een ijsje voor dat geldquote:Op maandag 15 maart 2010 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het maakt dat het fenomeen "note" van nul en generlei waarde is. In ieder geval geen ¤ 4.50 meer waard is vanaf vandaag
Ja, maar ik kon nu geen kant meer op hè. Zoveel keus had ik niet met 150.000 euro. Over 5-6 GP's, dan zegt het meerquote:Op maandag 15 maart 2010 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn dank is groot
*gaat kijken naar Teun's team
Dat is 't nooit geweest, maar stiekem ben je toch wel benieuwd wat voor proza ik er ingezet heb.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het maakt dat het fenomeen "note" van nul en generlei waarde is. In ieder geval geen ¤ 4.50 meer waard is vanaf vandaag
dat kun je zien bij je team. staan de punten die ze gehaald hebbenquote:Op maandag 15 maart 2010 20:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar ik kon nu geen kant meer op hè. Zoveel keus had ik niet met 150.000 euro. Over 5-6 GP's, dan zegt het meer![]()
Weet je trouwens hoeveel punten ik had gehad met de keuzes van nu in deze eerste GP?
En pleurt daarvan de helft weer wegquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:56 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zocht geen ruzie. jij had t over stomme ajax
dus ik ben er weken niet, kom weer ff langs en jij zoekt gewoon meteen ruzie
Ja maar ik volg het F1 nieuws helemaal niet meer. Ik weet nog net dat Schumi weer meedoet en dat er geen tankstops meer zijn.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds meedoen
Gomi en Teun hebben zich ook zojuist pas ingeschreven
ja ik wel eigenlijk, die ene note van mequote:Op maandag 15 maart 2010 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is 't nooit geweest, maar stiekem ben je toch wel benieuwd wat voor proza ik er ingezet heb.
Daarom staat er ook "vanaf vandaag" Pietjuhquote:Op maandag 15 maart 2010 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is 't nooit geweest, maar stiekem ben je toch wel benieuwd wat voor proza ik er ingezet heb.
Zelfde als Kally dus, 109quote:Op maandag 15 maart 2010 20:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar ik kon nu geen kant meer op hè. Zoveel keus had ik niet met 150.000 euro. Over 5-6 GP's, dan zegt het meer![]()
Weet je trouwens hoeveel punten ik had gehad met de keuzes van nu in deze eerste GP?
hij was eigenlijk smerigquote:Op maandag 15 maart 2010 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En pleurt daarvan de helft weer weg.
Ja 109quote:Op maandag 15 maart 2010 20:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
ok, dan houden we het er maar op dat je dat nooit gezegd hebt over ajax. en dat je eigenlijk doelde op dat clubbie uit rotterdam zuidquote:
Het hoeft niet hoor, het magquote:Op maandag 15 maart 2010 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar ik volg het F1 nieuws helemaal niet meer. Ik weet nog net dat Schumi weer meedoet en dat er geen tankstops meer zijn.
ik volg t ook niet echt de laatste jaren, maar zo een spelletje is wel leuk om mee te doenquote:Op maandag 15 maart 2010 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar ik volg het F1 nieuws helemaal niet meer. Ik weet nog net dat Schumi weer meedoet en dat er geen tankstops meer zijn.
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:59 schreef FANN het volgende:
[..]
hij was eigenlijk smerig![]()
alleen de buiitenkant was lekker
heb je bij mods ook wel eens
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:00 schreef gomi het volgende:
[..]
ok, dan houden we het er maar op dat je dat nooit gezegd hebt over ajax. en dat je eigenlijk doelde op dat clubbie uit rotterdam zuid
quote:
Ik vond het slim om dingen van één team bij elkaar te zoeken. Zij schijnbaar ook. Volgens mij is dat een goede strategiequote:
Ik had het gezienquote:Op maandag 15 maart 2010 21:02 schreef D. het volgende:
Kally, we staan trouwens 17e van de 145 subleagues![]()
quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vond het slim om dingen van één team bij elkaar te zoeken. Zij schijnbaar ook. Volgens mij is dat een goede strategie
yeah, je zoekt altijd ruzie met mequote:
Toe, gooi je profiel eens open man. De eerste drie vier races maakt het echt geen moer uitquote:Op maandag 15 maart 2010 21:04 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb ook alles van 2 teams. bij mij was dat alleen niet een bewuste keuze , maar zag ik naderhand
Doei Gomiquote:Op maandag 15 maart 2010 21:04 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, je zoekt altijd ruzie met me
maar ik ga weer sluiten. anders heb ik zo weer ruzie met kally
laters allemaal
Twijfelde je daaraan danquote:
Ja, we stoppen daarover in september. Maar maak je niet ongerust, het is september 2010, niet 2011quote:
Ok, tot danquote:Op maandag 15 maart 2010 21:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, we stoppen daarover in september. Maar maak je niet ongerust, het is september 2010, niet 2011
en bolletjesquote:Op maandag 15 maart 2010 21:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Schakelt onmiddellijk over naar 4 x 2 x 7 sokjes per week
Ik zeurde niet, trust mequote:Op maandag 15 maart 2010 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar jij zat zo te klagen over 'lage' punten
Ik klaagde niet, trust mequote:
Dat zal onze tijd zijn, want plaatstelijke tijd is de race altijd 's middagsquote:Op maandag 15 maart 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
Nog ff 1 vraag de race in Albert Park is om 08.00 uur, is dat Aussie tijd of onze tijd?
Oke tnxquote:Op maandag 15 maart 2010 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zal onze tijd zijn, want plaatstelijke tijd is de race altijd 's middags
Dat wordt vroeg eruitquote:
Zie PMquote:Op maandag 15 maart 2010 21:32 schreef remlof het volgende:
[..]
D., wat is je team en hoe meld ik me daarbij aan?
Ze is mod op sexquote:Op maandag 15 maart 2010 21:48 schreef Deisyy het volgende:
OMG Liesje is blauw!![]()
Is ze echt een mod of is het nep-blauw net als Ian toen?
Duh, jij bent lekker gezelligquote:Op maandag 15 maart 2010 21:46 schreef Kally het volgende:
Kletsen jullie eens niet zo veel, kan het niet bijhouden
Ik ben bijna uitgekletstquote:Op maandag 15 maart 2010 21:46 schreef Kally het volgende:
Kletsen jullie eens niet zo veel, kan het niet bijhouden
quote:
Ik ookquote:
neequote:Op maandag 15 maart 2010 21:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
ff een vraagje, windows movie maker, zit dit niet standaard in Win 7? En zo nee, kan de xp versie geïnstalleerd worden? En zo nee, wat moet ik dan
Je zou denken dat als iemand ergens mod wordt hij/zij er ook regelmatig gepost heeftquote:
Ik heb er wel veel gelezen.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zou denken dat als iemand ergens mod wordt hij/zij er ook regelmatig gepost heeft![]()
Tenminste, dat is mijn gedachte.
Waarom zo idioot vroeg?quote:
Ja ik ben geen echte vrouwquote:
Wie nietquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zou denken dat als iemand ergens mod wordt hij/zij er ook regelmatig gepost heeft![]()
Tenminste, dat is mijn gedachte.
Nee in dit geval de schuld van mijn ex-man. Hij paste altijd op op maandagmiddag en dat kon ineens niet meer (vage reden) en ik heb in de middag geen oppas, en 's ochtend wel, dus ik begin 7 uur en haal ze dan zelf uit schoolquote:Op maandag 15 maart 2010 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom zo idioot vroeg?![]()
Zeker de schuld van je kinderen?
2 mods pas en deze laatste heeft ze al 8 maandenquote:Op maandag 15 maart 2010 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh
Eerst sex je met mods, dan mod je op SEX
quote:
Pas? Da's meer dan het landelijk gemiddelde hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 mods pas en deze laatste heeft ze al 8 maanden
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Denk het wel, als je d'r maar aan toegeeft
Dank jullie wel........denk ikquote:
Vroeg, dat wel, maar fijn dat je het zo op hebt kunnen lossenquote:Op maandag 15 maart 2010 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee in dit geval de schuld van mijn ex-man. Hij paste altijd op op maandagmiddag en dat kon ineens niet meer (vage reden) en ik heb in de middag geen oppas, en 's ochtend wel, dus ik begin 7 uur en haal ze dan zelf uit school
Ja erg he?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Pas? Da's meer dan het landelijk gemiddelde hoor
quote:
Als ik Kally een geile chick wil noemen kan ik dat heul goed zellufquote:Op maandag 15 maart 2010 22:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen dank, graag gedaan, ook namens Pietje.........denk ik
Pietje geile chick is niet the way zeg maarquote:Op maandag 15 maart 2010 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als ik Kally een geile chick wil noemen kan ik dat heul goed zelluf.
Ja dank zij mijn geweldige moederquote:Op maandag 15 maart 2010 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vroeg, dat wel, maar fijn dat je het zo op hebt kunnen lossen
Inteeltquote:Op maandag 15 maart 2010 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Modwissel op SEX
Ja? Sinds wanneer eik?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als ik Kally een geile chick wil noemen kan ik dat heul goed zelluf.
Hmmz, je zit in de ontkennende fasequote:Op maandag 15 maart 2010 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Pietje geile chick is niet the way zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |