abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 maart 2010 @ 12:14:49 #126
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_79604374
Hij wil nu ook niet meer. Zijn haar is ook al halflang nu, hij vindt het doodeng en schreeuwt echt alles bij elkaar. Laatste keer dat we geweest zijn was eind augustus
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 12:16:18 #127
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79604433
wat goed van Damian

Die kapperverhalen Linde is wat dat betreft wel een meisje-meisje hoor. Die vraagt af en toe wanneer ze weer naar de kapper mag Lekkere tuttebol van me
  vrijdag 26 maart 2010 @ 12:21:27 #128
108648 cattie
lieve moeder
pi_79604661
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:14 schreef RockabeIIa het volgende:
Hij wil nu ook niet meer. Zijn haar is ook al halflang nu, hij vindt het doodeng en schreeuwt echt alles bij elkaar. Laatste keer dat we geweest zijn was eind augustus
Herkenbaar!
  Milf vrijdag 26 maart 2010 @ 13:04:53 #129
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_79606071
Gisteren werd Danaatje gillend wakker van de pijn. Ik heb mij geen moment bedacht en heb der jas aangestokken, schoenen en naar de HA gereden. Daar aangekomen aangekopt bij de assistent en gezegd: " dit kind heeft zoveel pijn dat ik niet nog anderhalf uur ga wachten tot ik mag bellen of ik misschien met haar kan komen. . "
Ik mocht gelijk bij de HA naar binnen en ben doorgestuurd naar het ZKH omdat zij ook niet kon ontdekken wat er aan de hand is. Het was overduidelijk voor haar dat Danaatje veel pijn had.
Daar aangekomen wederom een test en die bleek wel bacterien te bevatten, maar dat had via een catheter gemoeten. Drama drama want die blaas was natuurlijk al leeg. Ze moest een nachtje blijven omdat ze erg weinig dronk en de blaas zich niet vulde. Daarnaast had madam nog steeds buikgriep en ze waren bang voor uitdroging ivm niet drinken, braken en diaree.
Ze kunnen niets vinden behalve dat tussen de lipjes het wat rood en geirriteerd is. Waarschijnlijk veroorzaakt dit de pijn mede door plassen en diarree. In de gaten houden en wanneer het wederom zo erg wordt: terugkomen.

Het gaat redelijk met haar. Ze heeft nog wel pijn maar niet zoveel meer zoals gisteren. Arm wichtje

[ Bericht 0% gewijzigd door nikky op 26-03-2010 13:10:40 ]
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Milf vrijdag 26 maart 2010 @ 13:05:44 #130
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_79606096
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 04:04 schreef Stiemie het volgende:

Moonah wat een charmeur zeg die kleine man Linde heeft hier ook een speciale tactiek als ze iets wil hebben we ontdekt. Compleet met puppy-ogen en ge-mammietje/pappaatje

Hier ook, puppyogen en dan heel liefjes zeggen met een nepglimlach: Asjebliefffff mamma
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:12 schreef appelsap het volgende:

Damian is droog gebleven!
Gefeliciteerd!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_79606175
Arme Dana, hopelijk voelt ze zich gauw weer beter! En goeie actie om gewoon naar de HA toe te gaan nikky! Goed doorgepakt!
Fake it till you make it...
  vrijdag 26 maart 2010 @ 13:14:32 #132
190853 RockabeIIa
pi_79606405
wat zielig Nikki... Beterschap voor je meiske

[IMG]zielige foto stond hier[/IMG]
Dit was de laatste keer kapper.
Ik heb een tijd lang volgehouden om de 4-5 weken te gaan en soms tussendoor gewoon even kijken in de kapperszaak zonder te knippen maar het heeft allemaal niets geholpen.
Ook een thuiskapper is vreselijk, zo niet erger als buiten de deur. En oma, die ook wel aardig kan knippen mag er ook niet aan.
Mijn nieuwe tactiek is laten groeien tot ie er zelf last van heeft. Maar nu wil hij een staartje, net als Isis

[ Bericht 10% gewijzigd door RockabeIIa op 28-03-2010 21:05:43 ]
pi_79607417
Och, Dana toch.. Wat een nacht dan, Wel goed dat je doorgepakt het Nikky. Beterschap!

Goedzo Damian!!

De kapper gaan we niet (meer) heen.. Hier doet paps het, en dan zit hij brullend op de stoel. Afleiden met tv en snoepjes helpt iets, maar verder, een groot drama. Gelukkig kan papa een aardige jongens-coupe knippen. Is ook een stukje goedkoper

En mijn kind heeft net 2,5 boterham gegeten. Normaal is het na 3/4e boterham wel klaar, maar nu dus gewoon lekker doorgegeten. Al scheelde het vast dat het toast was, dat hij in de tomatensoep mocht dippen
  vrijdag 26 maart 2010 @ 17:56:55 #134
190853 RockabeIIa
pi_79617215

Geknipt. Door mij
Beatlecoupje:

http://twitpic.com/1b1zna

http://twitpic.com/1b1zut
pi_79629774
Nikky, beterschap voor Dana!

Jet is echt helemaal zindelijk zelfs op het kdv brlijft ze droog

Rocka, Jet wilde ook niet naar de kapper en ben toen het verhaaltje van Jip en Janneke gaan vertellen ( Jip met de staart ) Ze vind het zo'n leuk verhaal dat ze niet meer heeft gehuild bij de kapper!
Misschien is het puur toeval, maar misschien ook niet!

Met eten gaat het hoer super goed! Ze eet alles op het moment en is super vorlijk en gezellig!
Ze is inmiddels ook flink gegroeid 1 meter lang en 14 kilo
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_79645343
Och die B bij de kapper...en dan gaat mama ook nog een foto maken haha
Gelukkig wat knippen betreft hier ook geen drama's. Kapper komt aan huis, en Meike gaat zo op in een filmpje op tv dat ze niet eens doorheeft dat ze geknipt wordt.
Papa is wat vaker als haar aan de beurt, en dan pakt ze een stoel en gaat ervoor zitten te kijken!

Nikki, wat zielig voor Dana! Gaat het nu al wat beter met dr?

Appelsap, wat knap van Damian! Helemaal droog!
Meike is nu al een jaar overdag zindelijk. maar snachts echt niet. Luier zit echt bommetje-vol sochtends.
Ook als ze een middagslaapje doet is ze meestal nat.
ik heb haar weleens zonder luier naar bed gedaan (smiddags) haar voor die tijd laten plassen, en soms gaat dat goed, soms niet. En als ze dan nat is vindt ze dat zooooo erg. Tranen met tuiten....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 27 maart 2010 @ 17:19:22 #137
11682 Moonah
Jolie femme
pi_79647496
Rocka, wat knap! Dat heb je mooi gedaan bij je grote knul!
Wij hebben geen kappersperikelen, Thies is in al die jaren ( ) pas één keer geknipt. Tja, dat heb je als je een kale baby krijgt die heel lang babypluis houdt.

Damian, ook al zo knap!

En hopelijk gaat het inmiddels wat beter met Dana.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 17:25:07 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79647665
Knap geknipt Rocka!
Hier het tegenovergestelde, we zijn toevallig vanochtend geweest en Sasha zit er echt zo relaxed bij. Zelfs de tondeuse vindt hij prima! Gelukkig maar, want zo'n beatlecoup zou hem ook niet staan geloof ik.

Jeetje Nikky! Ik lees nu pas dat Dana uiteindelijk nog in het ZKH terecht gekomen is ook!
Hoe is het nu met haar?
pi_79655065
Heb niet helemaal bijgelezen eigenlijk en wat ik heb gelezen is niet blijven hangen....
Hier geen kapperstrauma's ja bij mama omdat lief als verrassing vorig jaar met Mahre naar de kapper was geweest. Het was geen verrassing maar een schock moest er gewoon om huilen! Maar Mahre weet het nog precies want ze wil er steeds naar binnen, maar mooi niet!

Hier trouwes een pechweekend. Eerst valt ze gisteren achterover van de bank op haar achterhoofd, ging goed hard. Vandaag had ze er gelukkig geen last meer van. En vanavond stoot ze keihard haar teen tegen de deur... Flinke bloeduitstorting onder haar nagel dus dat zal wel flink zeer doen. Echt heel sneu.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 21:53:29 #140
190853 RockabeIIa
pi_79655345
BE, hij zei wel dat ie haar wil net zoals mij Maar dat kan ik niet. Het is iig stukken beter (en de pony niet helemaal recht maar dat is punk!). Het kan nu wel weer een paar maandjes groeien.
Ik zou willen dat het niet zon drama was. Hij vindt vooral de jeuk heel erg. Krabt zich helemaal open. Zo erg.
*jaloers* met tondeuse zou het wel lekker snel gaan maar die komt dus nevernooitniet in de buurt.

Wat heb jij een pechvogel, Lenaatje!
pi_79655518
Ik vind het netjes gedaan hoor Rocka! Ik deed het in het begin bij Mahre ook zelf maar dat durf ik nu niet meer, ja de pony iets bijpunten lukt nog wel. We laten nu alles maar groeien is het mooi op 1 lengte straks!
En inderdaad een pechvogeltje. Eigenlijk heeft ze nooit wat op de gebruikelijke dingentjes na natuurlijk!
  zondag 28 maart 2010 @ 10:17:21 #142
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79663794
Mooi gedaan Rocka! Knap als je dat zelf kan!

Door alle kappersverhalen hier gisteren meteen een afspraak voor Linde gemaakt voor komende zaterdag. Ze was helemaal blij toen ik het vertelde. Mij benieuwen of ze dat nog is als ze in de kappersstoel zit...

O ja ze heeft vrijdag bij de opvang hele lichtroze nagellak opgekregen en nu moet iedereen de hele tijd naar haar vingers kijken
pi_79665208
Nikky wat goed dat je toch met haar naar de HAP gegaan bent.
Gaat het nu al wat beter?

Karin, wat zielig dat ze dan zo in tranen is. Dan zou ik toch ook die luier nog aanlaten hoor.
Hier de 3e nacht op een rij droog, dat gaat de goede kant op dus.

Netjes gedaan Rocka. En die foto, wat zielig zeg!
Damian vindt het gelukkig geen probleem om naar de kapper te gaan.
pi_79671807
Tjonge, Damian heeft het helemaal aan de gang met zindelijk zijn, knap!

Hier geen nieuws verder, Meike sjeest mooi heen en weer op haar nieuwe fiets, terwijl papa de tuin doet.
haar fietsje heeft ze gekregen op de verjaardag, en lijkt al te klein! tis een 12 inch....
Bij oma stond nog een 16 inch, en daar reed ze zo op weg....ai
Ze is ook wel groot, donderdag naar het CB, zal me benieuwen hoe ze zit in de curve!
En of ze meewerkt aan de ogentest
  zondag 28 maart 2010 @ 15:58:47 #145
45621 Suzanna
Mama van...
pi_79672109
Arme Dana... het lijkt een beetje op wat Julia heel lang heeft gehad, maar die had uiteindelijk (waarschijnlijk ) een schimmelinfectie die maar niet overging, maar dat zag je niet. De huisarts zei dat het niet zo was omdat je het niet zag, maar het ging wel over van de miconazol met hydrocortison... hoe dat dan kan?
Ook had ik het idee dat de pijn bij haar ook vaak veroorzaakt werd door schrale huid, dus ik heb haar heel vaak ingesmeerd, maar niet met sudocrem maar met pure vaseline. Sudocrem lijkt het vaak juist een beetje uit te drogen.

Wat naar dat Dana in het ziekenhuis is terecht gekomen. Ik hoop voor jullie dat het nu beter gaat en dat ze erachter zijn wat het was...

Julia heeft trouwens ook van die rare gewoonten met eten. Soms wil ze eten op voorhand al niet, omdat het er waarschijnlijk niet lekker uitziet. Als je haar dan manipuleert in tóch een hapje, blijkt ze het heerlijk te vinden. Dat gebeurt regelmatig...
  zondag 28 maart 2010 @ 20:23:39 #146
1762 YPPY
Yppiaans
pi_79680772
Wat zielig voor Dana dat ze zoveel pijn heeft en dat het maar niet weg gaat, arm ding.

Toch maar gaan denken aan een carriere als kapster Rocka?

Ons meisje is nog steeds de allerliefste en allerknapste en allerslimste.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 28 maart 2010 @ 20:43:13 #147
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_79681750
Mag ik een jompel voor bietjes? Pfff. Was vast eenmalig en een vergissing.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_79682540
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:43 schreef Ticootje het volgende:
there you go
  zondag 28 maart 2010 @ 20:57:17 #149
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79682584
bietjes en spinazie..meer krijg ik er hier momenteel ook niet in
Tenzij het soep is want dat blieft madam in alle vormen
I`m not weird. I`m limited edition.
  zondag 28 maart 2010 @ 21:00:40 #150
1762 YPPY
Yppiaans
pi_79682815
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:43 schreef Ticootje het volgende:
Door de stamppot! Heerlijk, prinsessenstamppot!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')