en hup, dan loopt madam naar de gang, doet zelf de deur dicht en wacht af tot we klaar zijn, of dat ze bij iemand op schoot mag, want dan eet ze wel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ohw zo herkenbaar!
Meike begint vaak vantevoren al: ik wil niet eten...
Dan komt het riedeltje dat ze kan kiezen:
bij ons aan tafel zitten (wel of niet eten moet ze zelf weten)
of op de gang...
Dan kiest ze altijd eieren voor haar geld, zit bij ons aan tafel, en op het dreigement dat papa haar eten wel opeet eet madam haar bordje leeg....
(en daarna wil ze graag applaus)
Meike was gister op school weer helemaal de vrolijke pipo de clown....en dan ga ik nog met een rotgevoel weg ook, maar niet meer doen dus!
Absoluut! En misschien gewoon en-en. Als jij vanmiddag geen antwoord naar jouw tevredenheid krijgt, dan gewoon om 18.00 de HAP bellen. Jij wilt zo niet de nacht in. Ik zou bijna zeggen naar de Eerste Hulp rijden, maar dat mag in Nederland niet, dus inderdaad eerst de weg via de HA. Heel erg veel sterkte en beterschap met je kleine druppie.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:38 schreef appelsap het volgende:
Wat zielig Nikky dat ze zoveel pijn heeft! Als er geen plek is zou ik vanavond gewoon de Huisartsenpost bellen en het verhaal uitleggen. Het lijkt me dat er zo snel mogelijk naar gekeken moet worden. Zeker als jij je zorgen maakt.
Dat ja!quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:31 schreef Nijna het volgende:
Damian, wat stoer zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |