abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79562208
ohw zo herkenbaar!
Meike begint vaak vantevoren al: ik wil niet eten...
Dan komt het riedeltje dat ze kan kiezen:
bij ons aan tafel zitten (wel of niet eten moet ze zelf weten)
of op de gang...

Dan kiest ze altijd eieren voor haar geld, zit bij ons aan tafel, en op het dreigement dat papa haar eten wel opeet eet madam haar bordje leeg....
(en daarna wil ze graag applaus)

Meike was gister op school weer helemaal de vrolijke pipo de clown....en dan ga ik nog met een rotgevoel weg ook, maar niet meer doen dus!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:49:01 #102
144006 chacama
Ondernemend!
pi_79564216
Machtspelletjes met eten. Hier ook herkenbaar. Afgelopen maandag heeft F. er driekwartier strijd aan geleverd. Wat was ik blij dat ik niet thuis was, maar papa heeft de strijd gewonnen. En mevrouw vond de spinazie gewoon lekker. Tuttebol.

Dat kletsen is zooooo gezellig. Ik geniet ook van deze leeftijd. De ondeugd straalt er vanaf en ze heeft zoveel plezier.

Inderdaad maar niet meer doen Karin. Gewoon net als Meike een gezellige ochtend hebben als ze op school is.
pi_79564246
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ohw zo herkenbaar!
Meike begint vaak vantevoren al: ik wil niet eten...
Dan komt het riedeltje dat ze kan kiezen:
bij ons aan tafel zitten (wel of niet eten moet ze zelf weten)
of op de gang...

Dan kiest ze altijd eieren voor haar geld, zit bij ons aan tafel, en op het dreigement dat papa haar eten wel opeet eet madam haar bordje leeg....
(en daarna wil ze graag applaus)

Meike was gister op school weer helemaal de vrolijke pipo de clown....en dan ga ik nog met een rotgevoel weg ook, maar niet meer doen dus!
en hup, dan loopt madam naar de gang, doet zelf de deur dicht en wacht af tot we klaar zijn, of dat ze bij iemand op schoot mag, want dan eet ze wel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_79565556
Hier is het aan tafel zitten en of ze eet dat moet ze zelf weten, ze krijgt niet iets anders dus als ze niet wil wat er op haar bord ligt dan moet ze nog maar even wachten op het toetje.
En verder steek ik er echt geen energie in, geen zin in die strijd
Fake it till you make it...
pi_79565621
Pff Chacama, klinkt vermoeiend hoor. Applaus voor papa.
pi_79565627
Pcies Nijna, zo gaat dat hier ook.
Alleen dan eet ze het meestal dus nog wel op (of stiekem een hapje nemen als ze denkt dat wij het niet zien haha)
En dan na het eten vraagt ze 9 van de 10 keer om fruit....
Ook zoiets...slecht eten, en dan wel fruit willen.
Meestal weiger ik het dus ook, omdat ze zich maar zat moet eten in het avondeten.
Maar vind het wel lastig, want ze vraagt wel om iets gezonds....
Nu is Meike wel een echt fruitmonster.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_79566091
Hier gaan we die machtstrijd ook niet aan, maar soms is dat wel erg moeilijk. Hier hoeft dat de laatste dagen ook niet, de bunkeraar..
Hij krijgt van alles wat op zijn bord, en dan mag hij zelf eten. Soms een complimentje omdat hij goed eet, soms een aanmoediging omdat hij slecht eet, maar zo weinig mogelijk strijd. En hij blijft ook aan tafel zitten tot het eten op is, daarna pas toetje. Als hij eerder van tafel gaat, mag dat, maar dan ook geen toetjes. We hebben nog nooit meegemaakt dat hij echt van tafel ging..

En gisteren na het eten wilde hij toetje. Ik liet hem kiezen tussen appel of ijs. Nou, wij zaten dus samen een appeltje te eten na een groot bord aardappel/broccoli/schnitzel
  Milf donderdag 25 maart 2010 @ 12:44:23 #108
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_79566116

Dana heeft een maand geleden blaasontsteking gekregen. Hiervoor heeft zij een kuur ontvangen. Deze kuur sloeg niet aan en de pijn bleef. Ze heeft hierna een nieuwe andere kuur ontvangen. Ook na deze kuur blijft zij last houden. Ze gilt het soms uit van de pijn. Ik heb vanmorgen wederom urine ingeleverd en hieruit kwam geen blaasontsteking naar voren. De rest van de urine wordt opgestuurd en op kweek gezet. Ze heeft ook deze week buikgriep gehad ( jaja gaat echt lekker hier ) Maar goed, ik ben het zat. Ze is net drie en heeft al tweemaal een antibioticakuur achter de kiezen en nog is het niet weg. Ik heb de assistent gebeld en die zou overleggen wat we nu gaan doen en ik kan om 15 uur terugbellen. Ondertussen rioept ze steeds vaker "auw auw auw!".

Wat zouden jullie doen in dit geval, want ik ben redelijk ten einde raad en dat gebeurd niet zo snel.

Help?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:52:31 #109
144006 chacama
Ondernemend!
pi_79566387
Ohhh, Nikky wat rot! Die pijn die je zo graag bij je meisje weg wilt nemen. Kan het een schimmelinfectie zijn als reactie op de AB-kuur?

En dat ze het kweek zetten is prima, maar tot die tijd zit jij wel met je handen in het haar. Ik zou sowieso een zetpilletje geven tegen de pijn. Misschien is het schraal... kun je dat zien? Dan zou je kunnen verzachten met sudo-creme. En verder ja, het gesprek van 15.00 afwachten, maar dan wel heel duidelijk aangeven dat ze zoveel pijn heeft. Heeft ze koorts? Dan zou het nl. ook doorgeslagen kunnen zijn naar d'r nieren en daar een ontsteking veroorzaken, maar dat zien ze pas op de kweek. Bij echt zoveel pijn zo ik toch wrs. vragen voor een spoeddoorverwijzing naar de KA of uroloog. Jouw meisje met zoveel pijn, dat wil je gewoon echt niet.

@ Appelsap ik heb hem inderdaad een aplaus gegeven, want de dagen erna hielp het nog steeds. Maud probeerde te beginnen met: dat lu..... en papa kijkt d'r aan zegt: dan weet wat we doen, toch? Ze kijkt naar d'r bord, kijkt nog eens naar papa en vraagt vervolgens: papa, wil je me dan helpen?
  Milf donderdag 25 maart 2010 @ 13:23:20 #110
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_79567443
Ik heb net nogmaals gebeld aangezien ze het soms uitgilt van de pijn. Ze kan waarschijnlijk vanmiddag gezien worden. Ze wilden haar nog een kuurtje geven en ik ben het daar eigenlijk niet mee eens. Ze gokken dan dat het de juiste kuur zal zijn en daar pas ik voor. Ze heeft nu al drie weken dat haar plassertje pijn doet en ze wordt bang om naar de WC te gaan. En als ik dit lees http://www.allesoverurologie.nl/kinderen/urineweginfecties dan twijfel ik om madammeke van de week wel een buikgriep heeft gehad. Vooral omdat ik niet ziek ben geworden en ik altijd buikgriep heb als ik ook maar 1 iemand tegenkom die dat heeft. Ze had tijdens de buikgriep geen dunne maar vaste ontlasting en sinds vandaag heeft ze ineens dunne ontlasting.
Anyway, ik wil dat ze wordt onderzocht en nu moet ik vanmiddag bellen of er om 16.20 een plek is dat ik langs kan komen met uk. . Ik vraag wat zij wil controleren dan aangezien ze niets kunnen vinden in de urine, maar dat moest ik maar met de HA overleggen. Het kind gilt het uit van de pijn maar ik moet maar bellen en dan is er misschien plek? Ik weet niet hoor.......

Ik baal omdat ik mijn kleine meiske niet kan helpen. Het huilen staat mij nader dan het lachen.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_79572566
Wat zielig Nikky dat ze zoveel pijn heeft! Als er geen plek is zou ik vanavond gewoon de Huisartsenpost bellen en het verhaal uitleggen. Het lijkt me dat er zo snel mogelijk naar gekeken moet worden. Zeker als jij je zorgen maakt.
pi_79573160
Nikky, wat sneu, zoveel pijn. Als de huisarts inderdaad nu niks kan beteken misschien maar naar de HAP. Als je zo nog een nacht doormoet, is ook niet fijn voor je meisje..
In ieder geval veel beterschap!
  donderdag 25 maart 2010 @ 15:58:09 #113
144006 chacama
Ondernemend!
pi_79573278
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:38 schreef appelsap het volgende:
Wat zielig Nikky dat ze zoveel pijn heeft! Als er geen plek is zou ik vanavond gewoon de Huisartsenpost bellen en het verhaal uitleggen. Het lijkt me dat er zo snel mogelijk naar gekeken moet worden. Zeker als jij je zorgen maakt.
Absoluut! En misschien gewoon en-en. Als jij vanmiddag geen antwoord naar jouw tevredenheid krijgt, dan gewoon om 18.00 de HAP bellen. Jij wilt zo niet de nacht in. Ik zou bijna zeggen naar de Eerste Hulp rijden, maar dat mag in Nederland niet, dus inderdaad eerst de weg via de HA. Heel erg veel sterkte en beterschap met je kleine druppie.
pi_79584062
Nikky, hoe is het nu? Kon je nog terecht bij de HA of toch maar naar de HAP gegaan. Wat beroerd zeg als je meiske zo'n pijn heeft. En dat gegoochel met die AB, kan me voorstellen dat je niet nog een keer op de gok een kuur wilt voor haar. Beterschap en sterkte daar!
pi_79584383
Ik ben ook wel benieuwd Nikky?

Damian ligt zonder luier in bed. Hij wilde het zelf graag.
Overdag gaat het al een tijdje erg goed, ook tijdens zijn middagslaap, dus we gaan het maar eens proberen.
Ik heb geen hoge verwachtingen. Hij slaapt nogal vast, dus ik verwacht dat hij vanavond een nat bedje heeft.
  donderdag 25 maart 2010 @ 21:14:57 #116
11682 Moonah
Jolie femme
pi_79586293
Ach gosh, Nikky, wat sneu voor je madameke.
Sterkte ermee hoor.

En KP... Hilarisch idd!

Hier nooit strijd aan tafel. Thies zegt de laatste tijd wel dat hij niet wil eten, maar dan reageren wij heel laconiek, oké, dan eet je niet. En dan zegt hij dat hij ook niet aan tafel wil zitten bij ons, prima. Dat werkt bij hem, want hij zit er altijd. En soms zeurt hij dat hij bij me op schoot wil, want hij heeft me zo gemist die dag (de charmeur ) en dan knuffelen we even aan tafel en dan eet hij.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 25 maart 2010 @ 21:30:45 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79587100
Jeetje Nikky, wat rot zeg! Hoe is het afgelopen vanmiddag? Ben je wat wijzer geworden? Hebben ze al iets voor Dana kunnen doen?
pi_79587131
Damian, wat stoer zeg! Hopelijk blijf je lekker droog vannacht, dat slaapt wel zo lekker! Ik vind je hoe dan ook een stoere vent, het gewoon proberen!

Moonah, wat een charmeur
  donderdag 25 maart 2010 @ 21:35:05 #119
11682 Moonah
Jolie femme
pi_79587293
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:31 schreef Nijna het volgende:
Damian, wat stoer zeg!
Dat ja!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 25 maart 2010 @ 22:27:01 #120
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_79589768
B is ook ziek. Alles heeft vandaag wel een keer pijn gedaan, hoofd, ogen, vingers, handen, schouders en zo naar beneden door. Hele dag al hangend wil hij knuffelen, begint om het minst geringste te huilen en eten ging ook niet echt goed (1 boterhammetje in totaal). Stiekem 2x paracetamol door zijn drinken gedaan en dan knapte hij wel weer een beetje op maar net lag ie weer te huilen. En wat hij nou precies heeft? Geen idee...
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 04:04:03 #121
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79595976
Arme B, hoor van veel kindjes met buikgriepachtige klachten. Hopelijk knapt ie snel weer op Rocka!

Nikky ben je nog verder gekomen met je meisje? Lijkt me niet niks.

En Damian wat stoer! Is hij nog droog gebleven Appelsap?

Moonah wat een charmeur zeg die kleine man Linde heeft hier ook een speciale tactiek als ze iets wil hebben we ontdekt. Compleet met puppy-ogen en ge-mammietje/pappaatje
pi_79597911
Beterschap voor B! Fijn dat paracetamol wel wat effect heeft.

Thies.

Damian is droog gebleven!
pi_79598335
Damian, wat goed zeg

Beterschap daar Rocka
  vrijdag 26 maart 2010 @ 10:59:08 #124
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_79601332
Hey Appelsap, wat goed! Bij ons gaat het nu en dan nog wel eens fout, maar ook vaak goed
Hij is trouwens aardig opgeknapt en wilde zelfs naar de kapper
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 12:12:42 #125
108648 cattie
lieve moeder
pi_79604296
Naar de kapper willen? De dag dat ik dat hier hoor, zal nog wel heel lang duren.

Wat bij Ive werkt qua slapen zonder luier is dat wij hem nog een keer laten plassen als we naar bed gaan. Doen we dat niet, dan gaat het soms mis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')