Eerder neusproblemenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:52 schreef Troel het volgende:
Hmm, Xarno ook al oorproblemen dus. Ruben heeft sinds zijn buisjes daar echt gewoon geen last meer van (afkloppen). Ik hoop dat het Jochem overslaat.
En, het lijkt wel of je (tijdelijk) doof bent, vorig jaar ook eens gehad, Bij volwassen al irritant, bij kinderen die zich nog niet goed kunnen uiten is dat zwaar irritant...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:53 schreef FF het volgende:
Als je verkouden bent ofzo dan kan vuil dit buisje gaan verstoppen
Wat zeg je?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:13 schreef Tazz het volgende:
[..]
En, het lijkt wel of je (tijdelijk) doof bent, vorig jaar ook eens gehad, Bij volwassen al irritant, bij kinderen die zich nog niet goed kunnen uiten is dat zwaar irritant...
Geen KNO, gewoon huisarts geweest.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:31 schreef Lenaatje het volgende:
FF Naar is dat oorpijn. Heeft de KNO overwogen zijn oortjes door te prikken?
Oh dan lees ik verkeerd! Dacht dat ik iets las over keelamandelen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:29 schreef FF het volgende:
[..]
Geen KNO, gewoon huisarts geweest.
Het is ook nog niets chronisch. Dus is er ook geen noodzaak.
Uhm... tja.quote:Op maandag 22 maart 2010 08:34 schreef Nijna het volgende:
Iemand bekend met naar bed breng drama's?
Zaterdag heeft ze door heel hard te huilen voor elkaar gekregen dat papa bij haar is blijven zitten tot ze in slaap viel...
Gisteren ging ze eigenlijk heel makkelijk naar bed en werd om half 10 overstuur wakker. En bleef maar brullen.
Ik vind het dan wel lastig of het dan echt iets is of dat ze probeert om iets voor elkaar te krijgen... Af en toe hebben we gekeken bij haar en uiteindelijk viel ze wel in slaap. Maar klinkt dit bekend en is hety gewoon een kwestie van volhouden?
Yep, maar ik merk wel dat het steeds irritanter wordtquote:Op maandag 22 maart 2010 11:05 schreef Deepfreeze het volgende:
Die sprongen hou je volgens mij gewoon. Chris heeft oei-ik-groei nooit gevolgt qua tijden. Maar sprongen herkennen we wel.
Sinds zijn laatste (oa met slecht slapen en veel op de gang zitten) gaat het praten weer beter.
Het gekke is dat hij echt voorzichtig is en niet bang.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:36 schreef Deepfreeze het volgende:
Voorlopig vind ik dat praten nog leuk.. En ook gewoon heel handig!
Als je een portie dapperheid vind, mag je hier ook wel wat heen sturen. Als gaat het hier sinds een paar weken een stuk beter.
Ons jochie zal ook niet snel iets doen wat hij niet kan overzien. In een speeltuin moet je het vaak even voordoen (of hopen dat andere kindjes dat doen). Bij ballorig vorig weekend was het ook even een paar minuutjes aanmoedigen, maar daarna ging het wel goed. Het is een kwestie van tijd/ontwikkeling. Maar het zal bij Chris ook vast een stukje geerfd karakter zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |