abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 maart 2010 @ 13:37:29 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_79252186
Ruben is uit logeren bij opa en oma, samen met Jochem. En gisteren heeft hij een fiets gekregen. Mij Tiets
Om vervolgens hem zowat mee naar bed te willen nemen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_79269791
Jet zindelijk wat goed

En heel herkenbaar Troel er staat naast Linde haar bed sinds vanavond ook een loopfiets

Pff kan iemand mij helpen herinneren dat ik nooit meer mag denken: "goh dat hebben we hier gelukkig niet" Ik las over de slaapproblemen bij de andere peuters en prees mij gelukkig omdat Linde altijd zo lekker ging slapen... Tsja tot vanavond en nu ben ik al vanaf 19 uur bezig om een grietje in bed en slapend te krijgen. Natuurlijk net op een avond dat ik alleen thuis ben en ook heel deur-aan-deur-verkopend en collecterend Nederland denkt dat ik op ze zit te wachten...(Gewoon al 3 aan de deur gehad sinds 19 uur!)
  woensdag 17 maart 2010 @ 22:01:15 #28
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_79274057
Stiemie

Agossie, Ruben! Zo blij met zijn fiets
En Troel, lekker uitslapen morgen??

Jet

Dank voor het herhalen Deepfreeze, ik had je klauter-Chris helemaal gemist! Het gaat lekker met je ventje he?

[ Bericht 0% gewijzigd door Kersjes op 17-03-2010 22:22:17 ]
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 18 maart 2010 @ 06:28:50 #29
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_79282408
Wat knap van Jet !!!

Hoe is je avond verder verlopen, Stiemie ?
pi_79283235
Wij hadden gisternacht (uur of half 1) ineens een oversture peuter die niet kon vertellen wat er was en die uiteindelijk pas tegen half 5 in slaap viel . Inmiddels vermoed ik dat het van de snot was, ze kon niet duimen en daardoor niet in slaap vallen .
Maar afgelopen nacht ging het gelukkig beter, maar ze is nog niet zichzelf.

En aan het uitproberen he... hoe ver kan mijn mond open als ik er drinken in heb, zonder dat het eruit valt... (en mama maar dweilen )
Fake it till you make it...
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:06:56 #31
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_79283976
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 13:27 schreef Deepfreeze het volgende:
En ik mis deze nog in de OP

De peuters:
21 augstus 2007: Xarno, zoon van FF

donderdag 18 maart 2010 @ 09:15:52 #32
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_79284204
Man wat een rampenplan gisteren zeg.
Mama had een etentje en een workshop chocolade en bonbonsmaken van haar werk.

Xarno had de hele dag al niet geslapen en was doodmoe.
Snel het eten gemaakt, dat ging er wel in.
Voor de verandering mocht hij voor de tv eten (zijn eerste keer) en zijn mini-pizza ging er bijna helemaal in. Oma ging naar huis en ik ging proberen mijnheer naar bed te brengen.

Één groot drama, gewoon een complete driftbui. Dit heeft hij afgelopen dagen vaker omdat hij pijn heeft van een doorkomende kies. Chamodent en Dentinox wilde mijnheer niet, terwijl hij dit normaal heel graag wil tegen de pijn. Ik heb hem lekker (stevig) vastgehouden om te kalmeren, dat lukte niet. Op een gegeven moment lag hij op zijn bed en ik in een halve houdgreep, maar dat werkte ook niet.

Oma kwam toevallig langs om haar boodschappen op te halen die ze vergeten was en toen zijn we maar naar beneden gegaan. Er was geen land met hem te bezeilen. Uiteindelijk zijn we in de auto gestapt en hebben we een goed uur gereden. Na 25 minuten sliep mijnheer gelukkig. Thuis gekomen met stoeltje en al in de gang gezet (pijnlijk met een verdraaide rug ) En na 2 uur werd mijnheer alweer wakker en begon de ellende van vooraf aan.

Uit wanhoop hebben we maar Bob de Bouwer aangezet en daar werd mijnheer wat kalmer van. Maar zodra een filmpje was afgelopen? Toen mama thuiskwam was het feest nog niet afgelopen, ook zij heeft ruime tijd met een schreeuwend en huilend jongetje gezeten. Ook op bed waar hij niet eens wilde drinken.

Uiteindelijk kwam er iets naar boven, waarvan wij denken dat dat de oorzaak van alle ellende is geweest. Hij heeft waarschijnlijk gedroomt dat mama geen melk meer had, een bv-nachtmerrie zeg maar. We hebben hem eerst moeten overtuigen dat mama nog wel wat melk had en toen ging hij toch maar drinken en binnen een half uur was hij vertrokken naar Dromeland.

Wij weer naar beneden en plots horen we de deur van de slaapkamer opengaan. Dat is nog nooit gebeurd. En deze keer stond het traphekje ook nog open. Ik was dus boven voordat hij de deur al open had en hij kwam meteen naar me toe en sloeg zijn armpjes om me heen. Hij wilde dat mama ook kwam. Tja, dat werd dus bedtijd voor ons beiden.

Wat een hel was dat zeg. Normaliter kan mama hem wel kalmeren met wat drinken, maar dat werkte nu dus ook niet meer. En mama wil natuurlijk ook wel eens een uitje hebben. Tja.
pi_79284229
haha, Mirte lekker aan het experimenteren
Dan vannacht is wel minder zeg, het moet ook maar eens afgelopen zijn met die snotneuzen vind ik! Hier is het ook al weken aan de gang, binnen een paar minuten zitten schone shirts weer volledig ondergesmeerd met snot. Dat krijg ik er dus echt niet uit bij hem
pi_79284355
Och FF, wat zielig dat je ventje zo overstuur was
Hoort wel bij de leeftijd, angsten en het besef dat dingen zomaar ineens weg kunnen zijn en blijven... is moeilijk mee om te gaan voor ze.
  donderdag 18 maart 2010 @ 10:09:55 #35
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_79285673
Nog even over de hardloopwedstrijd...

Kom ik op mijn werk hangt er een foto van de finish op het bord!
Stond maandag in het AD !
Zal eens kijken of ik de foto hier kan plaatsen....
pi_79293073
KP, kom maar op met de foto!

Troel, lekker uitgeslapen?

Stiemie, je hebt een lekker pittig meisje

Nijna, dat klinkt als een leuk experiment.. Voor een zonnige dag buiten..

FF, leuk, je jochie is ongeveer net zo oud als mijn zoontje, gezellig!
Maar niet zo fijn dat soort drama-avonden. We hebben ze hier amper, maar ik wacht nog op de dag/week/fase dat het hier echt feest wordt

Kersjes, het gaat hier heerlijk. Chris luister voor een peuter prima, haalt geen gekke dingen uit, gaat lekker vooruit met praten en ontwikkelen. Gewoon fijn
  donderdag 18 maart 2010 @ 13:59:25 #37
35189 Troel
scherp en bot
pi_79294028
Heerlijk geslapen ja

En Ruben schijnt te kunnen steppen (bij mijn ouders stond een step klaar voor Ruben (tegelijkertijd met fietsje gekocht)). Natuurlijk ziet hij dat soort dingen gewoon op de opvang, maar dat hij het ook zelf zou kunnen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_79294954
Deepfreeze, wat leuk dat Chris helemaal losging!

Jet zindelijk, goed hoor!

Ik ben ook benieuwd naar de foto KP!

Leuk he Troel, hoe snel ze soms al dingen kunnen! Vooral als je het zelf niet verwacht. Dan lijken ze ineens zo groot.
pi_79298060
FF wat een drama-avond. Al moet er hier wel heel wat gebeuren wil ik echt een rondje gaan rijden hoor... Dan maar even brullen. Lastig hoor. Durft je vrouw/vriendin nu nog wel een avondje weg te gaan?

Nijna dat zijn niet de nachten waar je op hoopt zeg. Ik moest wel lachen hoor om dat experimenteren Hier ook af en toe van die dingen dat je denkt "goh ja dan valt het om " Maar ach ze moeten het toch een keer leren.

Deepfreeze dat klinkt heerlijk zeg zo met Chris!

KP heb je de foto? Ik wil 'm wel heel graag zien

Vanmorgen alleen met Linde weg geweest. Mijn vriend bleef thuis bij Esmee en wij gingen lekker naar de Albert Cuyp. Samen markten met mijn dochter en daarna lekker ergens een broodje gegeten
  donderdag 18 maart 2010 @ 16:13:58 #40
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_79299494
foto moet even gescand worden.
Ik houd jullie nog even in spanning.
  donderdag 18 maart 2010 @ 17:09:09 #41
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_79302197
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:42 schreef Stiemie het volgende:
FF wat een drama-avond. Al moet er hier wel heel wat gebeuren wil ik echt een rondje gaan rijden hoor... Dan maar even brullen. Lastig hoor. Durft je vrouw/vriendin nu nog wel een avondje weg te gaan?
Zij zegt van wel.

Er was gewoon niets meer mee te bezielen, tja, dan de laatste oplossing.
Ze zijn nu trouwens naar de dokter, ben benieuwd waarvoor.
  donderdag 18 maart 2010 @ 17:15:07 #42
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_79302483
wow, jet al zindelijk! wat goed!

eli begint nu ook echt te voelen dat hij plast. gaat hij zitten krabbelen aan zijn luier, loopt naar de wc en wil dan zijn handjes wassen naja, tis een begin, nietwaar?

xarno, wat een verdriet! wel herkenbaar overigens.

peuterpubers zijn leuk!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_79303396
FF, wat sneu als ze zo over hun toeren zijn...

Vanmorgen net nadat ik mn berichtje had geschreven kwam Mirte gezellig even haar maag legen aan mijn voeten... . Maar daarna leek ze zich wel weer wat beter te voelen.
We hebben een stuk gelopen buiten, zonnetje scheen zo lekker en ze heeft zich heerlijk laten rondrijden in de buggy.
Snot blijft stromen hier, vanmiddag was de kleinste in tranen omdat ze door de snot niet op haar speen kon sabbelen. Ben wel klaar met die groene glibbers...
Fake it till you make it...
  donderdag 18 maart 2010 @ 17:56:58 #44
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_79304006
Wij hebben ook zo genoeg van de verkoudheid van K die inmiddels op drie maanden na al vanaf vorig jaar januari duurt. Met de amandelen eruit dachten we het op te lossen (de KNO dan) en inderdaad ze is zo'n drie maanden na het verwijderen vrij geweest maar inmiddels zit ze alweer op ondersteuning vanaf december en zijn we maandag dus bloed wezen prikken voor haar afweer, allergie, hooikoorts enz. 6 buisjes meegenomen en morgen krijgen we de uitslag van de kinderarts. De KNO heeft ons weer teruggestuurd naar de kinderarts omdat het chronisch lijkt te zijn maar ze niet weten waar het vandaan komt. Iedere snotneus die voorbij loopt in een straal van een kilometer daar pikt ze wat van mee en ze kan het zelf niet verwerken waardoor het iedere keer in de holtes gaat ontsteken. Met alle gevolgen van dien.
  donderdag 18 maart 2010 @ 18:14:09 #45
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_79304581
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 17:09 schreef FF het volgende:

[..]

Zij zegt van wel.

Er was gewoon niets meer mee te bezielen, tja, dan de laatste oplossing.
Ze zijn nu trouwens naar de dokter, ben benieuwd waarvoor.
Ah, update.
Xarno heeft last van ingeklapte trommelvliezen.
Waarschijnlijk door een verstopte buis van eustachias. Bekend probleem bij mij afgelopen jaren
  donderdag 18 maart 2010 @ 20:15:06 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79309178
Ik zit op ons bed met de laptop en Sasha ligt in zijn eigen bedje.
En ik maar liedjes zingen. En als ik stop blijft het even stil en hoor je met een heel zielig bibberstemmetje een regel van het liedje dat gezongen dient te worden.
Stonterbijkeekenaa?
Saapjewittewol?

pi_79314038
FF, heeft dat ook met het slechte slapen te maken dan? Of is dat gewoon lekker peuterpuberen?

BE, lekker avondje dan

Books, dat is ook een flink traject dan. Misschien komt er morgen iets uit die bloedtest waar ze wat mee kunnen.

Davinia, mooi begin inderdaad. Hier wordt vooralsnog gebruld bij het dreigen van een wc of potje.. En hij geeft ook niks aan..

En verder gewoon beterschap voor iedereen die het kan gebruiken
  donderdag 18 maart 2010 @ 22:04:08 #48
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_79315042
Ja dat hoop ik ook nu nog meer dan mijn eerdere bericht, nu we net die spinazie tussen het matras, dekbed enz. vandaan hebben kunnen peuteren incl. stukjes ei en gehaktbal echt in hele golven weer! Heb het er zo mee gehad eventjes...
pi_79315780
Och arme K.. Maar als ouder is het ook gewoon niet fijn om je kind zo te zien of ei te peuteren

Hier wel een hoestbonbon vandaag. Hij was al wat verkouden, en het slaat hem gewoon weer op zijn keel (net als mams vroeger). Nu 20 minuten geleden hoestsiroop gegeven, en het lijkt wat minder frequent te worden. Hopelijk gaat het deze keer wel snel over..
  donderdag 18 maart 2010 @ 22:52:18 #50
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_79317408
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 21:46 schreef Deepfreeze het volgende:
FF, heeft dat ook met het slechte slapen te maken dan? Of is dat gewoon lekker peuterpuberen?

Als je gaat liggen kan de oorpijn erger worden.
Maar het probleem bij een verstopte buis van eustachias is dat het dan weer op oorpijn lijkt en dan weer alsof je kiezen zonder verdoving uit je mond worden getrokken (althans, zo voelde het bij mij).

Morgen lekker sprayen met zoutoplossing.

Maar die angst voor een lege mama was er gisteren toch wel. Vandaag heeft hij gemerkt dat die angst voor niets was

Bij de dokter hebben ze ook naar zijn huid gekeken, die leek wat droog en pukkelig. Nu blijkt dat zijn hoornhuid niet zomaar los laat. Dus dat wordt smeren met bodylotion. Waarop hij dus direct antwoord "bodylotion smeren". De dokter schijnt erg verbaasd te zijn geweest dat een tweejarige dat uit zijn mond kreeg.

Hij had ook weer een ander prietje, maar die staat op zijn weblog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')