Man wat een rampenplan gisteren zeg.
Mama had een etentje en een workshop chocolade en bonbonsmaken van haar werk.
Xarno had de hele dag al niet geslapen en was doodmoe.
Snel het eten gemaakt, dat ging er wel in.
Voor de verandering mocht hij voor de tv eten (zijn eerste keer) en zijn mini-pizza

ging er bijna helemaal in. Oma ging naar huis en ik ging proberen mijnheer naar bed te brengen.
Één groot drama, gewoon een complete driftbui. Dit heeft hij afgelopen dagen vaker omdat hij pijn heeft van een doorkomende kies. Chamodent en Dentinox wilde mijnheer niet, terwijl hij dit normaal heel graag wil tegen de pijn. Ik heb hem lekker (stevig) vastgehouden om te kalmeren, dat lukte niet. Op een gegeven moment lag hij op zijn bed en ik in een halve houdgreep, maar dat werkte ook niet.
Oma kwam toevallig langs om haar boodschappen op te halen die ze vergeten was en toen zijn we maar naar beneden gegaan. Er was geen land met hem te bezeilen. Uiteindelijk zijn we in de auto gestapt en hebben we een goed uur gereden. Na 25 minuten sliep mijnheer gelukkig. Thuis gekomen met stoeltje en al in de gang gezet (pijnlijk met een verdraaide rug

) En na 2 uur werd mijnheer alweer wakker en begon de ellende van vooraf aan.
Uit wanhoop hebben we maar Bob de Bouwer aangezet en daar werd mijnheer wat kalmer van. Maar zodra een filmpje was afgelopen?

Toen mama thuiskwam was het feest nog niet afgelopen, ook zij heeft ruime tijd met een schreeuwend en huilend jongetje gezeten. Ook op bed waar hij niet eens wilde drinken.
Uiteindelijk kwam er iets naar boven, waarvan wij denken dat dat de oorzaak van alle ellende is geweest. Hij heeft waarschijnlijk gedroomt dat mama geen melk meer had, een bv-nachtmerrie zeg maar. We hebben hem eerst moeten overtuigen dat mama nog wel wat melk had en toen ging hij toch maar drinken en binnen een half uur was hij vertrokken naar Dromeland.
Wij weer naar beneden en plots horen we de deur van de slaapkamer opengaan. Dat is nog nooit gebeurd. En deze keer stond het traphekje ook nog open. Ik was dus boven voordat hij de deur al open had en hij kwam meteen naar me toe en sloeg zijn armpjes om me heen. Hij wilde dat mama ook kwam. Tja, dat werd dus bedtijd voor ons beiden.
Wat een hel was dat zeg. Normaliter kan mama hem wel kalmeren met wat drinken, maar dat werkte nu dus ook niet meer. En mama wil natuurlijk ook wel eens een uitje hebben. Tja.