abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 16 maart 2010 @ 11:10:28 #51
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_79202275
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 11:06 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:

[..]

Dat het in andere culturen geaccepteerd is, maakt het in onze niet minder gay. Sieraden zijn voor vrouwen. Mannen kunnen enkel een horloge dragen.
In onze cultuur, inderdaad helemaal mee eens.
In andere culturen is het weer anders, maar bosjesmannen e.d. dragen volgens mij ook niet van die (voor het oog) IQ-verlagende, kijk-mij-stoer-zijn diamantjes glazen dingetjes.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 16 maart 2010 @ 11:33:20 #52
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_79202981
Was er al gezegd dat TS homo is?
Narcist
pi_79219816
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 11:06 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:

[..]

Dat het in andere culturen geaccepteerd is, maakt het in onze niet minder gay. Sieraden zijn voor vrouwen. Mannen kunnen enkel een horloge dragen.
en ringen, iig. een trouwring
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_79262597
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 18:28 schreef bas-beest het volgende:

[..]

en ringen, iig. een trouwring
Ja, een trouwring of zegelring akkoord. Iets met een diepere waarde of functionaliteit. Sieraden ter decoratie zijn voor vrouwen.
Derevaun Seraun.
pi_79286961
Zoals een comedian ooit zei: "In Australia where i life, you are gay when you fuck another guy in the ass. Here you are gay when you are wearing earrings."

Moet je helemaal zelf weten, geen van beide oren is gay. Het moet je natuurlijk wel staan
Of saté?
  donderdag 18 maart 2010 @ 19:44:30 #56
221559 JarnoF
De goede goedzak
pi_79307869
Vraag ik me toch echt af waarom je een oorring wilt nemen.
Wil je stoer gevonden worden? Indruk maken op de dames?

Blij dat ik nooit zo'n ding in mn oor heb laten schieten. Nu kunnen de dames tenminste aan m'n oorlel knabbelen
Steek geen moeite in een vrouw, maar je penis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')