quote:
quote:
Bij mannen? Allebei de oren zijn gayquote:Op maandag 15 maart 2010 16:24 schreef Pino0 het volgende:
Als je een ringetje of iets dergelijks laat zetten, welk oor is gay?
Nee das gewoon gaylord.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:34 schreef SkereBoy het volgende:
maar ik heb van die diamantjes in allebei, dat is gewoon baas
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:34 schreef SkereBoy het volgende:
maar ik heb van die diamantjesstukjes glas in allebei, dat is gewoon baasüber-triest
1 X gay + 1 X gay = 2 X gay.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:34 schreef SkereBoy het volgende:
maar ik heb van die diamantjes in allebei, dat is gewoon baas
quote:
Nee.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:45 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ik bedoel, twee keer de helft is toch ook 1 of niet dan?
nee, zijn echte diamanten fool, geen H&M oorbellen ofzoquote:
Echt of nep, still gaylord.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:55 schreef SkereBoy het volgende:
[..]
nee, zijn echte diamanten fool, geen H&M oorbellen ofzo
ik ben gewoon een baas, maar niet jouw type, klaarquote:
Baas... Ben zo benieuwd wanneer dat woord zijn echte betekenis eigenlijk is verloren...quote:Op maandag 15 maart 2010 17:02 schreef SkereBoy het volgende:
[..]
ik ben gewoon een baas, maar niet jouw type, klaar
Het aantal maakt het alweer stoerderquote:Op maandag 15 maart 2010 17:09 schreef A-mineur het volgende:
Links wordt gezegd dat het de "juiste" kant is. Maar ik heb in beide 3
ik blijf verder bij mijn meningquote:Op maandag 15 maart 2010 16:55 schreef SkereBoy het volgende:
[..]
nee, zijn echte diamanten fool, geen H&M oorbellen ofzo
Wat zijn dat nou weer voor principes? Drie handtassen maakt een vrouwelijke man opeens weer ruigquote:Op maandag 15 maart 2010 17:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
Het aantal maakt het alweer stoerder
Mja als je het dan toch doet, doe het dan goed en hang je oren volquote:Op maandag 15 maart 2010 17:32 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou weer voor principes? Drie handtassen maakt een vrouwelijke man opeens weer ruig.
Dat is wat jij hebt geleerd. Oorbellen, piercings, tattoo's, zelfs jurken en andere kleding artikelen worden in allerlei culturen door zowel man als vrouw gedragen.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Oorbellen zijn voor meisjes. Dat leer je al als je kleuter bent.
Wat is de volgende stap? Dat je je opmaakt en in een jurk van je moeder op stap gaat?
dat kan tot mooie discussies leiden hier op fokquote:Op maandag 15 maart 2010 16:45 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ik bedoel, twee keer de helft is toch ook 1 of niet dan?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:31 schreef Mirjam het volgende:
je afvragen in welk oor je oorbel laten zetten betekent dat je gay bent is iets voor als je 12 bent.
het maakt namelijk geen ene fuck uit, dat soort verborgen boodschappen bestaan enkel in de wereld van 12-jarigen (give or take).
dus maak je niet druk man, en doe lekker wat jou leuk lijkt.![]()
Inderdaad, TS je bent gewoon homo, who cares.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:31 schreef Mirjam het volgende:
je afvragen in welk oor je oorbel laten zetten betekent dat je gay bent is iets voor als je 12 bent.
het maakt namelijk geen ene fuck uit, dat soort verborgen boodschappen bestaan enkel in de wereld van 12-jarigen (give or take).
dus maak je niet druk man, en doe lekker wat jou leuk lijkt.![]()
Sommige mannen kunnen het wel hebben maar dat zijn er maar heel weinig. 2 oorbellen is sowieso helemaal niks.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:29 schreef La_Vita het volgende:
En jongen mag dan nog wel zo knap, intelligent en tof zijn. Met een oorbel is hij hoe dan ook een no-go.
Zijn er bekende voorbeelden die het wel kunnen hebben volgens jou ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:44 schreef Parlay het volgende:
[..]
Sommige mannen kunnen het wel hebben maar dat zijn er maar heel weinig. 2 oorbellen is sowieso helemaal niks.
Mickey Rourke (vroeger dan), Judd Nelson, Johnny Depp. Dat vind ik stoere mannen die zoiets wel kunnen verkopen zonder er gay uit te zien.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zijn er bekende voorbeelden die het wel kunnen hebben volgens jou ?
Dat het in andere culturen geaccepteerd is, maakt het in onze niet minder gay. Sieraden zijn voor vrouwen. Mannen kunnen enkel een horloge dragen.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:42 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Dat is wat jij hebt geleerd. Oorbellen, piercings, tattoo's, zelfs jurken en andere kleding artikelen worden in allerlei culturen door zowel man als vrouw gedragen.
In onze cultuur, inderdaad helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:06 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Dat het in andere culturen geaccepteerd is, maakt het in onze niet minder gay. Sieraden zijn voor vrouwen. Mannen kunnen enkel een horloge dragen.
en ringen, iig. een trouwringquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:06 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Dat het in andere culturen geaccepteerd is, maakt het in onze niet minder gay. Sieraden zijn voor vrouwen. Mannen kunnen enkel een horloge dragen.
Ja, een trouwring of zegelring akkoord. Iets met een diepere waarde of functionaliteit. Sieraden ter decoratie zijn voor vrouwen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |