Bouwjaar ook?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:16 schreef Monkeyofzo het volgende:
Foto's volgen. bij eventuele interesse.
Wel eens een diesel injectie gezien?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:24 schreef A-mineur het volgende:
Is het een Benzine of diesel?
Daar heb ik geen verstand van, maar ik had wel interesse in evt. een diesel vandaar mijn vraag.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:25 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Wel eens een diesel injectie gezien?
Wil je de mijne niet kopen? Zonder foto's en ik zeg ook het merk en bouwjaar niet.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:51 schreef lighted het volgende:
¤ 1100,- geboden.
Bedoel, wie wilt dat nou niet, een auto kopen zonder foto's...
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:25 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Wel eens een diesel injectie gezien?
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:16 schreef Monkeyofzo het volgende:
Omdat ik binnenkort weer terug naar school ga, kan ik de auto niet meer onderhouden en staat hij voornamelijk stil. en das zonde.
Foto's volgen. bij eventuele interesse.
Hoho, misschien is het wel een overjarige E30 die een paar jaar bij de dealer heeft staan stoffen! Pas op kenteken gezet toen ze de geschikte gek vondenquote:Op maandag 15 maart 2010 19:47 schreef In_Qontrol het volgende:
'92 is een e36, had je zelf ook wel kunnen bedenken.
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:47 schreef In_Qontrol het volgende:
'92 is een e36, had je zelf ook wel kunnen bedenken.
Dat dus, of een Edition uitvoering, die zijn eind 92 ook nog gemaakt.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:50 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Hoho, misschien is het wel een overjarige E30 die een paar jaar bij de dealer heeft staan stoffen! Pas op kenteken gezet toen ze de geschikte gek vonden
Vakanties zijn overrated vergeleken met deze autoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:34 schreef Dizer het volgende:
Wow mooie auto... even een tvp, best wel interesse... maar wil ook graag op vakantie
Ziet er zeker nog netjes uit op het eerste gezicht.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:27 schreef Monkeyofzo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
de foto's
het model is e36.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |