Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Incolumis = Frank
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk 15 delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF' te behouden.
- Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
- Gezelligheid staat voorop in deze serie, een beetje medewerking wordt gevraagd.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
dus ook die van jou niet?quote:
1 van de vetste nummers van Abject (toen Barry D. nog die DJ-naam had)quote:Op maandag 15 maart 2010 15:49 schreef haakon het volgende:
[..]
ik vind dat zo vet, dat de bass er iets later inkomt dan de melodie he
Ze hebben het altijd wel over die joden in de oorlog enzo hè, maar die duitsers waren ook geen lieverdjes hoor.quote:
ha...haquote:Op maandag 15 maart 2010 16:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze hebben het altijd wel over die joden in de oorlog enzo hè, maar die duitsers waren ook geen lieverdjes hoor.
dus nu moet ik voor donderdag tijd zien te maken, of iemand zien te regelen!quote:Geachte heer, mevrouw,
De verkoop voor de wedstrijd PSV-Twente eindigt donderdag 18 maart om 12.00 uur.
U kunt daardoor geen kaarten meer halen op vrijdag.
Met vriendelijke groet,
FC Twente
Marjolein Snijders
Service en Ticketing
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze hebben het altijd wel over die joden in de oorlog enzo hè, maar die duitsers waren ook geen lieverdjes hoor.
Joden dachten niet, joden deden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:05 schreef haakon het volgende:
[..]
Joden dachten niet, joden deden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Selma
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Heb je die nog niet?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben nu trouwens officieel begonnen met het sparen voor m'n rijbewijs
Je kan beter gewoon lessen nemenquote:Op maandag 15 maart 2010 16:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben nu trouwens officieel begonnen met het sparen voor m'n rijbewijs
ik ook niet, maar had het wel binnen 7 maanden na m'n verjaardagquote:Op maandag 15 maart 2010 16:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, ik heb nou eenmaal geen ouders die het voor me betalen.
tja, niet iedereen haalt het gelijk op z'n 18e. Ik was 23, daarvoor geen behoefte aan gehad (en geen geld)quote:
ik kan me niet voorstellen dat ik het de afgelopen jaren zonder rijbewijs (lees: autorijden) had moeten doenquote:Op maandag 15 maart 2010 16:23 schreef omearos het volgende:
[..]
tja, niet iedereen haalt het gelijk op z'n 18e. Ik was 23, daarvoor geen behoefte aan gehad (en geen geld)
Precies. Ik haal 'm dan waarschijnlijk op m'n 22e.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:23 schreef omearos het volgende:
[..]
tja, niet iedereen haalt het gelijk op z'n 18e. Ik was 23, daarvoor geen behoefte aan gehad (en geen geld)
* Ballantines zingt: Want tepels liegen niet!!quote:Op maandag 15 maart 2010 16:24 schreef Samzz het volgende:
* Samzz zingt: Hoe ku'j nou zeggen da'j niet geniet
nee hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 16:28 schreef Kreator het volgende:
Zodra je dat papiertje 3 maanden hebt, vraag je je af hoe je ooit zonder hebt gekund..
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:28 schreef Ballantines het volgende:
[..]
* Ballantines zingt: Want tepels liegen niet!!
Kloptquote:Op maandag 15 maart 2010 16:28 schreef Kreator het volgende:
Zodra je dat papiertje 3 maanden hebt, vraag je je af hoe je ooit zonder hebt gekund..
Ik heb 'm nu goed een half jaar, maar rijd sporadisch. Ga liever met het OV.quote:
had ik niet, heb pas afgelopen najaar mijn eerste auto gekocht, had het papiertje toen al bijna 5 jaarquote:Op maandag 15 maart 2010 16:28 schreef Kreator het volgende:
Oh sorry, ik wist niet dat jouw ervaring voor iedereen gold.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:31 schreef norich het volgende:
Ik heb 'm nu goed een half jaar, maar rijd sporadisch. Ga liever met het OV.
Dat zeg ik toch nietquote:Op maandag 15 maart 2010 16:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat jouw ervaring voor iedereen gold.
En de jouwe dus wel?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat jouw ervaring voor iedereen gold.
eens!!quote:Op maandag 15 maart 2010 16:28 schreef Kreator het volgende:
ik had met 3 weken m'n eerste autoquote:Op maandag 15 maart 2010 16:32 schreef omearos het volgende:
[..]
had ik niet, heb pas afgelopen najaar mijn eerste auto gekocht, had het papiertje toen al bijna 5 jaar
Nou goed. Ik doe em opnieuw:quote:
School enz. doe ik met het OV terwijl ik een eigen auto heb, zolang ik gratis met het OV kan en de verbindingen aardig (tot goed atm.) zijn ga ik met het OV naar schoolquote:Op maandag 15 maart 2010 16:31 schreef norich het volgende:
[..]
Ik heb 'm nu goed een half jaar, maar rijd sporadisch. Ga liever met het OV.
Duidelijk.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou goed. Ik doe em opnieuw:
álle mensen die ik ken die hun rijbewijs haalden, ook als ze het nut er niet zo van inzagen, waren achteraf ontzettend blij en zouden niet meer zonder willen.
dat scheelt idd. Dan ga je alles wat je eerst met de fiets deed met de auto doen, ook al is het met de auto soms langer omdat je moet omrijden.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eens!!
[..]
ik had met 3 weken m'n eerste autodus dat zal er ook mee te maken hebben
klopt, dan pak je de auto voor elke kleine afstandquote:Op maandag 15 maart 2010 16:39 schreef omearos het volgende:
[..]
dat scheelt idd. Dan ga je alles wat je eerst met de fiets deed met de auto doen, ook al is het met de auto soms langer omdat je moet omrijden.
De eerste jaren reed ik alleen als ik een auto kon lenen. En dan moest ik er nog aan denken om de auto te pakken en niet de fiets. Dan ging ik maar boodschappen doen in Almelo of lunchen bij Ikea om km's te maken
Maar, als het OV ook geld had gekost, neem ik aan dat de keuze niet zo moeilijk isquote:Op maandag 15 maart 2010 16:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
School enz. doe ik met het OV terwijl ik een eigen auto heb, zolang ik gratis met het OV kan en de verbindingen aardig (tot goed atm.) zijn ga ik met het OV naar school.
Nee idd dan zeker de auto, kan nou niet zeggen dat het een hobby ofzo is maar de vrijheid ten opzichte van OVquote:Op maandag 15 maart 2010 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, als het OV ook geld had gekost, neem ik aan dat de keuze niet zo moeilijk is
had je gelezen?quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:03 schreef ReMcOrE het volgende:
godverdegodver![]()
![]()
[..]
dus nu moet ik voor donderdag tijd zien te maken, of iemand zien te regelen!
Hmm ja had ik al gedacht. Ik weet ook niet waarom dat is. Als je de clubcard aan mij geeft wil ik het doen maja hoe moeten we dat doenquote:
waar woon je ook alweer? Fleringen toch?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hmm ja had ik al gedacht. Ik weet ook niet waarom dat is. Als je de clubcard aan mij geeft wil ik het doen maja hoe moeten we dat doen
Jupquote:
Minpunt is dat je die card moet hebben, voorschieten was het punt nietquote:Op maandag 15 maart 2010 16:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar woon je ook alweer? Fleringen toch?en je komt vast voor donderdag niet meer richting Gelderland ofwel?
(Eibergen, Lochem)
ik woon in Haaksbergen, werk in Eibergen en ben woensdag ff in Lochem te vinden; kaart heb ik altijd bij mequote:Op maandag 15 maart 2010 16:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Jup.
[..]
Minpunt is dat je die card moet hebben, voorschieten was het punt niet. Heb je de kaarten ook in eibergen of hier in de buurt?
Ja ik zat even fout d8 dat je uit Oldenzaal kwam, als je daar nou de kaart had liggen was ik via Oldenzaal naar Enschede gereden, Haaksbergen is me dan iets te gekquote:Op maandag 15 maart 2010 17:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik woon in Haaksbergen, werk in Eibergen en ben woensdag ff in Lochem te vinden; kaart heb ik altijd bij meen wat bedoel je met 'hier in de buurt'?
helaas...quote:Op maandag 15 maart 2010 17:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja ik zat even fout d8 dat je uit Oldenzaal kwam, als je daar nou de kaart had liggen was ik via Oldenzaal naar Enschede gereden, Haaksbergen is me dan iets te gek.
Eibergen = werk/geldquote:Op maandag 15 maart 2010 17:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Jup, wat zoek je ook in zo'n uithoek.
Dat zal bestquote:
Dramatisch.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:12 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat zal best
-100 voor mensen die nostalgische (top) platen verneuken door een 'hip deuntje' http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=108652
Wat voor een gesprek?quote:Op maandag 15 maart 2010 17:38 schreef Redbaron het volgende:
Bijna een topic gemist![]()
Vanmorgen in Deventer gesprek gehad, niet echt goed gevoel over.
Ik zat met 12 jaar al achter het stuur en wist toen al dat ik op mn 18e mn rijbewijs moest en zou halen.
Had ook binnen de korste keren een eigen auto
Ok. Hopen dat het wat wordt. Ondanks je slechte gevoel erover.quote:
Joah wie kiekt wa, maar mijn gevoel is meer van of ik wel bij dat bedrijf pas...quote:Op maandag 15 maart 2010 17:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ok. Hopen dat het wat wordt. Ondanks je slechte gevoel erover.
Ik ben nooit lang student geweest dus had maar 1jr OV, maar zelfs dan pakte ik liever de auto.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:49 schreef Oksel het volgende:
En ik heb na 2,5 jaar mijn auto verkocht toen, en een jaar zonder gedaan, om 't geld. Je kan zonder.. scheelt je hoop geld als je O.V. hebt.
Nu heb ik weer een zeer relaxte bak onder m'n kont.
Organiseren of komen? Beide. En ja, we komen, en ja ik wil er best hier een bij mij thuis organiseren..quote:Op maandag 15 maart 2010 17:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Oksel, had je al nagedacht over die meet ?
Komen, dat etentje en bowlen op 10 aprilquote:Op maandag 15 maart 2010 17:55 schreef Oksel het volgende:
[..]
Organiseren of komen? Beide. En ja, we komen, en ja ik wil er best hier een bij mij thuis organiseren..
Reken je bij 9 mij ook direct bijquote:Op maandag 15 maart 2010 18:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
eten: 7
Bowlen: 9
van 7 nog geen antwoord
Wie is wijquote:
Jij er dus ook bij..met bowlen..topquote:Op maandag 15 maart 2010 18:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Reken je bij 9 mij ook direct bij, dan maak er 8.5 van, ik heb geen idee of er na die wedstrijd andere plannen zijn, zo niet dan ben ik tijden het bowlen er bij idd.
Jep.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wie is wij?
Bowlen = 5 euro p.p en eten dat ligt aan jezelf![]()
Dus ik kan jou voor bowlen en eten erbij zetten?
Het is op Go Planet, daar is alles standaard duurquote:Op maandag 15 maart 2010 18:08 schreef Oksel het volgende:
[..]
Jep.
Restaurant is niet erg duur trouwens, neem ik aan? gewoon, grieks niveau? Alles onder de euro?
ALs het goed is had iemand die PM van mij doorgestuurd naar jou?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:08 schreef Oksel het volgende:
[..]
Jep.
Restaurant is niet erg duur trouwens, neem ik aan? gewoon, grieks niveau? Alles onder de euro?
Ik weet ben niet altijd even duidelijk , maar ik bedoel meer dat je er niet 100% van uit moet gaan dat ik er benquote:Op maandag 15 maart 2010 18:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jij er dus ook bij..met bowlen..top
Goed nr![]()
Meets zijn engquote:Op maandag 15 maart 2010 18:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Meets zijn tof.
Tenminste, de vorige wel
Begreep ikquote:Op maandag 15 maart 2010 18:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik weet ben niet altijd even duidelijk , maar ik bedoel meer dat je er niet 100% van uit moet gaan dat ik er ben.
Jij nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon doen, Justin en ik heerschen alles wat los en vast zitquote:Op maandag 15 maart 2010 18:11 schreef Mdrop het volgende:
Meets zijn eng, dit zou de eerste worden anders
.
quote:Op maandag 15 maart 2010 18:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jij niet
Ik houd niet zo van bowlenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als ik kom dan heb ik al wat bier in mijn mik van FC Twente. Gaat gegarandeerd fout.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
quote:Op maandag 15 maart 2010 18:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon doen, Justin en ik heerschen alles wat los en vast zit
Dus smoken gaat niet door?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van bowlenEn als ik kom dan heb ik al wat bier in mijn mik van FC Twente. Gaat gegarandeerd fout.
Jullen heerschen mij dan ook en dus vind ik dat engquote:Op maandag 15 maart 2010 18:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bier + Bowlen = Fun (+ Kostenquote:Op maandag 15 maart 2010 18:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van bowlenEn als ik kom dan heb ik al wat bier in mijn mik van FC Twente. Gaat gegarandeerd fout.
Wees blij, ik heb niet eens een naamquote:Op maandag 15 maart 2010 18:19 schreef Samzz het volgende:
En dan presteer je het ook nog m'n naam fout te schrijven, Marko
Nee dat was een reactie op David die zei dat meets tof zijn.quote:
Eintracht Nordhornquote:Op maandag 15 maart 2010 18:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wees blij, ik heb niet eens een naam.
[ voetbal]
Noem even een mooi stadion, en dan geen NL aangezien het in de kantine van de plaatselijk RKSV op het 'scherm' komt.
[ / voetbal]
Arena auf Schalke.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
[ voetbal]
Noem even een mooi stadion, en dan geen NL aangezien het in de kantine van de plaatselijk RKSV op het 'scherm' komt.
[ / voetbal]
Mijn beide namen zijn foutquote:Op maandag 15 maart 2010 18:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
[ voetbal]
[ / voetbal]
Vergeet Bas niet \m/quote:Op maandag 15 maart 2010 18:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ohquote:Op maandag 15 maart 2010 18:19 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee dat was een reactie op David die zei dat meets tof zijn.
Katherine Jenkins vind ik mooier.quote:
quote:
quote:
Ik doelde op de stem, het liedje is bijzaakquote:
ik vind van wel, maar waarom zijn die linkerzinnen zo groot ?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:24 schreef Mdrop het volgende:
Vraag , voldoende leesbaar voor in een publieke ruimte? :
[ link | afbeelding ]
*Grote van letters worden nog kleiner.
Padoem tsjj!quote:Op maandag 15 maart 2010 19:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
Want het is gewoon een kutnummer.
Nja moest gewoon weten of dat stond qua kleur verhoudingen enzo, zal in de praktijk info als komende wedstrijden enz. op komen te staan dus zal kleiner worden.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:27 schreef haakon het volgende:
[..]
ik vind van wel, maar waarom zijn die linkerzinnen zo groot ?
ow oke ! ik vond het al zo overdreven groot namelijk.. maar kan zat zo.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nja moest gewoon weten of dat stond qua kleur verhoudingen enzo, zal in de praktijk info als komende wedstrijden enz. op komen te staan dus zal kleiner worden.
Goed Krea.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:20 schreef Kreator het volgende:
Ratel, hoe is het met je.
zware baggerquote:Op maandag 15 maart 2010 17:12 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat zal best
-100 voor mensen die nostalgische (top) platen verneuken door een 'hip deuntje' http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=108652
instant rimshotquote:
Het was leuk maar ik heb je niet gezien.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Selma![]()
Hoe was Hengelo zaterdag?
Mij nog gezien?
En mij dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het was leuk maar ik heb je niet gezien.
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:02 schreef Assiej het volgende:
[fout]
Klik gewoon even op mijn fobo link
[/fout]
Robin, kun je met alleen een (S)CC nummer ook een kaartje kopen bij Service & Ticketing?quote:
Ja ik las het in het Twente topic dat Mark het zei. Ik weet niet zou best kunnen.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Robin, kun je met alleen een (S)CC nummer ook een kaartje kopen bij Service & Ticketing?
maar wie zegt dat Mark dan geen misbruik gaat maken van dat nummer, voor de volgende wedstrijdenquote:Op maandag 15 maart 2010 21:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja ik las het in het Twente topic dat Mark het zei. Ik weet niet zou best kunnen.
Mark kun je vertrouwen ik ben al keer met hem geweest uitwedstrijd.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar wie zegt dat Mark dan geen misbruik gaat maken van dat nummer, voor de volgende wedstrijdenwil ik een kaartje halen, heeft hij al voor kameraad gehaald, op mijn nummer zeg maar
Jij doet tenminste wel puntjes op de E!!quote:
Tuurlijkquote:Op maandag 15 maart 2010 22:02 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Jij doet tenminste wel puntjes op de E!!
Daniëlquote:Op maandag 15 maart 2010 21:57 schreef Oldenzaal het volgende:
HAALLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Neejoh! Zaterdag laat terug van mijn Opa en Oma, en toen vrijwel gelijk naar bed gegaan!quote:Op maandag 15 maart 2010 22:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Daniël, nog bier gehad zaterdag?
Wat heeft dat met zaterdag te maken?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:19 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Neejoh! Zondag laat terug van mijn Opa en Oma, en toen vrijwel gelijk naar bed gegaan!
Dusssss ik heb geen bier gehad zaterdag... Niet de stad ingeweest!quote:Op maandag 15 maart 2010 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat heeft dat met zaterdag te maken?
Was wel mooi. Oh en wat zat je vrijdag vies te lachen manquote:Op maandag 15 maart 2010 22:26 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dusssss ik heb geen bier gehad zaterdag... Niet de stad ingeweest!
quote:
Subtielquote:Op maandag 15 maart 2010 22:51 schreef Oldenzaal het volgende:
Zat ik vies te lachen bij Snooker?
Dat was mijn versierpoging man!
quote:Op maandag 15 maart 2010 23:00 schreef bambino het volgende:
Hoi allemaal
Ben weer terug van weekendje finland
Hoe is het met de planning van de meet?
is handig toch want we gaan ook blowen.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
10 April bowlen (ik typ altijd blowen) in Enschede. En vooraf eten bij de Griek.
Dat nummer staat geregistreerd op een adres.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Robin, kun je met alleen een (S)CC nummer ook een kaartje kopen bij Service & Ticketing?
lolquote:Op maandag 15 maart 2010 23:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
10 April bowlen (ik typ altijd blowen) in Enschede. En vooraf eten bij de Griek.
Zekers.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
is handig toch want we gaan ook blowen.
Was de date leuk?quote:Op maandag 15 maart 2010 23:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
zoo terug van schaatsen![]()
Was weer geniaalnog lekker op de bek gegaan toen david filmde
Je mag mij wel blowen... Wat kost je?quote:Op maandag 15 maart 2010 23:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
is handig toch want we gaan ook blowen.
Whehequote:Op maandag 15 maart 2010 23:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
zoo terug van schaatsen![]()
Was weer geniaalnog lekker op de bek gegaan toen david filmde
Weet je zeker dat het dan slapen word?quote:Op maandag 15 maart 2010 23:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
San, kom maar bij mij liggen dan
Uiteindelijk welquote:Op maandag 15 maart 2010 23:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het dan slapen word?
Uiteindelijk zul je HEEL erg goed slapenquote:
Ik heb gekeken EN gereageerdquote:
het gaat om halen bij het stadion hèquote:Op maandag 15 maart 2010 23:07 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat nummer staat geregistreerd op een adres.
Als jij een kaartje besteld met dat nummer, en jij betaald het dus, krijgt de eigenaar van de kaart het kaartje opgestuurd.
Tenzij je selecteert voor ophalen bij het stadion, maar dan is de kans groot dat je je CC moet laten zien.
jij zegt (s)cc maar bij seizoenskaart telt het niet aangezien alle kaarten daar al op staan (behalve knvb/europa etc)
maar bij die 2 komt weer punt 1 naar voren (adres -> opsturen / ophalen -> legitimeren)
Dus weet bijna zeker dat het antwoord wat jij zoekt nee is.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik wil 'm toch nog een keer posten
fijn hequote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:31 schreef Fems het volgende:
Morgen!Wat lekker wakker worden, het zonnetje scheen door een kiertje van de gordijnen en de vogeltjes floten!
Het is hier bewolkt en regenachtig.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:31 schreef Fems het volgende:
Morgen!Wat lekker wakker worden, het zonnetje scheen door een kiertje van de gordijnen en de vogeltjes floten!
en op FOK! zittenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:50 schreef Fems het volgende:
[..]Tentamens leren, college's bezoeken, dingen voor basketbal doen,
Ben nu aan het studeren he! Staatsrecht en bestuursrecht!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en op FOK! zittenwelke tentamens in het verschiet dan?
Nou Uit kun je helemaal wel vergeten, want dan staat er namelijk een foto op je CC (in hun systeem)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het gaat om halen bij het stadion hèof dus gewoon naar Service & Ticketing kan gaan en dan zeggen "ik wil graag een kaartje voor PSV - FC Twente, CC-nummer is xxxxxxxxxxxxxxxxx". of je op die manier een kaartje kunt kopen
En toch hoor ik van heel veel mensen dat het gewoon kan voor uitkaarten hoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:07 schreef bambino het volgende:
[..]
Nou Uit kun je helemaal wel vergeten, want dan staat er namelijk een foto op je CC (in hun systeem)
Thuis lijkt me al sterk want als je het ophaalt moet je je CC laten zien, heb je die niet bij je lijkt me het logisch dat je je ID moet laten zien.
play-offs komen er weer aanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:50 schreef Fems het volgende:
[..]Tentamens leren, college's bezoeken, dingen voor basketbal doen,
dat volg ik niet zo, ik ben vorig seizoen wel 2 keer bij landstede geweestquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:21 schreef Fems het volgende:
[..]
Jaaa!
En bij het 'gewone' basketbal is het ook druk
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:07 schreef bambino het volgende:
[..]
Nou Uit kun je helemaal wel vergeten, want dan staat er namelijk een foto op je CC (in hun systeem)
Thuis lijkt me al sterk want als je het ophaalt moet je je CC laten zien, heb je die niet bij je lijkt me het logisch dat je je ID moet laten zien.
ik denk dat het me wel lukt om morgenmiddag zelf te gaanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:10 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
En toch hoor ik van heel veel mensen dat het gewoon kan voor uitkaarten hoor.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:23 schreef haakon het volgende:
[..]
dat volg ik niet zo, ik ben vorig seizoen wel 2 keer bij landstede geweest
Ik ga vanmiddag halen maar volgens mij staat er 38 euro op mijn lopende rekeningquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
ik denk dat het me wel lukt om morgenmiddag zelf te gaanen anders in het uiterste geval donderdagmorgen maar regelen dat ik later op kantoor kom
oke, als ze een keer moeten spelen moet je het zeggen, gaan we er samen heen, heb namelijk geen zin om in m'n eentje daar te zittenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:25 schreef Fems het volgende:
[..]Je moet een keer in Groningen naar Donar/flames gaan!
Staan nu 1e in de Nederlandse Eredivisie!
Er zijn in de meeste wijken goede en slechte stukken. De wijken zijn wat groot om bij voorbaat te zeggen of ze goed of slecht zijn...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:20 schreef Zwabber_ het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de betere/minder goede buurten zijn in Enschede? Moet komend jaar op kamers en wil natuurlijk niet in zo'n tokkiebuurt terechtkomen
heb je geen kleingeld bij je?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag halen maar volgens mij staat er 38 euro op mijn lopende rekening![]()
kaarten zijn 40.
Niet echt een voorkeur!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:28 schreef haakon het volgende:
[..]
oke, als ze een keer moeten spelen moet je het zeggen, gaan we er samen heen, heb namelijk geen zin om in m'n eentje daar te zitten
welk team ben jij voor met de play-offs dan ?
Ik ben een Dwight Howard fan, Orlando Magic dusquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:31 schreef Fems het volgende:
[..]
Niet echt een voorkeur!Gaat mij vooral om het mooie spelletje
Jij?
Ik haal hem tegen uur of half 2 ongeveer.. jij?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:39 schreef bambino het volgende:
Ik weet niet of het werkt, maar je kunt het altijd proberen
Ik ga zometeen kaarten ophalen.
1 van ons heeft geen eens een clubkaart, dus die gaat op een kaart van iemand anders, maar die cc heb ik dus dan kan ik het gewoon bestellen.
En dan moet hij maar hopen dat het niet wordt gecontroleerd
Ik vind 40 euro btw wel veel te duur, is normaal nooit zoveel.
Maar goed.
Wij gaan trouwens met zijn 6en ofzo
1quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:37 schreef Fems het volgende:
[..]
Tja, hoeveel basketbalvrouwen heb jij al gehad?
specificatie staat wel op de site, de prijs voor kaartje en treinreis zijn gewoon normaalquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:39 schreef bambino het volgende:
Ik vind 40 euro btw wel veel te duur, is normaal nooit zoveel.
Maar goed.
Wij gaan trouwens met zijn 6en ofzo
Ik ga inderdaad niet helemaal alleen hehequote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:42 schreef bambino het volgende:
Ja als je alleen gaat kun je net zo goed bij ons zitten in de trein ofzo.
Maar goed jij kent waarschijnlijk ook wel een paar mensen die al gaan haha
-edit: ninja edit van remco-quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
specificatie staat wel op de site, de prijs voor kaartje en treinreis zijn gewoon normaalen ik ga dan in m'n upiie zaterdag, maar we kunnen wel ff meeten ofzo; ook met Robin
Vergeet Dolphia niet...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er zijn in de meeste wijken goede en slechte stukken. De wijken zijn wat groot om bij voorbaat te zeggen of ze goed of slecht zijn....
Wesselerbrink, Pathmos, Deppenbroek zijn geen toffe wijken (met uitzonderingen)
dan kom ik wel bij jullie zittenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:42 schreef bambino het volgende:
Ja als je alleen gaat kun je net zo goed bij ons zitten in de trein ofzo.
Maar goed jij kent waarschijnlijk ook wel een paar mensen die al gaan haha
Mijn ma kan pas om 1 uur geld op mijn rekening zettenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:45 schreef bambino het volgende:
haha is goed
En wrm pas half 2 ophalen btw
school/werk atm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |