abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88824548
Natuurlijk willen we updates.
pi_88828062
Ik ben heel benieuwd!
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
  Moderator woensdag 17 november 2010 @ 18:17:39 #28
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_88828958
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:06 schreef Dengaman het volgende:
Iemand nog belang bij een update? Ik heb nog genoeg foto's gemaakt maar ben eigenlijk een beetje flauw geworden aangezien ik 2 maal niet ben genomineerd voor de Klusawards...
Of beter gezegd niet mocht meedoen om allerlei vage kut redenen.

1e jaar was ik nog niet ver genoeg, en daar was nog in te komen en het 2e jaar was het nog niet af terwijl er genoeg waren genomineerd voordat ze af waren...

Dus laat maar weten, iemand nog belang bij update? Anders laat ik dit dus doodbloeden...
Natuurlijk hebben wij belang bij een update ! *O*, even over de klus awards in het topic kon je toen zelf aangeven dat je toegevoegd wou worden aan de lijst van nominaties.
De lijst met nominaties was een door ons zo goed mogelijk opgebouwde lijst met topics van dat afgelopen jaar. Ik kan mij niet herinneren dat ik jou ooit om wat voor reden geweigerd hebt op te nemen in de lijst ! o.i.d. mocht je het tegendeel willen bewijzen pm mij dan even ! :*
pi_88897700
Laat maar komen die update.
pi_88898514
quote:
Iemand nog belang bij een update? Ik heb nog genoeg foto's gemaakt maar ben eigenlijk een beetje flauw geworden aangezien ik 2 maal niet ben genomineerd voor de Klusawards...

1e jaar was ik nog niet ver genoeg, en daar was nog in te komen en het 2e jaar was het nog niet af terwijl er genoeg waren genomineerd voordat ze af waren...
Wil net zeggen, mijn huis is verre van af, ik heb zelfs gewonnen... :o
Vreemd...
quote:
Dus laat maar weten, iemand nog belang bij update? Anders laat ik dit dus doodbloeden...
Nee, niet dood laten bloeden!
Ben je besodemieterd!
Wij (althans ik) wil heel graag mee blijven kijken.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_88906634
Ik vindt het ook wel leuk al die updates.
pi_88923485
Zeker niet dood laten bloeden, dit topic! :)

Ben enorm benieuwd naar de vorderingen!
  zaterdag 20 november 2010 @ 03:06:06 #33
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_88932627
Ik ben heel nieuwsgierig! Ik ga je topic nu op volgen zetten!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_88957498
quote:

Kom maar door ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 21 november 2010 @ 16:49:07 #35
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_88979211
Heb je nu pas gevonden en ik wil ook graag zien hoe het er allemaal uit gaat zien! Dus niet dood laten bloeden.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_89008915
Het volk heeft gesproken, ik zal weer updates plaatsen...
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
  dinsdag 30 november 2010 @ 01:39:55 #37
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_89329448
Kom er dan maar in met die updates beste Dengaman!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  Moderator dinsdag 30 november 2010 @ 09:38:46 #38
92034 crew  Vonkenboer
pi_89332539
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 12:45 schreef Dengaman het volgende:
Het volk heeft gesproken, ik zal weer updates plaatsen...
*O* *O* *O*
  Moderator zondag 5 december 2010 @ 17:59:37 #39
92034 crew  Vonkenboer
pi_89556912
Inderdaad B-). Nu eisen we updates.
  Moderator maandag 31 januari 2011 @ 20:42:06 #41
92034 crew  Vonkenboer
pi_92810261
Lang verwacht, stil gezwegen, niet verwacht maar toch gekregen ! *O*

UPDATE !

Gisternacht na lang aandringen van Vonkenboer toch maar weer tussen het klussen door het huis even opgeruimt, foto's gemaakt en 12 maanden foto's verwerkt om even een update te geven tot nu...

Woon er nu al sinds 1-1-2011 maar ben nog niet helemaal klaar met het huis... Maar daar kom ik zo nog wel op terug...

Eerst maar een verder gaan waar we gebleven waren !
pi_92810764
Een doorn in m'n oog was de houten balk in de garage waarop de dakbalken steunden.

Nu moet ik erbij vertellen dat de complete garage is gebouwd door de zoon van de toemalige eigenaar met volledig 2e hands materiaal.
Ik hoop stiekem dat diegene echter nooit, en ik herhaal, NOOIT meer een hamer heeft vast gehouden !

De garage is gebouwd maar dan heb je het ook echt mee gezegd, de binnenkant is niet afgevoegd, de buitenkant is deels afgevoegd, alu rand om het dakleer bestaat uit reststukjes (nergens volle lengtes)...
Binnen kijk je langs alle deuren en ramen naar buiten dus de Pur zal nog veelvuldig door de ruimte gaan ;)

Maar goed terugkomend. Een van de wonderlijke ideeën was dat de zoon aan de ene kant de balken heeft ingemetseld en aan de andere kant ipv de balken in muurankers te hangen deze op een balk heeft laten rusten. Deze balk was aan de ene kant ingemetseld en aan de andere kant op een stapel stenen laten rusten. In 1 woord: DRAMA.

Tijd om te veranderen dus...
Gelukkig was de balk in het midden ondersteund dus heb met 2 stempels de balken ondersteund en de helft van de balk weg gezaagd en muurankers geplaatst.

Het laatste wat ik moest doen was een vloertje storten aangezien de garage dieper is dan de bijkeuken waar ie tegenaan gebouwd is. Daardoor krijg je een rare loze ruimte die volgesstort was met puin, stenen en emmers structuur, waar enkel zandgrond in lag... De betonvloer van de garage zelf hield dus gewoon op...

Eerst alle puin eruit gehaald, toen het zand uitgevlakt echter bleef het nog gauw 10 tot 15 cm diep, dus eerst meer opgevuld met de bult puin wat ik eruit heb gehaald.
Toen een bewapeningsmat (tegen scheuren) er overheen gelegt en 2 rijlatten tegen de muur gemaakt.
Uiteindelijk beton gestort, en ook al had ik het nog nooit gedaan, het viel me 100% mee en het resultaat mag er volgens mij ook wel zijn !

Dit moet straks het ketel / opslaghok worden van garage / werkplaats...
pi_92810946
Leuk detail die me opviel tijdens het afvoeren van de balk...

Ik wist dat de balk net zoals de dakbalkken en de rest van de garage uit 2e hands materiaal bestond.
Maar zo oud had ik nooit verwacht !

Voor de mensen die het niet kunnen lezen:

J. Kuipers
te Heveskes
1916

Balkje van 95 jaar oud... Wel behandeld tegen houtworm maar achteraf werd dus pas duidelijk waarom de houten paal in het midden stond als ondersteuning. De balk was in het midden al dusdanig aangetast dat ondersteuning wel een van de veiligste dingen was... :D
pi_92811455
Heb je ook nog foto's van de badkamer, of is die nog niet klaar ??
pi_92811766
Goed, zoals hierboven al te zien was waren we begonnen in de badkamer, en na het tegelen zoals eerder gemeld de radiator met veel pijn en moeite gemonteerd.
Niet eens zozeer dat het een moeilijke klus was, maar dat bakbeest weegt een een kleine 100 kg zonder water dus om 'm even in 1x op z'n beugels te krijgen was een behoorlijke uitdaging... En na 2 tot 3x proberen wordt 100kg ineens best zwaar ;)

Maar goed, niet zeuren, lekker verder ploeteren. Tijd om de douchecabine op de bak te monteren...

Verder het bad monteren en afkitten en de thermostaatkraan monteren.

Wasmeubel ophangen en afkitten... Hierop is ook goed te zien dat ik dus tijdens het maken van de schakelaars enz vergeten was om het stopcontact (rechts) te maken en gelukkig net op tijd door de vriendin werd wakker geschud hahaha...
Ben zo blij dat ik dat niet vergeten ben anders had ik dat echt tot in lengte van dagen aan kunnen horen haha.

En tot slot, omdat ik er zo trots op ben de verwarming ! Samen met de hydrosensor afzuiging...

pi_92811787
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:16 schreef schwalbie het volgende:
Heb je ook nog foto's van de badkamer, of is die nog niet klaar ??
Rustig, Rustig ! Ben bezig ! hahahahaha

Dit waren de foto's van 20-4-2011 en moet nog tot gister, dus nog 2 updates waarvan de laatste de grootste is !
pi_92811881
Eigenlijk heeft deze foto geen enkele toegevoegde waarde kluswijs gezien maar ik wilde jullie 'm toch niet onthouden...

Winter 2010 in ons nieuwe huisje !

Let op de prachtige heggen, waar ik de afgelopen zomer een pens vol werk aan heb gehad om die weer strak te krijgen...

De vorige bewoner had de coniferen nooit bijgehouden dus die waren helemaal wild gaan groeien, dus in eerste instantie heb ik ze getopt. en strak gesnoeid aan de zijkanten, echter steeds iedere 4 weken in laagjes en steeds dieper weg snoeien.
Alleen als ik meteen naar de diepte was gegaan die ik had gewild had je er dwars doorheen gekeken omdat er dan geen groen meer aan had gezeten. Nu bleef ie wel groen en na de laatste keer is ie bijna helemaal hersteld.
Nu is het gelukkig alleen nog maar bijhouden en wordt ie alleen maar groener maar ik ben blij dat ik de verwaarlozing nog recht heb kunnen trekken...

En dat alles om met de hulp van het geweldige apparaat wat ik op m'n verjaardag heb gekregen van de liefste vriendin ooit !

[ Bericht 64% gewijzigd door Dengaman op 15-02-2011 11:34:17 ]
  dinsdag 15 februari 2011 @ 11:28:32 #49
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_92811887
Lol, 1e topic gelezen. Zo'n huis voor minder dan 147k, wij wonen in een rijtjeswoning dat 230k gekost heeft.. :')

Lekker groot huis heb je iig :D
Op zaterdag 12 maart 2011 om 01:05:55 zei Redskillz:
*plaatje van een net wat te dikke neger*
OMG HE SAID THE N WORD! OMG HE SAID THE N WORD!
pi_92812032
Badkamer is mooi geworden :Y . En die radiator is erg VET _O_

Heb je er nog een kast of spiegel bij, of volgen er nog meer foto's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')