Lolloler.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Oeh, plaatje in de OP, toe maar. En géén moeite voor de fipeaux.
Ik ben een nieuw mensch
Ik ben het niet.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Iemand belt mij heul en hangt dan meteen op als ik opneem
Slechte verliezerquote:
Pssst!quote:Op maandag 15 maart 2010 14:19 schreef CarOnline het volgende:
Krijg ik eens een naamtopic, is het er zo eentje!![]()
Zou 't? Die had wel even gezegd dat 't het stairway-meisje is.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht aan het Stairwaymeisje.
Maanvis weet wel hoe ze heet enzo.
Het kwam zo mannelijk op mij over!quote:Op maandag 15 maart 2010 14:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zou 't? Die had wel even gezegd dat 't het stairway-meisje is.
Ja prima, maar nu niet, ik moet eerst even zelf iemand anders bellenquote:Op maandag 15 maart 2010 14:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, alsof ik heul niet met je durf te bellen ofzo.
Denk je? Ik weet het niet.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zou 't? Die had wel even gezegd dat 't het stairway-meisje is.
Wheheheh ja, dat was biljant.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:23 schreef CarOnline het volgende:
Stairway of 'Stairway to Heaven' ?
Dat er even een onduidelijkheid over bestaat![]()
Ben ikquote:Op maandag 15 maart 2010 14:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, als je weer in Duutsland bent!
Omdat je tegen me liegt krijg je voor straf geen foto's.quote:
Volgende keer ben ik er welquote:Op maandag 15 maart 2010 14:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Omdat je tegen me liegt krijg je voor straf geen foto's.
Wel stom dat je er niet was. Ik was er wel. En wilde wel wat spel uitleg!
Want ik snap er niks meer van dus ben ik er weer mee gekapt.
Is dat wel handig?quote:Op maandag 15 maart 2010 14:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgende keer ben ik er wel![]()
Plus dat Mera en ik een übercool tuinfeest gaan geven.
Zelfs Liesje zit in de organisatie!![]()
We nemen geen houtskool.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Die is secretaris van het vlees of de bbq?
Bedankt voor dit geweldige idee, Pjotrquote:Op maandag 15 maart 2010 14:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
En die foto's zijn zeker mijn toegangsbewijs.
We maken wel nieuwe.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik smokkel je wel mee naar binnen onder mn burkaquote:Op maandag 15 maart 2010 14:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Twister!quote:Op maandag 15 maart 2010 14:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Lies! Welke spelletjes zullen we gezellig gaan doen!? Twister!?
Ik houd mij wel bezig met de afdeling drank.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, aan avondwinkels hebben ze een broertje dood in Klundert.
Ik regel alvast een kratje Jupiler voor de mensen die géén wijn willenquote:Op maandag 15 maart 2010 14:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik houd mij wel bezig met de afdeling drank.
Wat zijn er vaak nieuwen die hier terecht komen de laatste tijd!quote:
Dat komt door Bob, die stuurt iedereen door.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat zijn er vaak nieuwen die hier terecht komen de laatste tijd!
Of was dat altijd al zo?![]()
quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 14:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat komt door Bob, die stuurt iedereen door.
ik hoop het...morgen kweekjes opsturen en dan 5 dagen wachten en dan hoor ik het....maar ws moet het nog een keerquote:Op maandag 15 maart 2010 14:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
thanks babe
![]()
Hoe gaat het met je huisdiertjes bacteriemietjes? Zijn ze al een beetje deaudt?
quote:Op maandag 15 maart 2010 14:41 schreef Copycat het volgende:
Heerlijk, zo'n driekoppige directie die nooit eens op één lijn zit.
Ik las dat je morgen kwakjes moest opsturen!quote:Op maandag 15 maart 2010 14:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik hoop het...morgen kweekjes opsturen en dan 5 dagen wachten en dan hoor ik het....maar ws moet het nog een keer
Niet echt, heb ik het ideequote:Op maandag 15 maart 2010 14:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat zijn er vaak nieuwen die hier terecht komen de laatste tijd!
Of was dat altijd al zo?![]()
Maar dat zijn dan vooral herintredersquote:Op maandag 15 maart 2010 14:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet echt, heb ik het idee
Als er een nieuwe RLS van start gaat, dan kan je je borst nat maken
Ookquote:Op maandag 15 maart 2010 14:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan vooral herintreders.
daarom kom ik straks ook ff naar jouquote:Op maandag 15 maart 2010 14:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik las dat je morgen kwakjes moest opsturen!
Zij is toch de mama?quote:Op maandag 15 maart 2010 14:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is het nou serieus "aan" tussen jullie?
Nee. Directeur A zegt 'A', dus ik begin aan A. Dan komt directeur B en die zegt: 'Nou, A is in dit stadium misschien nog iets te prematuur, dus doe maar even Z' en dan moeten ze nog met C overleggen die het hele alfabet bij elkaar vloekt vanwege het hoge lulgehalte.quote:
Ik stel voor dat je directeur B een falcon punch geeft.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Directeur A zegt 'A', dus ik begin aan A. Dan komt directeur B en die zegt: 'Nou, A is in dit stadium misschien nog iets te prematuur, dus doe maar even Z' en dan moeten ze nog met C overleggen die het hele alfabet bij elkaar vloekt vanwege het hoge lulgehalte.
Vroeger, was alles echt beter en duidelijker en sneller concreet.
Jij bent toch onvervangbaarquote:Op maandag 15 maart 2010 14:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doet die mijn vervanging als ik er niet ben?
B heeft in principe wel gelijk. Maar dat ze eerst nadenken alvorens iets uit te zetten en dan pas te denken over toegevoegde waarde op dit tijdstip.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik stel voor dat je directeur B een falcon punch geeft.
En als je dat zegt, wat zeggen de drie valse zusters dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Directeur A zegt 'A', dus ik begin aan A. Dan komt directeur B en die zegt: 'Nou, A is in dit stadium misschien nog iets te prematuur, dus doe maar even Z' en dan moeten ze nog met C overleggen die het hele alfabet bij elkaar vloekt vanwege het hoge lulgehalte.
Vroeger, was alles echt beter en duidelijker en sneller concreet.
Juist! Positief denkenquote:Op maandag 15 maart 2010 14:57 schreef Copycat het volgende:
Oh well, valt het deze week weg, kan ik vrijdag wel vrij nemen.
C kijkt me met een even weemoedig hoofd aan. Maar die is dan ook niet vals en snapt het wel. Vooral nadat ik twee weken terug knallende ruzie met hem kreeg tijdens de lunch ... waar ik hem ten overstaan van een groot deel van de collega's toebeet dat ie moest opflikkeren (en toen schrok ik zelf). Dat was voor beide partijen even heel bevrijdend, bleek daarna en nu zitten we meer dan eens op dezelfde lijn. Nu die andere twee nog ... A en B gaan dan weer vaag lullen en met zelfverzonnen termen smijten en daar krijg ik hoofdpijn van, dus dat laat ik maar.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:57 schreef Noek het volgende:
En als je dat zegt, wat zeggen de drie valse zusters dan?
Als de chirurg zijn werk goed gedaan heeft kan je nu al wel de resultaten geven.quote:
Nee, ik kon de aan-knop bij Laysa niet vinden.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is het nou serieus "aan" tussen jullie?
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als de chirurg zijn werk goed gedaan heeft kan je nu al wel de resultaten geven.![]()
na 3 koters vond ik het wel welletjes
[..]
Nee, ik kon de aan-knop bij Laysa niet vinden.
Klik!quote:Op maandag 15 maart 2010 15:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee, ik kon de aan-knop bij Laysa niet vinden.
Zit ie daar?quote:
Ik ook!quote:
*niet om een filmpje vraagt want verwacht dat anderen dat al wel zullen doenquote:Op maandag 15 maart 2010 15:08 schreef CarOnline het volgende:
Whiiiiiiii Noek en ik gaan vanavond zoenen
Zal ik het doen? Ik wou eigenlijk foto's.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:10 schreef D. het volgende:
[..]
*niet om een filmpje vraagt want verwacht dat anderen dat al wel zullen doen
Pietje vraagt het filmpje al, mag jij de foto'squote:Op maandag 15 maart 2010 15:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik het doen? Ik wou eigenlijk foto's.
Oh, die keer ja. Dat weet ik zelfs nog.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
C kijkt me met een even weemoedig hoofd aan. Maar die is dan ook niet vals en snapt het wel. Vooral nadat ik twee weken terug knallende ruzie met hem kreeg tijdens de lunch ... waar ik hem ten overstaan van een groot deel van de collega's toebeet dat ie moest opflikkeren (en toen schrok ik zelf). Dat was voor beide partijen even heel bevrijdend, bleek daarna en nu zitten we meer dan eens op dezelfde lijn. Nu die andere twee nog ... A en B gaan dan weer vaag lullen en met zelfverzonnen termen smijten en daar krijg ik hoofdpijn van, dus dat laat ik maar.
En ik ben bang dat als ik ze zeg dat ze op moeten flikkeren, ze mijn spontaniteit toch net wat minder kunnen waarderen.
Hoe tof!quote:Op maandag 15 maart 2010 15:08 schreef CarOnline het volgende:
Whiiiiiiii Noek en ik gaan vanavond zoenen
Dan gaan we gewoon bij roddelenquote:Op maandag 15 maart 2010 15:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoe tof!![]()
En dan kots je de film straks uit. Je blijft wel zitten!
Had ik dat al verteld?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:12 schreef Noek het volgende:
Oh, die keer ja. Dat weet ik zelfs nog.![]()
Lukt het met je zelfstandige plan?
Ik lees het antwoord later maar wil het wel graag weten, ben benieuwd.
goed ideequote:Op maandag 15 maart 2010 15:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Even broodje en daarna kot op orde!
Als 't een witte was en hij is nu bruin moet je je ook zorgen maken.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Het is niet wit uitgeslagen ofzo, goed teken!
Nee, nee, en hij is nu al bijna op, dus het is toch te laatquote:Op maandag 15 maart 2010 15:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als 't een witte was en hij is nu bruin moet je je ook zorgen maken.
De houdbaarheidsdatum is niets meer dan een garantie van de fabrikant hoe lang het product SOWIESO goed isquote:Op maandag 15 maart 2010 15:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom staat er dan een houdbaarheidsdatum op?
Ja, das wel een goeie vraag PPquote:Op maandag 15 maart 2010 15:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gehakt krijgt zelfs binnen de houdbaarheidsperiode al een dubieus kleurtjequote:Op maandag 15 maart 2010 15:27 schreef Ian_Nick het volgende:
De houdbaarheidsdatum is niets meer dan een garantie van de fabrikant hoe lang het product SOWIESO goed is
Bron: Voedsel & Waren Autoriteitquote:Producten voor consumptie zijn niet onbeperkt houdbaar. Op verpakkingen staat daarom een datum aangegeven. De wetgeving maakt onderscheid tussen ‘houdbaarheidsdatum’ (ten minste houdbaar tot …) en ‘uiterste consumptiedatum’ (te gebruiken tot …). Bij beide aanduidingen heeft het woord ‘tot’ de betekenis van ‘tot en met’. Voor zuivelproducten gelden aparte regels.
Het verkopen van producten met een verlopen houdbaarheidsdatum is geen overtreding van de Warenwet, zolang het product zijn normale eigenschappen bezit. Producten als chips, koekjes, vis- en fruitconserven, (fris)drank, chocolade, koffie, mayonaise, etc. mogen dus ook na het verstrijken van de houdbaarheidsdatum verkocht worden, mits het product geen gevaar vormt voor de gezondheid. Vòòr de houdbaarheidsdatum is de fabrikant verantwoordelijk voor de kwaliteit van het product, daarna de verkoper.
Strikte uitzondering hierop vormen gepasteuriseerde melk, melkproducten en eieren. Het is verboden om deze producten na de houdbaarheidsdatum te verkopen. Gesteriliseerde melk is lang houdbare melk. Hiervoor gelden de gebruikelijke houdbaarheidsvoorwaarden.
In twee gevallen is de vermelding ‘te gebruiken tot’ op een voorverpakt levensmiddel verplicht:
1. Wanneer de producent op de verpakking voorschrijft dat het levensmiddel tussen de 0°C en de 6°C bewaard moet worden.
2. Wanneer een levensmiddel volgens de producent niet langer houdbaar is dan vijf dagen.
Maar dan kan je het nog wel eten zonder deaudt te gaanquote:Op maandag 15 maart 2010 15:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gehakt krijgt zelfs binnen de houdbaarheidsperiode al een dubieus kleurtje.
Je moet het ook wel in de koelkast bewaren Pietje!quote:Op maandag 15 maart 2010 15:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je moet het ook wel in de koelkast bewaren Pietje!
Oh, niet op de verwarmingquote:Op maandag 15 maart 2010 15:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je moet het ook wel in de koelkast bewaren Pietje!
Bij de AH wel, die koeien zijn al jaren dood voordat jij ze in de pan braadt.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar ik shop de Super de Boer.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij de AH wel, die koeien zijn al jaren dood voordat jij ze in de pan braadt.
keuringsdienst van waardequote:Op maandag 15 maart 2010 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij de AH wel, die koeien zijn al jaren dood voordat jij ze in de pan braadt.
Ja, sorry, zag het nadat ik al gepost hadquote:
Ik heb een of andere snelle microwave hap. Varkensmedaillons met paprikasaus, groente en krieltjes. Mocht dat naar niks smaken, dan kan ik nog altijd een pasta maken.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:41 schreef Laysa het volgende:
wat eten jullie vanavond? ik aardappeltjes uit de oven...iets kippigs en appelcompote
Spiesje van kip, saus met kokos en sambal, tjap tjoy van o.a. witte kool, champignons, paprika, taugé, wortel en miequote:Op maandag 15 maart 2010 15:41 schreef Laysa het volgende:
wat eten jullie vanavond? ik aardappeltjes uit de oven...iets kippigs en appelcompote
Moah, ik niet meer nadat ik 's ochtends vroeg zag dat men een willekeurig winkelwagentje pakt om het vlees vanuit de vrachtwagen naar binnen te brengen.quote:
Sperziebonen, aard., en gehaktbal.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:41 schreef Laysa het volgende:
Verpakt vlees toch wel?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Moah, ik niet meer nadat ik 's ochtends vroeg zag dat men een willekeurig winkelwagentje pakt om het vlees vanuit de vrachtwagen naar binnen te brengen.
Dat vlees is als het goed is luchtdicht verpakt, dat zou niets uit moeten makenquote:Op maandag 15 maart 2010 15:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moah, ik niet meer nadat ik 's ochtends vroeg zag dat men een willekeurig winkelwagentje pakt om het vlees vanuit de vrachtwagen naar binnen te brengen.
Lekker is dat hequote:Op maandag 15 maart 2010 15:44 schreef Copycat het volgende:
Mijn wasabimayo is allang over datum, maar smaakt nog steeds prima.
Laat je het even weten want ik stond daar laatst ook mee in mijn handen.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb een of andere snelle microwave hap. Varkensmedaillons met paprikasaus, groente en krieltjes. Mocht dat naar niks smaken, dan kan ik nog altijd een pasta maken.
Ik neem aan het laatste, anders is ie wel echt een zeikerdquote:Op maandag 15 maart 2010 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verpakt vlees toch wel?
Of zo, een gevilde koe?
Rijst met kip en zo'n pot Chicken Tonight satéquote:Op maandag 15 maart 2010 15:41 schreef Laysa het volgende:
Is goed!quote:Op maandag 15 maart 2010 15:48 schreef liesje1979 het volgende:
Laat je het even weten want ik stond daar laatst ook mee in mijn handen.
Toen kocht ik die met mozzarella maar die heb ik over datum laten gaan in mijn koelkast.
Hele stukken koe en varkenquote:Op maandag 15 maart 2010 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verpakt vlees toch wel?
Of zo, een gevilde koe?
Die is in de aanbieding bij de plusquote:Op maandag 15 maart 2010 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Rijst met kip en zo'n pot Chicken Tonight saté
Mijn man en zoon hebben ook altijd Zaanse, ikzelf altijd iets van mayolijn van Remia oid.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker is dat he![]()
Zaanse mayo vind ik de allerlekkerste, die uit de tube.
Dat moeten ze dan nog behandelen hè?quote:
Die benen ze daar nog verder uit of snijden ze in stukken? Altijd gedacht dat vleesch daar net zo convenience aankwam als dat het in de schappen komt te liggen.quote:
Maar maken ze ook het winkelwagentje schoon?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat moeten ze dan nog behandelen hè?
Of dacht je dat ze bij de slachterij ook alles voor elk varkentje steriel maken?
Die van mij een Juuuuuuuumboquote:Op maandag 15 maart 2010 15:52 schreef Laysa het volgende:
Onze super de boer wordt een C1000...ik wil liever een jumbo
Sommige supermarkten hebben nog zo'n heul toffe slagert er inquote:Op maandag 15 maart 2010 15:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die benen ze daar nog verder uit of snijden ze in stukken? Altijd gedacht dat vleesch daar net zo convenience aankwam als dat het in de schappen komt te liggen.
Schoonpissenquote:Op maandag 15 maart 2010 15:53 schreef D. het volgende:
[..]
Maar maken ze ook het winkelwagentje schoon?
Nee, de friettentquote:
Ik heb ooit op een kippenslachterij gewerkt dus ik weet aardig hoe het werkt.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat moeten ze dan nog behandelen hè?
Of dacht je dat ze bij de slachterij ook alles voor elk varkentje steriel maken?
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:58 schreef D. het volgende:
Ik kom eigenlijk alleen bij de Plus.
Behalve dat het de beste supermarkt is op de Jumbo na, is ie ook het dichtstbij. 1 en 1 is 3
Dan toch maar de AH, denk ikquote:Op maandag 15 maart 2010 15:58 schreef Laysa het volgende:
Ik kan ook nog naar de Lidsl, AH, Spar en de Emté...alles op 2 minuten afstand
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:52 schreef D. het volgende:
Iemand die weet waar je Grand Italia pizza koopt?
Aldus de Grand'Italia website.quote:Grand'Italia Pizza is te vinden in het diepvriesvak bij de grotere supermarkten.
Best een mooi stukje rijden!quote:Op maandag 15 maart 2010 16:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar dan zit je wel langer in de auto
Je weet niet wat je mist. Behalve de mandarijntjes, die moet je bij de Aldi halen.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:00 schreef D. het volgende:
[..]
Quoteverneukert
Daarbij hebben we geen Jumbo hier.
Ik was al op de website, maar daar had ik dus niets aan, want bij 'de grotere supermarkten' vind ik ze nietquote:Op maandag 15 maart 2010 15:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[..]
Aldus de Grand'Italia website.
Ga je naar de dierentuin?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat wel.....binnenkort naar Kleef...dan zal ik dr ff naar zwaaien
ik koop ook best wel veel bij de lidl...alleen het brood is niet echt lekker daarquote:Op maandag 15 maart 2010 16:00 schreef Copycat het volgende:
Ik ga eens per week boodschappen doen. Eerst naar Lidl, dan die volle tas bij de servicebalie van AH achterlaten en daar de rest van de boodschappen. Vlees, maaltijden en merkproducten met name.
En dan heb ik een grote tas vol voor een kleiner bedrag als het kleinere tasje vol.
Het is toch allemaal 2 minuten, dus welke kant maakt toch niet uit?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
das maar net wat ik nodig heb en welke kant ik op moet
Shoppen met mamsquote:Op maandag 15 maart 2010 16:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga je naar de dierentuin?![]()
Of naar de Saturn?
Ik mis 'm niet, ik heb 'mijn' Plusquote:Op maandag 15 maart 2010 16:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist. Behalve de mandarijntjes, die moet je bij de Aldi halen.
ja tuurlijk wel.....als ik bv naar de sportschool moet...dan kom ik langs de lidl en emté en niet eens in de buurt van de AHquote:Op maandag 15 maart 2010 16:02 schreef D. het volgende:
[..]
Het is toch allemaal 2 minuten, dus welke kant maakt toch niet uit?
Ow, jij combineert zaken, handigquote:Op maandag 15 maart 2010 16:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel.....als ik bv naar de sportschool moet...dan kom ik langs de lidl en emté en niet eens in de buurt van de AH
Iedereen blij dus behalve Laysa. Alhoewel een C1000 een verbetering lijkt ten opzichte van een Super de Boer... wat een rotwinkel was dat, en met rotreclames op tv ook.quote:
Alleen die bruine bolletjes per zes verpakt zijn goed te doen. Gewoon brood is inderdaad smerig daar, dat koop ik ook bij AH.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:02 schreef Laysa het volgende:
ik koop ook best wel veel bij de lidl...alleen het brood is niet echt lekker daar
Dan is het product waarschijnlijk nog te nieuw en wachten alle ketens tot AH het heeft uitgeprobeerdquote:Op maandag 15 maart 2010 16:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was al op de website, maar daar had ik dus niets aan, want bij 'de grotere supermarkten' vind ik ze niet
Een SdB hebben we hier ook niet. De C1000 wel, maar da's meer zo'n achterbuurtwinkelquote:Op maandag 15 maart 2010 16:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Iedereen blij dus behalve Laysa. Alhoewel een C1000 een verbetering lijkt ten opzichte van een Super de Boer... wat een rotwinkel was dat, en met rotreclames op tv ook.
Mogelijkquote:Op maandag 15 maart 2010 16:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan is het product waarschijnlijk nog te nieuw en wachten alle ketens tot AH het heeft uitgeprobeerd
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:09 schreef Copycat het volgende:
Op AH.nl staan die pizza's van Grand'Italia gewoon.
Dat dusquote:Op maandag 15 maart 2010 16:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Is hier in geen velden of wegen te bekennen....
De Lidl heeft nu ook weer die paasbroden, of stol voor maar 1 euro, zo lekker, met spijsquote:Op maandag 15 maart 2010 16:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen die bruine bolletjes per zes verpakt zijn goed te doen. Gewoon brood is inderdaad smerig daar, dat koop ik ook bij AH.
Ik doe nooit curry op een rauwe pieperquote:Op maandag 15 maart 2010 16:22 schreef Copycat het volgende:
En nu heb ik zin in een patatje speciaal. Met curry. Maar dat ebt waarschijnlijk wel weer weg, net als vorige week.
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:22 schreef Copycat het volgende:
En nu heb ik zin in een patatje speciaal. Met curry. Maar dat ebt waarschijnlijk wel weer weg, net als vorige week.
Bent u of één van de bewoners 65 jaar of ouder? NEEquote:Op maandag 15 maart 2010 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik werd net gebeld door Intomart voor een kijk- en luisteronderzoek, blijkt dat ik helemaal niet mee mag doen
Die varkensmedaillons zijn nog tot en met morgen te consumeren ...quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik doe nooit curry op een rauwe pieper
Ik was wel benieuwd waar het over zou gaanquote:Op maandag 15 maart 2010 16:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bent u of één van de bewoners 65 jaar of ouder? NEE
U bent dus jonger zou u.. NEE!
Uitgemaakte zaak, lijkt me.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die varkensmedaillons zijn nog tot en met morgen te consumeren ...
Mjah, vond ik ook wel.quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uitgemaakte zaak, lijkt me.
Oh men, ik zit me nu al te verheugen op die bami van straks
Dat kan bij mij zomaar veranderen.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Uitgemaakte zaak, lijkt me.
Oh men, ik zit me nu al te verheugen op die bami van straks
Dat is toch niet de leeftijd van die buurvrouw?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb zin in nr. 85, maar ja, daar heb ik altijd wel zin in.
Wat dan, ga je anders even bij haar langs rond etenstijd??quote:Op maandag 15 maart 2010 16:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Weet iemand wat San40 vandaag gaat eten?
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo vind je nooit een kerel, meisje.
Nee hè?quote:
Echt Laysa dat braadstomen van Maggi is goddelijk lekkerquote:Op maandag 15 maart 2010 16:40 schreef Laysa het volgende:
Zo maar even de oven aan zetten voor de aardappeltjes
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is toch niet de leeftijd van die buurvrouw?
ja maar tis zoveel voor mij alleen...daar kan ik ws weken van etenquote:Op maandag 15 maart 2010 16:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Echt Laysa dat braadstomen van Maggi is goddelijk lekker, zelfs de kids vonden t lekker!!!
Rond etenstijd is San altijd al tipsy.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wat dan, ga je anders even bij haar langs rond etenstijd??
Oguttegut!quote:Op maandag 15 maart 2010 16:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar tis zoveel voor mij alleen...daar kan ik ws weken van eten
Ja maar....wat heeft dat met dr eten te makenquote:Op maandag 15 maart 2010 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rond etenstijd is San altijd al tipsy.
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik las zaadstormen, dat klinkt nóg geyler
Zaadstromen? Das wel een mond vol!quote:Op maandag 15 maart 2010 16:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik stel me zo voor dat zij staat te koken met een glas in de hand en een peuk in haar mond.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar....wat heeft dat met dr eten te maken
Nee hoor , dan doe je gewoon mindervan dat spul erbij, naar gelang je aantal kippeboutjes, als hapje kan t trouwens ook....bedenk ik nu.Jij doet gewoon 2x dan met zon zakje..T is maar een idee hoor...quote:Op maandag 15 maart 2010 16:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar tis zoveel voor mij alleen...daar kan ik ws weken van eten
Wat dacht je van zaadstromen?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moet dus minder wispelturig worden. Check! Mijn voornemen voor volgend jaar.quote:
quote:
ik ga het uitproberenquote:Op maandag 15 maart 2010 16:47 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee hoor , dan doe je gewoon mindervan dat spul erbij, naar gelang je aantal kippeboutjes, als hapje kan t trouwens ook....bedenk ik nu.Jij doet gewoon 2x dan met zon zakje..T is maar een idee hoor...
Vroeger kookte ik ook altijd onder het genot van een glas wijnquote:Op maandag 15 maart 2010 16:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik stel me zo voor dat zij staat te koken met een glas in de hand en een peuk in haar mond.
Ja dat kennen wij hier niet...quote:Op maandag 15 maart 2010 16:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
ik vind wel bij annie passen daar zo in Volendam
Ow? Dagelijks??quote:Op maandag 15 maart 2010 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rond etenstijd is San altijd al tipsy.
Eerst de vruchtbare grond goed ploegen zei mijn opa altijdquote:Op maandag 15 maart 2010 16:53 schreef Laysa het volgende:
Tis wel de tijd van het jaar om zaad te planten...dat dan weer wel
Meestal schenkt ze om een uur of 4 een wijntje in, soms ook beduidend vroeger. Ach, ik kan het me wel voorstellen, ze is huisvrouw in Almere.quote:
Vandaar!!quote:Op maandag 15 maart 2010 17:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Meestal schenkt ze om een uur of 4 een wijntje in, soms ook beduidend vroeger. Ach, ik kan het me wel voorstellen, ze is huisvrouw in Almere.
Jij heb hetzelfde kookboek als Peter Nuninga?quote:Op maandag 15 maart 2010 17:17 schreef remlof het volgende:
Ik warm m'n pizza ook altijd op met een peuk in m'n bek en een biertje in de hand
quote:Op maandag 15 maart 2010 17:17 schreef remlof het volgende:
Ik warm m'n pizza ook altijd op met een peuk
owquote:...in m'n bek en een biertje in de hand
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:53 schreef Laysa het volgende:
Ze weet het altijd zo romantisch te brengenquote:
Ach, wie weet went hetquote:Op maandag 15 maart 2010 17:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze weet het altijd zo romantisch te brengen
Wat eten wequote:Op maandag 15 maart 2010 17:32 schreef D. het volgende:
Het eten moet 45 minuten in de oven, dus ik ga maar vast beginnen
Om meer omzet te maken!quote:Op maandag 15 maart 2010 15:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk het huisnummer en dat de buurvrouw 25 en onder de 60 kg. is.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is toch niet de leeftijd van die buurvrouw?
Planten plant je en zaad zaai je.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:53 schreef Laysa het volgende:
Ik had tot een jaar geleden zo'n buurvrouw maar het is net als met collega's, als het niet goed meer gaat zijn ze er nog steeds, als buurvrouw of als collega. Da is nie goed nie.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk het huisnummer en dat de buurvrouw 25 en onder de 60 kg. is.
quote:
Hahahaaa.......quote:Op maandag 15 maart 2010 17:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
gelukkig heb ik jou....om me het verschil uit te leggen
....ik durf nu dus ook nooit meer andijvie voor de 2e keer op te warmen...dan denk ik elke keer...Jamaar Coos zei....
quote:Op maandag 15 maart 2010 17:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
gelukkig heb ik jou....om me het verschil uit te leggen
....ik durf nu dus ook nooit meer andijvie voor de 2e keer op te warmen...dan denk ik elke keer...Jamaar Coos zei....
Ik een nieuwe telefoon, had een nieuwe die sloeg vast steeds en kon op een gegeven moment niet eens meer sms ontvangenquote:Op maandag 15 maart 2010 17:58 schreef Coos het volgende:
Heb net een HD recorder gekocht een zwarte DMR EH 49 maar hij was niet in voorraad.
Overal positieve beoordelingen dus heb ik alvast aanbetaald en hoop dat ie binnen een week lekker staat te snorren hiero.
quote:Op maandag 15 maart 2010 17:58 schreef Deisyy het volgende:
O ja en hoi![]()
Gvd de hele dag niet kunnen Fok!ken, er zat de hele dag iemand zó dat hij mee kon kijken op mijn beeldscherm
Ja vergeleken met de nieuwprijs wel jaquote:
quote:
quote:
Een zwarte! Wat leuk!quote:Op maandag 15 maart 2010 17:58 schreef Coos het volgende:
Heb net een HD recorder gekocht een zwarte DMR EH 49 maar hij was niet in voorraad.
Overal positieve beoordelingen dus heb ik alvast aanbetaald en hoop dat ie binnen een week lekker staat te snorren hiero.
nu welquote:Op maandag 15 maart 2010 18:13 schreef Kally het volgende:
Had je dit al gelezen D. ?
FOK! F1-manager 2010 #3
Ze zijn lekker aan het zwalken. Het zal mij benieuwen. Ik geloof dat het voor mij niet gaat uitmaken, ik heb alleen de motor van Lotus.quote:
Als ik maar geen last krijg met Wilders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |