Wanneer kan ik komen logeren?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt niet? Ik hou heel erg van knuffelenvooral met mn oppaskindjes
Wanneer je wilt... Ik heb wel maar 1 bedquote:
Maes, houdt Greys niet van knuffelen? Weet jij wat voor trauma daar achter schuilt? Hoe krijgen we de emoties los? Door een groepsknuffel? Naakt en zonder kleren?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan schuift mr. T maar een stukkie op, tot in de tuin of zo.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wanneer je wilt... Ik heb wel maar 1 bed
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Alles voor de liefde MI-etje, alles voor de liefde.
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:50 schreef Dirkh het volgende:
Kantine in duikt en kantinevrouw knuffelen gaat.
Dat is een bejaarde oostduitse kogelstootster, die houdt er wel van.
Doe ff een blokje om met die taart als je wilquote:Op maandag 15 maart 2010 12:54 schreef Loveless85 het volgende:
Zo, me weer ff vol zitten stoppen en meteen taart gehad om de collega's mee te plezieren vanmiddag
Het is niet dat ik er niet van hou, ik voel me er alleen altijd een beetje ongemakkelijk bijquote:Op maandag 15 maart 2010 12:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wacht even, dan krijg je van Dirk zometeen ook vast taart.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:54 schreef Loveless85 het volgende:
Zo, me weer ff vol zitten stoppen en meteen taart gehad om de collega's mee te plezieren vanmiddag
Heb net ff de opleidingenmap gepakt om het op te zoekenquote:
Je zoent wel meteenquote:Op maandag 15 maart 2010 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is niet dat ik er niet van hou, ik voel me er alleen altijd een beetje ongemakkelijk bij
Ligt er wel een beetje aan hoe en met wie enzo.
Maar ik ben niet het type dat een vriendin makkelijk in de armen valt, zeg maar.
Tuin: checkquote:Op maandag 15 maart 2010 12:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan schuift mr. T maar een stukkie op, tot in de tuin of zo.
Ja ff bij LaPlace gezeten, was leuk. Wel achterlijk duur, 17 euro voor 2 personen, maar goed gelukkig was 't met mn manager dus die kon meteen betalenquote:Op maandag 15 maart 2010 12:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb net ff de opleidingenmap gepakt om het op te zoekengelukkig was dat in nl
Gezellig geluncht?
ah ok...quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doe ff een blokje om met die taart als je wil![]()
Oh staan er trouwens kruisjes achter je in je opleidingenmap, of 'deze geeks niet aannemen'?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb net ff de opleidingenmap gepakt om het op te zoekengelukkig was dat in nl
Gezellig geluncht?
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ff bij LaPlace gezeten, was leuk. Wel achterlijk duur, 17 euro voor 2 personen, maar goed gelukkig was 't met mn manager dus die kon meteen betalen![]()
Daarna nog ff taartje gehad van d'r zodat ik mn collega's blij kan maken
Euh nee?quote:Op maandag 15 maart 2010 13:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh staan er trouwens kruisjes achter je in je opleidingenmap, of 'deze geeks niet aannemen'?
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:54 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb dat ookquote:Op maandag 15 maart 2010 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is niet dat ik er niet van hou, ik voel me er alleen altijd een beetje ongemakkelijk bij
Ligt er wel een beetje aan hoe en met wie enzo.
Maar ik ben niet het type dat een vriendin makkelijk in de armen valt, zeg maar.
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja JOU ja, daar noem je ook wat natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |