quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:14 schreef Pritt het volgende:
Hoppa nu even paar uurtjes spelen.
Kosten sommige classes nu godsgruwelijk veel CP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What was once contained, will be unleashed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C. Ajax - Piet de Visser
SPOILER: Chapter 4 ergensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:42 schreef Desunoto het volgende:
Kan iemand mij helpen hiermee...
Ik zit nu bijWat tips in de spoilertag.SPOILER: Chapter 4 ergensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:42 schreef Desunoto het volgende:
Kan iemand mij helpen hiermee...
Ik zit nu bijSPOILER: Chapter 4 ergensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:29 schreef Desunoto het volgende:
Bedankt voor de tips. Daar heb ik misschien wel wat aan ja.
Maar waaromHeb je het healen zelf meer in de hand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De AI gebruikt namelijk standaard de hele ATB Balk om te healen en als jij dit zelf doet kun je zelf bepalen hoeveel ATB balkjes je wilt gebruiken om te healen.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:01 schreef Pritt het volgende:
Super bossbattle gehad in chap 10.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je nou het beste van het beste wil betreft het upgraden van je wapens zou ik even een kijkje nemen in deze uitgebreide guide.
hier gaan nog een hoop uurtjes in gestoken worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |