Dushiquote:
En niet alleen Janquote:
Jaquote:
Je..beroemde verhaal?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:46 schreef Bootje84 het volgende:
Roflcopter..
Krijg net een PM van een FOK-user of ik op zijn website "verhaaltjes" wil schrijven... à la mijn "beroemde" verhaal
Tofquote:Op maandag 15 maart 2010 15:46 schreef Bootje84 het volgende:
Roflcopter..
Krijg net een PM van een FOK-user of ik op zijn website "verhaaltjes" wil schrijven... à la mijn "beroemde" verhaal
We missen jouquote:
Wat zij zegtquote:
Mensen die Deans verhaal niet kennenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:48 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Mensen die Deans verhaal niet kennen
Bootjes verhaal tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of heeft Dean ook een verhaal
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
[..]
Nee, bootje heeft voor Fok! een keertje een verhaaltje geschreven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Ik zit vol verhalenquote:Op maandag 15 maart 2010 15:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bootjes verhaal tochOf heeft Dean ook een verhaal
[..]
Ej ik kom hier ook nog maar net.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik bedoelde Bootje natuurlijk, zucht. Ik ben nog niet wakkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
Ik mis een linkquote:Op maandag 15 maart 2010 15:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, bootje heeft voor Fok! een keertje een verhaaltje geschreven.
Do tellquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |