Toen er nog geen drempels waren..quote:
Reksquote:
de Vries, G.-J.,quote:Op maandag 15 maart 2010 13:56 schreef Etcetera het volgende:
Als je een bron hebt, en je moet APA stijl () werken, hoe zet je dan de schrijver neer alstie een - in z'n voornaam heeft
![]()
Jan de Vries wordt De Vries, J. maar Gert-Jan de Vries dan![]()
Laat mij het denkwerk maar doenquote:
Okidokiquote:
* Etcetera schuift een PVA naar Bootje.quote:
Ook altijd een hoop gezeur met Aziaten, in welke volgorde al die namen moetenquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 14:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ook altijd een hoop gezeur met Aziaten, in welke volgorde al die namen moetenAnders begint je halve reference list met Lee enzo
En dat is wat lastig met het 'Lee et al.' verwijzen in je tekst zelf
Die hebben vaak wel andere namen jaquote:Op maandag 15 maart 2010 14:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]Stome Aziaten ook altijd
Ik heb waarschijnlijk veel Engelstalige bronnen, dat scheelt een beetje
Ik heb vanochtend mijn master koppeltekens gehaaldquote:Op maandag 15 maart 2010 14:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben je nu opeens expert met koppeltekens?
quote:Op maandag 15 maart 2010 14:10 schreef The_Dean het volgende:
Ik deed het altijd simpel!
Bronnen: Google & Wikipedia.org
Bron: het interwebz.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:10 schreef The_Dean het volgende:
Dat wordt zo hard afgestraft bij mij, niet te zuinigquote:Op maandag 15 maart 2010 14:10 schreef The_Dean het volgende:
Oh bij mij nietquote:Op maandag 15 maart 2010 14:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat wordt zo hard afgestraft bij mij, niet te zuinig
Neuh, deed ik ook niet op de middelbarequote:Op maandag 15 maart 2010 14:16 schreef The_Dean het volgende:
Ja, haalde altijd overal stukjes informatie vandaan... dan ga ik echt niet 18 a4'tjes met linkjes uitdraaien hoor
Omdat dat eigenlijk niet goed was heb ik dat wel een keer gedaan. Toen werd me vriendelijk verzocht het weer wat te beperkenquote:Op maandag 15 maart 2010 14:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh, deed ik ook niet op de middelbareDan schreef ik alleen de 10 belangrijkste bronnen op, ze checkten het toch nooit
Je hebt het ook echt een keer uitgeprobeerd?quote:Op maandag 15 maart 2010 14:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat wordt zo hard afgestraft bij mij, niet te zuinig
Ghequote:Op maandag 15 maart 2010 14:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Omdat dat eigenlijk niet goed was heb ik dat wel een keer gedaan. Toen werd me vriendelijk verzocht het weer wat te beperken
Kiezen of delen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |