Waarom moeilijk doen?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:06 schreef Wolter073 het volgende:
neee want ik wil er pillen van maken op dat idee was ik al gekomen maar ik wil er gewoon pillen van maken;)
Je hebt iig een bindmiddel en een machine nodig om te persen. Alleen caffeïnepoeder gaat niet aan elkaar hechten als je het perst.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:11 schreef Wolter073 het volgende:
jongens ffkes ontopic??
en waarom omdat ik dat wil? omdat ik dat wil.
waarom moeilijk doen? omdat ik niet makkelijk wil.
en zonder machine kan dat ook.. maar ik weet niet meer hoe?
http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.nl/search%3Fum%3D1%26hl%3Dnl%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DEn8%26rls%3Dorg.mozilla%3Anl%3Aofficial%26q%3Dtabletteermachine%26ndsp%3D20%26ie%3DUTF-8%26sa%3DN%26tab%3Diw&url=http%3A//doe-het-zelf-verbouw.marktplaats.nl/machines-overige-machines/322470510-tablet-tabletteermachine-machine-tikker-pil-pillen-pers.html%3Fxref%3D1quote:Op maandag 15 maart 2010 12:07 schreef eleusis het volgende:
Dat gaat je niet lukken lijkt me. Je hebt dan een pillenpers nodig (professioneel apparaat, duizenden ¤).
jongen, klikoooo was ook serieusquote:Op maandag 15 maart 2010 12:20 schreef Wolter073 het volgende:
Ra-Z thanx dat je iets zinvols schreef wat de anderen niet deden:)
maar das fuckin duur:')
'We geven geen goed antwoord'.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:23 schreef Wolter073 het volgende:
uuhm nee jullie geven gewoon geen goed antwoord? maar Ra-Z is de enige..
dusja en ik heb geen grote bek;)
euhm......quote:Op maandag 15 maart 2010 12:23 schreef Wolter073 het volgende:
uuhm nee jullie geven gewoon geen goed antwoord? maar Ra-Z is de enige..
dusja en ik heb geen grote bek;)
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:05 schreef eleusis het volgende:
Stop het gewoon in een capsule. Die kun je leeg kopen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:05 schreef babipangang het volgende:
Capsuleermachine kopen met lossen capsules
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:07 schreef eleusis het volgende:
Dat gaat je niet lukken lijkt me. Je hebt dan een pillenpers nodig (professioneel apparaat, duizenden ¤).
quote:
allemaal serieuze reacties.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je hebt iig een bindmiddel en een machine nodig om te persen. Alleen caffeïnepoeder gaat niet aan elkaar hechten als je het perst.
goede redeneringquote:Op maandag 15 maart 2010 12:31 schreef DoimeN het volgende:
Er is geen enkele reden waar jij er een pil van zou willen maken behalven verkopen/handelen.
Als je het voor jezelf zou doen zou je het wel in een capsule doen. Dus slotje.
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:31 schreef DoimeN het volgende:
Er is geen enkele reden waar jij er een pil van zou willen maken behalven verkopen/handelen.
Niet iedereen is dol op capsules.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:31 schreef DoimeN het volgende:
mijn god, volgens mij spijbel je nu ook nog van school, gezien je spellingquote:Op maandag 15 maart 2010 12:36 schreef Wolter073 het volgende:
nee want ik vraag tog voor een pil niet voor capsules en nee niet voor de fackin verkoop maar voor gewoon ut maken en makkelyk heid.. ik ben geen dealer:O
dus jij eet ook geen eten met stukjes in?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:37 schreef Plums het volgende:
[..]
Niet iedereen is dol op capsules.Ik krijg ze iig mn keel niet af, en pillen wel.
Yoghurt met fruitstukjes enzo? Dat eet ik inderdaad niet nee.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dus jij eet ook geen eten met stukjes in?
wat een onzin zeg, dat is echt psychisch
Mijn vraag was ook serieus!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
euhm......
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
allemaal serieuze reacties.![]()
slaag verdien je, klein rebels kutkindje dat je bent![]()
ik ben voor een fok! verboden beneden de 18 jaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |