De balken onder de vloeren zijn allemaal ook al gecontroleerd?quote:Op maandag 15 maart 2010 11:10 schreef Wijnbo het volgende:
Vanavond ga ik trouwens foto's posten hoe het er nu uitziet, we hebben alle schrootjes al weggetrokken +
interieur / vloerbedekking (4 lagen) is er al uit
Er is een prachtvloer onder uit gekomen, helaas met zwam. Dit wisten we al voor we het kochten. Aangezien we toch vloerverwarming willen is laten zitten niet echt een optie. We willen echter wel een houten vloer weer.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:13 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
De balken onder de vloeren zijn allemaal ook al gecontroleerd?
Klusteam bestaande uit ouders, vrienden, kennissen, etc.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:38 schreef AnneX het volgende:
Sjonge jonge: leuk en mooi huis met mogelijkheden.
Hebben jullie een klusteam om je heen ?
Heel veel succes !
I love you! -furby style (enge dingen,. maar goed).quote:Op maandag 15 maart 2010 11:18 schreef Wijnbo het volgende:
Even voor iedereen er over begint:
We willen het huis geheel in oude stijl laten. Alle originele elementen zullen behouden worden/ gerenoveerd worden.
Mensen die een oud pand volledig verknallen heb ik al genoeg gezien![]()
- Toffe blauw tegels in de keuken laten we zitten natuurlijk :-) Komt een mooi vrijstaand fornuis voor te staan. Schouw moet er wel aan geloven, maar dies toch niet origineel. Komt wel weer een schouw voor.
- Schuifdeuren laten we zitten in de kamer
- Kasten in de kamer laten we zitten (Wit verven o.i.d.)
Vanavond proberen vloerbedekking gang los te krijgen. Hopelijk geen betonvloer er onder, zou zonde zijn![]()
Rookkanaal is niet geschikt voor haard helaas, alleen gas. Nou zie ik mezelf ook niet echt houthakken maargoed. Misschien ooit een mooie gaskachel.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:10 schreef DonJames het volgende:
Dat wordt een hele klusmaar er is zeker iets moois van te maken! Hopelijk werkt de haard goed, zo kom je mooi van al die schrootjes af
![]()
Alleen die advertentie: "Jaren 30 stijl"![]()
Die 40 meter zou maar zo eens kunnen, van het raam kamer tot de stoep. (Straat achter huis)quote:Op maandag 15 maart 2010 12:28 schreef Leonietje83 het volgende:
Helemaal geweldig huis!!! Tvp!!!
Uit funda advertentie: Tuin van 40 meter diep?!?!
Het moet het eerste plaatje worden, die is mooier.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:31 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Rookkanaal is niet geschikt voor haard helaas, alleen gas. Nou zie ik mezelf ook niet echt houthakken maargoed. Misschien ooit een mooie gaskachel.
In de brochure staat sowieso dikke onzin![]()
"In goede staat verkerend en goed onderhouden, wtf"
Komende weken keuken uitzoeken, fornuis wordt iets als dit waarschijnlijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tegen die blauwe tegeltjes
Hmja. Vriendinlief zoekt die wel uit... Als ik er maar een lekker biefstukje van krijgquote:Op maandag 15 maart 2010 12:36 schreef OeJ het volgende:
[..]
Het moet het eerste plaatje worden, die is mooier.
Met raampjes wil wel handiger zijnquote:Op maandag 15 maart 2010 12:37 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Hmja. Vriendinlief zoekt die wel uit... Als ik er maar een lekker biefstukje van krijg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |