http://www.buienradar.nl/quote:Op maandag 15 maart 2010 10:35 schreef Ynske het volgende:
zit te denken
zou t droog blijven vandaag?
dan kan ik als t niet te lang duurt vanmiddag nog even door naar blijdorp
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:40 schreef oh-oh het volgende:
Yns![]()
Naja, je kan altijd ff doorrijden als het droog is toch?
En als het een beetje regent is het vast niet druk
Daar heb je gelijk in, gewoon een paraplu mee.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga liever in de regen zonder drukte dan droog in de drukte hoor, zelfde bij de Efteling en zo.
daar heb je idd gelijk inquote:Op maandag 15 maart 2010 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga liever in de regen zonder drukte dan droog in de drukte hoor, zelfde bij de Efteling en zo.
Nee maar je hebt regen en je hebt hoosbuien, en als het ff hoost ben je zo ergens binnen natuurlijkquote:Op maandag 15 maart 2010 10:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar heb je idd gelijk in
maar van die hoosbuien dat vind k voor mn camera niet zo heel fijn
nee geen plu, heb ik sowieso geen plaats voor in mn handenquote:Op maandag 15 maart 2010 10:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik gebruik echt nooit een plu, ik vind het meestal lekker, gewoon door de regen lopen.
Krijg ik mooie krullen van
Oh je gaat er heen voor foto's? Nee dat is niet zo fijn voor de camera inderdaad.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar heb je idd gelijk in
maar van die hoosbuien dat vind k voor mn camera niet zo heel fijn
DA bellen, daar vragen,quote:Op maandag 15 maart 2010 10:44 schreef Plums het volgende:
Als een hond opeens veel overgeeft en poept en om de 2 min. naar buiten rent om een paar druppels te plassen, wat is er dan aan de hand?![]()
Ik zit hier al heel erg aan te dringen op dierenarts, maar iedereen is gewoon gaan werken.
Dr is een viszla BIS geworden geloof ik he?quote:Op maandag 15 maart 2010 10:46 schreef Maes het volgende:
Oe nieuw topic alweer.![]()
@oh-oh Ik vond Crufts enig en heb elk vrij momentje gekeken. En Alice was in 3D en we kunnen niet wachten op de DVD.
Ja bellen!quote:Op maandag 15 maart 2010 @ 10:44 schreef Plums het volgende:
Als een hond opeens veel overgeeft en poept en om de 2 min. naar buiten rent om een paar druppels te plassen, wat is er dan aan de hand?![]()
Ik zit hier al heel erg aan te dringen op dierenarts, maar iedereen is gewoon gaan werken.
Blijdorp heeft veel mooie nieuwe verblijvenquote:Op maandag 15 maart 2010 10:40 schreef Taiga het volgende:
[..]
http://www.buienradar.nl/
Lijkt me ook weer eens leuk om naar Blijdorp te gaan...lang niet geweest.
Ik sluit me aan bij de rest, meteen ff je da bellen, daar zijn ze voorquote:Op maandag 15 maart 2010 10:44 schreef Plums het volgende:
Er zijn ook dierentuinen waar je met je hond in mag. Dat wil ik ook weleens doen, maar in Blijdorp kan dat niet. Volgens mij in Rhenen...maar das zo'n pokke end rijden.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Blijdorp heeft veel mooie nieuwe verblijven
Ouwehands in Rhenen, maar ook Dierenpark Amersfoortquote:Op maandag 15 maart 2010 10:51 schreef Taiga het volgende:
[..]
Er zijn ook dierentuinen waar je met je hond in mag. Dat wil ik ook weleens doen, maar in Blijdorp kan dat niet. Volgens mij in Rhenen...maar das zo'n pokke end rijden.
Whehe, ik ga nu voor het derde jaar op rij naar Rhenen, naar Ouwehands, met de honden, ze vinden het geweldigquote:Op maandag 15 maart 2010 10:51 schreef Taiga het volgende:
[..]
Er zijn ook dierentuinen waar je met je hond in mag. Dat wil ik ook weleens doen, maar in Blijdorp kan dat niet. Volgens mij in Rhenen...maar das zo'n pokke end rijden.
Ja ben eigenlijk wel benieuwd wat Bram ervan vindtquote:Op maandag 15 maart 2010 10:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe, ik ga nu voor het derde jaar op rij naar Rhenen, naar Ouwehands, met de honden, ze vinden het geweldig
Sommige van mijn honden reageren helemaal niet op de dieren, maar Billy bijvoorbeeld heel erg, Karel ook, en ik gok dat Sjon ook wel een zebraatje lustquote:Op maandag 15 maart 2010 10:53 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja ben eigenlijk wel benieuwd wat Bram ervan vindtMisschien maar eens kijken.
Dat zat ik net ook te lezen..ziek!quote:Op maandag 15 maart 2010 10:53 schreef Taiga het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-met-schroeven.html
Lekker dan
Mijnes eten buiten niks, behalve Sjon, daar moet ik het nog uitschoppen, en Kees vertrouw ik ook nog niet helemaal.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:04 schreef Taiga het volgende:
Toch vind ik het soms ook wel eng hoor als de honden dan in een bosje zitten te snuffelen. Bij ons in de buurt is het ook weleens gebeurd, maar dan vlees met gif erin bij een uitrenveldje. Ik kom daar ook niet meer.
Daisy at ook niets van buiten, ja wat van de overbuurvrouw met toestemming kwamquote:Op maandag 15 maart 2010 11:04 schreef Taiga het volgende:
Toch vind ik het soms ook wel eng hoor als de honden dan in een bosje zitten te snuffelen. Bij ons in de buurt is het ook weleens gebeurd, maar dan vlees met gif erin bij een uitrenveldje. Ik kom daar ook niet meer.
Heeft de hond koorts? Ik zou toch even aandringen dat je direct naar de dierenarts wilt. Als ze hoge koorts hebben kunnen ze meteen ingrijpen.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:03 schreef Plums het volgende:
Vrouw die opnam bij dierenarts wist t ook niet zo.Maar vanavond is spreekuur zei ze, dus dan zouden we eigenlijk even langs moeten gaan.
Nu nog mn moeder overtuigen.
Laten ze jou met de hondjes er dan wel weer uit?quote:Op maandag 15 maart 2010 10:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe, ik ga nu voor het derde jaar op rij naar Rhenen, naar Ouwehands, met de honden, ze vinden het geweldig
quote:Op maandag 15 maart 2010 11:10 schreef Pagan het volgende:
[..]
Laten ze jou met de hondjes er dan wel weer uit?
Gister was regen voorspeld. Wij zeiden al: waar wij heen gaan is het 10 graden in de zon. Het was 8 graden in de zon. Nou ja... die zon hadden we iig goed geraden. 4 uur gewandeld in de Voornese duinen bij het Quackjeswater. We hadden dat al een tijdje niet meer zo extreem gedaan en waren bekaf 's avonds.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:41 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
das waar, gister ook wat druppels gevangen.heb ik wel weer mn frisse neus gehaald
quote:Op maandag 15 maart 2010 11:24 schreef Taiga het volgende:
Zo hee wat een drukte op de maandag morgen! Leuk om te zien!
quote:Op maandag 15 maart 2010 11:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo komt die ouwe bok echt bijna elke morgen binnen hier, en de jonkies mogen niet mee doen
quote:Jill Sonsteby uit Jacksonville fotografeerde de zebra in de dierentuin van Zürich terwijl het dier zijn kop in de richting van de geopende bek van een nijlpaard bewoog (zie foto).
Tot verrassing van de fotografe volgde er geen bloederige scene. Het nijlpaard liet 15 minuten lang haar tanden schoonlikken door de zebra.
“De zebra was binnen dezelfde omheining als het nijlpaard en haar jong”, verklaart Sonsteby op BBC News. “Ze opende haar bek en liet de zebra haar schoonmaken. Alle bezoekers maakte er onmiddellijk foto’s van. Het was geweldig om getuige te zijn van dit moment.”
Nijlpaarden behoren tot de meest agressieve dieren ter wereld. Hun bijtkracht is zo groot dat ze met gemak een kleine boot doormidden kunnen bijten.
Het komt overigens vaker voor dat dieren elkaars bek reinigen. Zo voeden sommige garnalen zich met parasieten, voedselresten en dode huidresten uit de bek van haaien en andere grote vissen.
quote:Op maandag 15 maart 2010 11:32 schreef oh-oh het volgende:
Er was ook nog een deel 2:
Nok, moet je doen, keitof![]()
Met je poes naar de leeuwen![]()
Mijnes vinden de wolven het leukst
quote:Op maandag 15 maart 2010 11:34 schreef Taiga het volgende:
Heb helaas geen geluid hier, maar wat een drukte maker!Leuk!
Hier blaffen ze ook bijna niet.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je moet m horen erbij
![]()
En hij blaft helemaal niet binnen hier, alleen met binnenkomen, 's morgens en na de pauze
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:00 schreef tombolafan het volgende:
OH OH!!!!!!
Win een Skullcandy 'Double Agent' Headphone
quote:
Ben gek, vorige keer kaapte Qwea m voor mn neus wegquote:Op maandag 15 maart 2010 12:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]En niet even delen met ons natuurlijk he...
Die heeft ze al gezien en mijn huishouden verkleint haar winkansenquote:Op maandag 15 maart 2010 12:00 schreef tombolafan het volgende:
OH OH!!!!!!
Win een Skullcandy 'Double Agent' Headphone
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die heeft ze al gezien en mijn huishouden verkleint haar winkansen
Joel had een skullcandy, een andere. Maar die is hemelenquote:Op maandag 15 maart 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Nja, dees is niet half zo kek als die vorige ook hoor
Ik werk heel hard maar ik heb er geen geld voor over en ik wil er wel eenquote:Op maandag 15 maart 2010 12:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Joel had een skullcandy, een andere. Maar die is hemelen
Hij heef geen bijbaantje en dus geen geld voor een nieuwe. Dus winnen is een leuke
Das keihip en dan heb je ook nog es warme orenquote:Op maandag 15 maart 2010 12:05 schreef Taiga het volgende:
Waarom zou je met zo'n groot hoofdding gaan lopen als je van die kleine oordopjes hebt? Ik loop eigenlijk nooit met muziek op, maar zo'n koptelefoon doet mij aan de oude walkman denken
Nou ja hip...dat weet ik niet, maar warme oren zal je wel hebben daarmee inderdaad!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das keihip en dan heb je ook nog es warme oren
Kleine oordopjes zitten IN je oren en veroorzaken meer gehoorschade, heb ik weleens gehoord.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:05 schreef Taiga het volgende:
Waarom zou je met zo'n groot hoofdding gaan lopen als je van die kleine oordopjes hebt? Ik loop eigenlijk nooit met muziek op, maar zo'n koptelefoon doet mij aan de oude walkman denken
Ik vind die dingen ook vervelend zitten altijdquote:Op maandag 15 maart 2010 12:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kleine oordopjes zitten IN je oren en veroorzaken meer gehoorschade, heb ik weleens gehoord.
Dat ook, maar vind het ook niet prettig om dan niets meer te horen dan alleen de muziek. Ik wil toch altijd wel wat alert zijn om wat er om me heen gebeurd.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:09 schreef nokwanda het volgende:
Ik vind ze allemaal vervelend, maar ik kan ook weinig aan mijn oren hebben
Ik hou nu maar ff pauze...maar de dag is wel weer doormidden!quote:
Doet weer goed, zo'n filmpjequote:Op maandag 15 maart 2010 11:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo komt die ouwe bok echt bijna elke morgen binnen hier, en de jonkies mogen niet mee doen
Kom je Nokmanda nog wel tegen in dat bed? Met die grote poes tegen hem aan?quote:Op maandag 15 maart 2010 11:27 schreef nokwanda het volgende:
Zit er trouwens over te denken om Poeska te wennen aan een tuigje. Dat is gewoon een halve hond. Lijkt me wel wat voor haar. Kom je daar in de dierentuin met je poes aan de lijn
Oooh gecondoleerd.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:24 schreef Strega het volgende:
Na het telefoontje van vanmorgen dat het jongste zusje van mijn moeder en dus mijn jongste tante vannacht is overleden, denk ik dat ik er wel van uit kan gaan dat 2010 niet mijn jaar is.![]()
Ze wilde zelf niet meer, maar 61 is nog zo jong.
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:24 schreef Strega het volgende:
Na het telefoontje van vanmorgen dat het jongste zusje van mijn moeder en dus mijn jongste tante vannacht is overleden, denk ik dat ik er wel van uit kan gaan dat 2010 niet mijn jaar is.![]()
Ik hoooooor hem heus bomen omzagenquote:Op maandag 15 maart 2010 12:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Kom je Nokmanda nog wel tegen in dat bed? Met die grote poes tegen hem aan?
Gecondoleerd.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:24 schreef Strega het volgende:
Bahquote:Op maandag 15 maart 2010 12:24 schreef Strega het volgende:
Nee, daar heb je gelijk in, maar de laatste tijd lijkt het of mensen die ken in bosjes omvallen/quote:Op maandag 15 maart 2010 12:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]Gecondoleerd.
Maar ga er nou alsjeblieft niet vanuit dat 2010 niet jouw jaar zou zijn. Je hebt de mazzel nog hard genoeg nodig en ik wil graag samen met je duimen
Sterkte!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:24 schreef Strega het volgende:
Dat komt hard aan ja.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:36 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, daar heb je gelijk in, maar de laatste tijd lijkt het of mensen die ken in bosjes omvallen/
Aan mijn moeders kant van de familie zit een erfelijke ziekte, er leeft nu nog een van de zes/ Mijn moeder was de enige die niet deze ziekt had, maar zij was op een andere manier zeer destructief.
Deze tante, ik denk dat ik in m'n tienerjaren zo'n beetje ieder weekend daar was. Heb er nog een tijdje voor m'n jongste nichtje gezorgd.
het valt je rauw op je dak, ik weet wel dat ze zelf niet meer wilde, daar kun je op zich vrede mee hebben. Want dat kan ik me oh zo voorstellen. Als leven alleen maar lijden is...tja, dan wil je wel dat het stopt.
quote:Op maandag 15 maart 2010 @ 12:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze heeft gebeld; VSM Hyaoscyamus i.c.m. Zylkene.
En als het na 3 weken geen verbetering geeft moet Tom ook behandeld worden.
Het kan hier ook nooit es goed gaan; diabetes, aids, acuut nierfalen en nu ook nog spiegische klachten onder de kattenpopulatie
Nu maar hopen dat het snel opknaptquote:Op maandag 15 maart 2010 12:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Het kan hier ook nooit es goed gaan; diabetes, aids, acuut nierfalen en nu ook nog spiegische klachten onder de kattenpopulatie
He, heb ik dat helemaal gemist? Een van de kittens?quote:Op maandag 15 maart 2010 13:29 schreef MissBliss het volgende:
Gecondoleerd Strega en PaganHeel veel sterkte...
[..]
Maar jeetje, das ook niet niks. Ik hoop dat het helpt!
Vervelend is dat! Hoe oud is Sjon eigenlijk?quote:Op maandag 15 maart 2010 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Sterkte Strega en Pagan![]()
Sjon heeft t weer helemaal gehad met zindelijk zijn geloof ik![]()
Net drie keer geplast in de stad en gepoept, en net gewoon weer een grote poel binnen lopen zeiken, hij heeft het geweten hoor
Ja, verwepelijk, Hier wi Kundun, als roedelleider, weleens tegen de gordijnen voor de was/droog machine pissen. Puur uit dominantie, als hij ergens letterlijk pissig over is. Ik baal dan altijd zo. Temeer daar hij met 8 weken al zindelijk was.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Sterkte Strega en Pagan![]()
Sjon heeft t weer helemaal gehad met zindelijk zijn geloof ik![]()
Net drie keer geplast in de stad en gepoept, en net gewoon weer een grote poel binnen lopen zeiken, hij heeft het geweten hoor
Hij wordt vrijdag 4 maanden.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:06 schreef Taiga het volgende:
[..]
Vervelend is dat! Hoe oud is Sjon eigenlijk?
Chico krijgt een plasband om als ik weg ga, die plast ook uit protest, maar die kleine lijkt echt gewoon te willen treiteren, hij wil gewoon niet erkennen dat ik de baas benquote:Op maandag 15 maart 2010 14:06 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, verwepelijk, Hier wi Kundun, als roedelleider, weleens tegen de gordijnen voor de was/droog machine pissen. Puur uit dominantie, als hij ergens letterlijk pissig over is. Ik baal dan altijd zo. Temeer daar hij met 8 weken al zindelijk was.
Erg vervelend, maar hij is nog maar 4 maanden...dus op zich is het niet zo heel erg vreemd dat hij ongelukjes heeft toch?quote:Op maandag 15 maart 2010 14:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij wordt vrijdag 4 maanden.
En hij is alleen maar zindelijk als ie daar zin in heeft geloof ik.
Nou heb ik toch al niet zo veel geduld maar ik word dr echt gek van.
Poets me de hele dag een ongeluk omdat ie thuis telkens voor de lol onder de bank in gaat zitten zeiken.
En t laminaat op mn slaapkamer kan ik weggooien vrees ik
Nou een plasband vind ik niks voor zindelijkheidstraining hoor, dat is handig bij markeer problemen.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:10 schreef Taiga het volgende:
[..]
Erg vervelend, maar hij is nog maar 4 maanden...dus op zich is het niet zo heel erg vreemd dat hij ongelukjes heeft toch?
Anders misschien een plasband proberen?
Nee, Droopy; een poessie van bijna 8.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:01 schreef Strega het volgende:
[..]
He, heb ik dat helemaal gemist? Een van de kittens?
Nee het lijkt een dominant heertje. Strakke hand dus.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico krijgt een plasband om als ik weg ga, die plast ook uit protest, maar die kleine lijkt echt gewoon te willen treiteren, hij wil gewoon niet erkennen dat ik de baas ben
Zelfs als ik m mep issie totaal niet onder de indruk.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee het lijkt een dominant heertje. Strakke hand dus.
Misschien ook een Bach remedie geven?quote:Op maandag 15 maart 2010 14:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, Droopy; een poessie van bijna 8.
Sinds een maand ongeveer verstopt ze zich en is ze bang voor Tom (de nieuwkomer).
Tom maakt dankbaar gebruik van die angst en mag, zodra ze toch ff het lef heeft om onder de bank weg te komen, graag hard op haar af rennen![]()
Dus we vermoeden dat er iets is voorgevallen tussen die 2.
Zucht
Nee, ik ben ook geen voorstander van een bench. Hoewel Othello de nachten vroeger, toen ie jong was, er wel inmoest.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zelfs als ik m mep issie totaal niet onder de indruk.
Nu ligt ie vastgebonden in zn mand de grootste lol te hebben, dat boeit m allemaal geen ene flikker, echt niet ...
En ik doe nog liever de hond weg dan dat ik aan een bench moet beginnen hoor
Is ook niet iets voor de zindelijkeheids training inderdaad, maar als het duidelijk gedrag is kan het misschien helpen.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou een plasband vind ik niks voor zindelijkheidstraining hoor, dat is handig bij markeer problemen.
Er ligt hier een plasmatje en hij was net een uur buiten geweest en toen heeft ie drie keer geplast en een keer gepoept.
Chico gaf hem zijn zin niet net, ik denk dat ie daarna is gaan pissen, het was echt een hele poel
Zowel de Rescue als de Rock Rose doen weinigquote:Op maandag 15 maart 2010 14:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Misschien ook een Bach remedie geven?
Mmm, mijn eerste gedachte was idd rockrose, zal hier ook nog even zoeken.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zowel de Rescue als de Rock Rose doen weinig
Tnxquote:Op maandag 15 maart 2010 14:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Mmm, mijn eerste gedachte was idd rockrose, zal hier ook nog even zoeken.
PD 2 is onderwegquote:
Jammer van de regen! Hier is het nog droog...in Den Haag...maar ja straks als ik naar buiten moet, komt het vast ook met bakken uit de hemelquote:Op maandag 15 maart 2010 15:18 schreef Ynske het volgende:
middag
geen blijdorp, t regende dat t zeikte hier
dus maar boodschappen gedaan
Oh moeilijk is dat dan he? Sterkte.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:26 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip was echt zo blij dat ik weer thuis was, als een gek knuffelen, met z'n hoofd in m'n nek duiken en kopjes geven. Kusjes geven, dat soort dingen.
En nu ga ik gewoon weg voor 'n week.
Joh???quote:Op maandag 15 maart 2010 15:30 schreef oh-oh het volgende:Er heeft zich op Crufts schijnbaar een drama afgespeeld aan de chinezenring, iemand die wij allemaal kennen is gaan knokken met een gerenomeerd fokster, en ik krijg nu van alle kanten info en we komen er maar geen wijs uit
Het voordeel is gelukkig wel dat ik Rinske (mijn hond weer ns zie). Dat wordt wandelen deze week.quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:36 schreef Qwea het volgende:
In alkmaar op MM zn werk hebben ze stroomstoring
Ja maar dit is wel heel uniek allemaal, want we horen van degene die geslagen is een heel ander verhaal dan van degene die geslagen heeft, dus we proberen nu alle puzzelstukjes een beetje op de plek te krijgen maar ik denk niet dat dat gaat lukkenquote:Op maandag 15 maart 2010 15:32 schreef Taiga het volgende:
[..]
Joh???
Dat is het jammere van dat showen, dat je veel drama's tegen komt.
Ymme?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Er heeft zich op Crufts schijnbaar een drama afgespeeld aan de chinezenring, iemand die wij allemaal kennen is gaan knokken met een gerenomeerd fokster, en ik krijg nu van alle kanten info en we komen er maar geen wijs uit
Ja is dat niet altijd zo? 2 verhalen? Maar er moeten toch getuigen bij geweest zijn.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar dit is wel heel uniek allemaal, want we horen van degene die geslagen is een heel ander verhaal dan van degene die geslagen heeft, dus we proberen nu alle puzzelstukjes een beetje op de plek te krijgen maar ik denk niet dat dat gaat lukken
Oh nee ons Truudje is nog veeeeeeeeeel ergerquote:
Nja, niet iedereen is al thuis dus we wachten nog op meer verhalen.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:43 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja is dat niet altijd zo? 2 verhalen? Maar er moeten toch getuigen bij geweest zijn.
Ik snap het wel een beetje, geloof ik. Prachtig!quote:Op maandag 15 maart 2010 15:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nja, niet iedereen is al thuis dus we wachten nog op meer verhalen.
Maar beide direct betrokken partijen geven wel een heel ander verhaal ieg.
Volgens partij A heeft partij B bestaande uit I en T ( waarvan I een fokker is uit Duitsland en T een showpersoon uit NL die zelf alleen reuen heeft ) een reu van partij A geruild voor een pup van I van partij B.
Maar die pup was schijnbaar nogal lelijk dus partij A was het niet helemaal eens met de ruil en wilde of geld zien of een andere pup.
Volgens partij B hebben zij met zn tweeën 3500 betaald voor die reu, die nu steriel blijkt te zijn terwijl hij verkocht is als show en fok hond.
Partij A was aanwezig om te showen, partij B zou alleen I van showen, maar T is speciaal afgereisd om "dat zaakje even af te handelen" wat er dus in praktijk op neerkwam dat zij midden op de chiqueste show van Europa op bejaarde partij A gedoken is en haar aan haar tijgerjas over een kooi gemept heeft![]()
Maar ondertussen lachen wij ons natuurlijk stiekem wel dood om het hele gebeuren.
Er is werkelijk nog maar 1 persoon in heel NL die geen ruzie heeft met T namelijk, die heeft maar 1 hobby en dat is overal onrust stoken
Sjonge jonge...quote:Op maandag 15 maart 2010 15:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens partij A heeft partij B bestaande uit I en T ( waarvan I een fokker is uit Duitsland en T een showpersoon uit NL die zelf alleen reuen heeft ) een reu van partij A geruild voor een pup van I van partij B.
Maar die pup was schijnbaar nogal lelijk dus partij A was het niet helemaal eens met de ruil en wilde of geld zien of een andere pup.
Volgens partij B hebben zij met zn tweeën 3500 betaald voor die reu, die nu steriel blijkt te zijn terwijl hij verkocht is als show en fok hond.
Partij A was aanwezig om te showen, partij B zou alleen I van showen, maar T is speciaal afgereisd om "dat zaakje even af te handelen" wat er dus in praktijk op neerkwam dat zij midden op de chiqueste show van Europa op bejaarde partij A gedoken is en haar aan haar tijgerjas over een kooi gemept heeft![]()
Maar ondertussen lachen wij ons natuurlijk stiekem wel dood om het hele gebeuren.
Er is werkelijk nog maar 1 persoon in heel NL die geen ruzie heeft met T namelijk, die heeft maar 1 hobby en dat is overal onrust stoken
Leuk, een relquote:Op maandag 15 maart 2010 15:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja joh vergeet het elke keer...maar nu gaan we ervoor.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh crap, don't mention de belastingen![]()
Succes ermee!
Ja, maar bij katten werkt dat anders. Die moet je niet slaan.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:41 schreef oh-oh het volgende:
Sjon staat gewoon op klappen en slaag, ik ben zo ouderwets in die dingen
Bij Sjon werkt t ook niet, die kickt dr opquote:Op maandag 15 maart 2010 16:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, maar bij katten werkt dat anders. Die moet je niet slaan.
Geen wonder, hij is mooi! Ik vind dat echt een kunst hoor!quote:Op maandag 15 maart 2010 15:18 schreef Ynske het volgende:
ow en stapeltoren is enorm in de smaak gevallen
Nou, ik grijp Tom de laatste tijd wel hardhandig in z'n nekvel en smijt em weg als ie Droopy weer es bespringtquote:Op maandag 15 maart 2010 16:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, maar bij katten werkt dat anders. Die moet je niet slaan.
Hier lekker heus welquote:
Woensdag en Donderdag zijn zonder regen.. heb ik mij laten vertellen. En woensdag krijg ik mijn nieuwe fiets dus dan is het gewoon mooi weer!quote:
Erg hé. Kennis van ons, fokker van Shar-Pei's, hier en samen met iemand in de USA. Echt hele goede fokker, showt ook en dan ook veel shows in Zuid Amerika enzo, nou, als die verteld, je bek valt open.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:54 schreef oh-oh het volgende:
T mooiste is, ik zie t dr zo doen daar op die show, echt zooooo kansloos
Ja, Sjon is een heel "BIJZONDER" hondjequote:Op maandag 15 maart 2010 16:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij Sjon werkt t ook niet, die kickt dr op![]()
Ach zo'n klein lief hondje tochquote:Op maandag 15 maart 2010 16:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij Sjon werkt t ook niet, die kickt dr op![]()
Het mooie is, ik ben een van de weinige mensen die wel showen maar niet fokken, en ik kan doorgaans met iedereen wel opschieten , dus ik roep altijd dat ik Zwitserland benquote:Op maandag 15 maart 2010 16:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Erg hé. Kennis van ons, fokker van Shar-Pei's, hier en samen met iemand in de USA. Echt hele goede fokker, showt ook en dan ook veel shows in Zuid Amerika enzo, nou, als die verteld, je bek valt open.
Heb het zelf weleens op kattenshows gezien, sommige perzen mensen zijn daar erg goed in.
Sounds so familiere!!quote:Op maandag 15 maart 2010 16:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het mooie is, ik ben een van de weinige mensen die wel showen maar niet fokken, en ik kan doorgaans met iedereen wel opschieten , dus ik roep altijd dat ik Zwitserland ben![]()
Maar uiteindelijk sta je toch altijd overal tussen in , of je dat nu wil of niet.
En dat ik het chinezenforum beheer helpt ook al niet echt, want die mensen zetten hun eigen daar zo voor schut dat ik ze telkens op hun plek moet zetten maar uiteindelijk ben ik dan ineens het kutwijf
Oh bah, ik kan het nog maar slecht horen zulke dingen, ik weet ook niet wat ik erop moet zeggenquote:Op maandag 15 maart 2010 17:03 schreef senesta het volgende:
Ik heb vandaag toch weer plastabletten gehaald voor Elco, ik heb het idee dat hij het toch langzaam steeds minder gaat doen weer, k*tzooi
quote:Op maandag 15 maart 2010 17:03 schreef senesta het volgende:
Ik heb vandaag toch weer plastabletten gehaald voor Elco, ik heb het idee dat hij het toch langzaam steeds minder gaat doen weer, k*tzooi
Wat kut zeg.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:03 schreef senesta het volgende:
Sorry oh-oh ik weet dat het voor jou ook hele pijnlijke associaties heeftquote:Op maandag 15 maart 2010 17:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh bah, ik kan het nog maar slecht horen zulke dingen, ik weet ook niet wat ik erop moet zeggen
Ja, toen ik aan de harttabletten begon heb ik ook die plastabletten gehad maar toen de harttabletten goed op gang waren ging het eigenlijk best heel goed en zijn we ermee gestopt.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Kom op Elco![]()
Was je er helemaal mee gestopt dan? Want het is doorgaans wel iets wat chronisch gebruikt dient te worden.
Nee joh, je hoeft geen sorry te zeggen tegen mij.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Sorry oh-oh ik weet dat het voor jou ook hele pijnlijke associaties heeft![]()
Ik moet reeel blijven, ik wist dat het niet beter zou gaan worden maar het ging een poosje redelijk zonder die tabletten, ik hoop dat die tabletten gewoon nog even wat doen
Ja, probeer ook van Vogel, homeopatisch, Solidago, goede vochthuishouding.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Sorry oh-oh ik weet dat het voor jou ook hele pijnlijke associaties heeft![]()
Ik moet reeel blijven, ik wist dat het niet beter zou gaan worden maar het ging een poosje redelijk zonder die tabletten, ik hoop dat die tabletten gewoon nog even wat doen
Domme doos, vraagt er om.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:57 schreef oh-oh het volgende:
De dame in kwestie, die kocht altijd iedereen om met taarten, champagne en kadoos.
Veel mensen vielen er voor , ik niet, maar ik heb me wel een paar keer goed laten cateren door madam![]()
Ik ging es met vrienden naar Noordwijk, en zij was dr ook, gaat ze helemaal mijn vriendjes paaien, en maar trakteren en zo, de heren hadden zich ongans gezopen en we hadden eten over daar, en zij maar betalen , echt te sneu gewoon eigenlijk![]()
Vriendinnetje van me die kwam gewoon aan op show en begon al om eten te roepen bij haar
Tis dr echt zo ene jaquote:
Kansloosquote:Op maandag 15 maart 2010 17:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis dr echt zo ene ja![]()
Ik kan er geen medelijden mee hebben.
Goddank is ze inmiddels over op een ander ras ook
Ze doet nu een ras met maar heel weinig honden, en nog zonder concurrentie weet ze dr punten niet altijd te halen, en dan gaat ze helemaal flippenquote:
JJHtje!quote:
krijg er toch andere beelden bij.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:37 schreef Ynske het volgende:
ohoh dit is de tweede variant. t zou nu een kikker op water (met waterlelies) moeten zijn
[ afbeelding ]
Brrr. zo warm is het nog niet.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Arme Elco. Zet hem op jongen
Het is maar goed dat wij gaan verhuizen de verwarming doet het niet. De waakvlam is uit en ik krijg hem niet meer aan.
quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het mooie is, ik ben een van de weinige mensen die wel showen maar niet fokken, en ik kan doorgaans met iedereen wel opschieten , dus ik roep altijd dat ik Zwitserland ben![]()
Maar uiteindelijk sta je toch altijd overal tussen in , of je dat nu wil of niet.
En dat ik het chinezenforum beheer helpt ook al niet echt, want die mensen zetten hun eigen daar zichzelf zo voor schut dat ik ze telkens op hun plek moet zetten maar uiteindelijk ben ik dan ineens het kutwijf
En een hekel hebben aan katten. Dit is gewoon kattenwraakquote:Op maandag 15 maart 2010 19:15 schreef Strega het volgende:
Ja, slim hé. En Oh-Oh maar denken dat ze geen katten heeft!![]()
![]()
En daar vertelt Oh-Oh, die hier van die hele show verslag heeft gedaan, dan weer niets overquote:Op maandag 15 maart 2010 19:23 schreef nokwanda het volgende:
Over kattenwraak gesproken... Nu kijk ik net op de frontpage en zie ik dit![]()
![]()
![]()
Streaker schokt Britse hondenliefhebbers
Ah crap zeg.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:02 schreef Cat22 het volgende:
Zo, ik voeg wat toe aan de feestvreugde: ik hoor net dat een goede vriend van mijn ouders de ziekte van Parkinson heeft. Het verklaart een hoop symptomen waar hij al een paar jaar mee liep, maar maakt de klap er voor hem en zijn gezin natuurlijk niet minder om.
Gedverquote:Op maandag 15 maart 2010 20:02 schreef Cat22 het volgende:
Zo, ik voeg wat toe aan de feestvreugde: ik hoor net dat een goede vriend van mijn ouders de ziekte van Parkinson heeft. Het verklaart een hoop symptomen waar hij al een paar jaar mee liep, maar maakt de klap er voor hem en zijn gezin natuurlijk niet minder om.
Pfoeh, ik ga maar vroeg naar bed, lekker daggie zoquote:Op maandag 15 maart 2010 20:02 schreef Cat22 het volgende:
Oh bahquote:Op maandag 15 maart 2010 20:02 schreef Cat22 het volgende:
Hij is 64. Altijd super actief geweest maar al een jaar moe, futloos, moeite met concentreren en wat vage fysieke klachten. De neuroloog had 5 minuten nodig om de diagnose te stellen. Wat hij wel heeft laten bevestigen door een MRI. Nu maar hopen dat de medicatie aanslaat. Blegh.quote:
Genezen lukt niet, maar de symptomen zijn met de juiste medicijnen goed te onderdrukkenquote:Op maandag 15 maart 2010 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij is 64. Altijd super actief geweest maar al een jaar moe, futloos, moeite met concentreren en wat vage fysieke klachten. De neuroloog had 5 minuten nodig om de diagnose te stellen. Wat hij wel heeft laten bevestigen door een MRI. Nu maar hopen dat de medicatie aanslaat. Blegh.
Waar zijn ze nu dan? Dat heb ik ff gemistquote:Op maandag 15 maart 2010 20:25 schreef ferrari_rood het volgende:
@Cat Dat is altijd rot om te horen
@senes sterkte met elco
Ik kwam vandaag thuis in een leeg huis. Geen kattenkrabpaal meer voor het raam. Geen boink/stommel/mauw meer.
Waarom zo lang dan!quote:Op maandag 15 maart 2010 20:29 schreef ferrari_rood het volgende:
ze zijn aan het logeren vanwege de verhuizing. maar het duurt nog tot half mei voor ze terug komen.
Mijn vaders vriend uit Noorwegen komt over voor mijn zus haar bruiloft. Hij is allergisch en komen bij ons logeren.
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Genezen lukt niet, maar de symptomen zijn met de juiste medicijnen goed te onderdrukken
Alsof ik jou dat moet uitleggen![]()
![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze snel aanslaan. En dat hij zijn ziekte een beetje leert accepteren. Nu weten nog heel weinig mensen het, ze kunnen het gewoon nog niet aan om het te vertellen.
In other news: Yoko doet tegenwordig een rondje buren.Vanmorgen kwam ze voor het eerst niet opdagen voor het ontbijt. Na enig roepen kwam er toch nog zwabbeldezwabbel een poes aanwandelen over de schutting van de buren. Om meteen na haar ontbijt diezelfde schutting op te springen en over het dak van hun schuurtje te kuieren. Ik hoop dat mijn vader gauw langskomt om de tuin nog catproofer te maken. Want ook al vinden de buren het niet erg, ze heeft niet te schooien in hun tuinen.
Gecondoleerdquote:Op maandag 15 maart 2010 12:24 schreef Strega het volgende:
Sterkte Ing, ik ga gewoon heel hard duimen voor een snelle verbetering.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vertrouw op haar street smarts. Pa heeft voorlopig geen tijd.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Straks komt ze onder een auto! Doe je vader es bellen
Arretjescake uit de vriezer is laaaang niet zo lekker als het verse spul.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga nu ff afwassen, bentovullen en kijken of die arretjescake nog te doen is.
Ik hoop zo van wel
Tijd heb je niet; die maak jequote:Op maandag 15 maart 2010 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vertrouw op haar street smarts. Pa heeft voorlopig geen tijd.
Oh Catjuuuuh?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Arretjescake uit de vriezer is laaaang niet zo lekker als het verse spul.
*ervaring*
Katten staan vrij laag op zijn prioriteitslijstje. Hij is er iets minder bezeten van dan ik.quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh Catjuuuuh?
Zou je voor mij de 9e zo'n zak van dat siliconenspul voor de kattenbak mee willen nemen?
Als je me rek. nr. ff Peej Emd, maak ik het van te voren ff over.
Het was meer dat ik vanmiddag even in de stress schoot omdat het met Elco toch steeds wat minder gaat. En we nu toch weer plaspillen hebben gehaald omdat hij toch weer benauwd werd en weer een opgezette buik kreeg, nou ja het vloog me even aanquote:Op maandag 15 maart 2010 20:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben van de zomer ook van hun huizen gebruik mogen maken. Dus als wederdienst is dit het minste wat ik kan doen. Wij dachten dus dat we 3mnd opzeg termijn hadden en dan hadden ze hier in deze bouwval kunnen logeren.
Maar goed ik woon straks ook weer even bij mijn ouders en zie ze dan genoeg. Maar het is nu gewoon zo leeg in huis.
@senes wat is er allemaal aan de hand? heb niet alles mee gekregen volgens mij.
Sorry is uit den boze. Kan me voorstellen dat je je heel veel zorgen maaktquote:Op maandag 15 maart 2010 20:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Het was meer dat ik vanmiddag even in de stress schoot omdat het met Elco toch steeds wat minder gaat. En we nu toch weer plaspillen hebben gehaald omdat hij toch weer benauwd werd en weer een opgezette buik kreeg, nou ja het vloog me even aan
Hmm het gaat wel redelijk met Samara. We lopen momenteel bij de kinderarts met haar omdat ze veel klaagt over overslagen van haar hart. Dat heb ik ook dus het zal wel iets erfelijks zijn maar ik wil haar wel even goed na laten kijken.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat van Elco had ik ook mee gekregen ik dacht dat er nog meer was. Hoe is het met je dochter? is die al wel weer beter.
En hopelijk knapt Elco nog op en blijft hij nog jaren gelukkig leven.
Dat versvlees wat Hummer nu krijgt komt ook bij een biologische slager vandaanquote:Op maandag 15 maart 2010 20:52 schreef nokwanda het volgende:
Het betere F&F SC ding: wij zijn vanmiddag naar een bio-boerderij hier in de buurt gegaan. We wilden zelf zien of het zo mooi voor de beestjes is als wordt voorgeschoteld. Dat is het dus echt. Dus wij gaan voortaan daar ons vlees en onze eieren halen. Dan eten we maar minder vlees. Sowieso een stuk gezonder. Deed ik voorheen ook altijd en dat raakte in een huishouden met twee mannen een beetje in het slop. Nu zijn de mannen om
das helemaal niet tof.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm het gaat wel redelijk met Samara. We lopen momenteel bij de kinderarts met haar omdat ze veel klaagt over overslagen van haar hart. Dat heb ik ook dus het zal wel iets erfelijks zijn maar ik wil haar wel even goed na laten kijken.
tis zo moeilijk he, als een dier wat je toch enorm na aan het hart ligt ziek is/wordquote:Ik denk niet dat Elco nog jaren bij me blijft maar vorig jaar dachten de dierenarts en manlief nog dat hij het einde van het jaar niet zou halen en hij is er toch nog dus als die bikkel blijft knokken dan doe ik het ook
Het zou momenteel wel lekker zijn als er iemand een potje kwam brengen.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:55 schreef Ynske het volgende:
* Ynske zoekt een potje engergie/goed gevoel/blijdschap. hier ergens op te halen?
Auw, volgende keer graag zonder potje Nok!quote:Op maandag 15 maart 2010 20:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het zou momenteel wel lekker zijn als er iemand een potje kwam brengen.
Nou goed .... ik heb nog een noodvoorraadje staan. Laat ik dat gewoon hier massaal de SC in flikkeren.
DUMP
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het zou momenteel wel lekker zijn als er iemand een potje kwam brengen.
Nou goed .... ik heb nog een noodvoorraadje staan. Laat ik dat gewoon hier massaal de SC in flikkeren.
DUMP
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Auw, volgende keer graag zonder potje Nok!
quote:
nee eigenlijk niet, tis afgerond, t is goed zo, ben een stuk verder dan waar ik vorig jaar rond deze tijd stond.quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:01 schreef DanseMacabre het volgende:
@Ynske, dat geeft toch niks, soms zit het gewoon eventjes hoog.
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Ynske![]()
Zal ik je dan maar een reep chocola toegooien? Werkt ook altijd wel ff![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Ziek ziek is een groot woord. Ze heeft al een poos last van een oog dat trekt. Nu had ze na een hele poos zeuren eindelijk een afspraak gemaakt bij de HA. Die heeft haar met spoed doorgestuurd naar het z-huis. Ze konden niet meteen iets vinden dus nu gaan ze achter haar oog kijken. En nu moet ze weer een gezichtsmasker aan laten meten en de vorige keer voor een bestraling raakte ze daarvan helemaal in paniekKan ik me voorstellen ja, da's niet niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopen dat het allemaal meevalt
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ik heb alleen kwarkgebak in huis. met samara gemaaktquote:Op maandag 15 maart 2010 21:10 schreef DanseMacabre het volgende:
Iedereen moet gewoon even appeltaart gaan eten met warme chocomel met slagroom. Dat helpt! Echt!
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Ziek ziek is een groot woord. Ze heeft al een poos last van een oog dat trekt. Nu had ze na een hele poos zeuren eindelijk een afspraak gemaakt bij de HA. Die heeft haar met spoed doorgestuurd naar het z-huis. Ze konden niet meteen iets vinden dus nu gaan ze achter haar oog kijken. En nu moet ze weer een gezichtsmasker aan laten meten en de vorige keer voor een bestraling raakte ze daarvan helemaal in paniekIk kan me voorstellen dat jullie je zorgen maken, ik duim dat het allemaal meevaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Dat doet 't ook wel hoor.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb alleen kwarkgebak in huis. met samara gemaakt
Ow haha, en arretjescake bak je niet eens, das een kwestie van bij elkaar prutten en klaarquote:Op maandag 15 maart 2010 21:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik kom er aan ok.
Een klasgenoot die laatst hier was had ook arretjescake gebakken maar ze was de eieren vergeten.
Wanneer kom je weer deze kant op???quote:Op maandag 15 maart 2010 21:24 schreef Ynske het volgende:
waar smaakt arretjescake naar? heb t nog nooit gehad
weet ik nog niet precies, maar over niet al te lange tijd denk ikquote:Op maandag 15 maart 2010 21:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer deze kant op???
Oh je man drie keer raden waarmee Sjonnie weer ligt te gamen
Ja, dat weet ik wel eigenlijk. Maar ik zeg altijd gebakken.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow haha, en arretjescake bak je niet eens, das een kwestie van bij elkaar prutten en klaar![]()
Kom maar op, ik heb nog een stuk in de vriezer liggen, ik moet duidelijk weer eens goed inventariseren wat daar nog allemaal in ligt![]()
En ik heb er een vers bakkie jasmijnthee bij
Nou, als je wil trakteer ik je dan op arretjescake, verse wel hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 21:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
weet ik nog niet precies, maar over niet al te lange tijd denk ikeen goede daad verricht
I'll take that as a yes?quote:
quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:40 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn hond heeft me gemist. Ze zit nu bij me op schoot. 25 kilo hond.
Niks.quote:
hier ligt een nijn in mn nekquote:Op maandag 15 maart 2010 21:40 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn hond heeft me gemist. Ze zit nu bij me op schoot. 25 kilo hond.![]()
Ik maak m wel zelf, mijnes is zelfs na 4 maanden vriezer nog deliciousquote:Op maandag 15 maart 2010 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niks.![]()
Ik kan je wel wat plakjes opsturen.
Beter, slechter of gewoon anders?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:44 schreef DanseMacabre het volgende:
Met een hond knuffelt het toch net even anders dan met een kat.
quote:
Anders, met Jip is het vooral op schoot zitten en kopjes geven. Rinske kan ik echt lekker stevig vast pakken. Het is allebei wel heel fijn, maar ik ben gewoon opgegroeid met honden.quote:
Het is ook zoooo moeilijk.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:46 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jij bent Limbo, jij kunt ze zelf maken.
Wij arme westerlingen daarentegen ...
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:46 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jij bent Limbo, jij kunt ze zelf maken.
Wij arme westerlingen daarentegen ...
Dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:51 schreef oh-oh het volgende:
En honden, die kun je zo heerlijk platduwen, dat kan echt niet met een kat
Chico die gaat altijd heel hard kreunen en als ik dan mee ga kreunen doet ie mijn stem naquote:
Asko deed dat ook altijd kreunen, voor elke stemming een andere kreun. Rinske niet, die kruipt gewoon altijd heel dicht tegen me aan.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico die gaat altijd heel hard kreunen en als ik dan mee ga kreunen doet ie mijn stem na![]()
Ik wil een Tim Burton tattoo trouwens, en een filmposter van Alice voor op mn slaapkamer
Had straks een enorme bernard senner op mijn voeten zitten. Het scheelde niet zo heel veel met Poeska's gedragquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Had straks een enorme bernard senner op mijn voeten zitten. Het scheelde niet zo heel veel met Poeska's gedrag
Da's een hond in disguise. Ze apporteert ook nog
Dan moet je maar eens een weekje hier komen slapenquote:Op maandag 15 maart 2010 21:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waarom de neuk zouden westerlingen geen arretjescake kunnen maken???
Zelfs Qwea kan het![]()
Een blinde bosmongool kan het nog, dr komt geen koken aan te pas![]()
En honden, die kun je zo heerlijk platduwen, dat kan echt niet met een kat
Hondka.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Had straks een enorme bernard senner op mijn voeten zitten. Het scheelde niet zo heel veel met Poeska's gedrag
Da's een hond in disguise. Ze apporteert ook nog
8 kilo 3 weken geleden. Sindsdien kwam ze aan. ze werd iig dikker en Purrr viel enorm af. Nu staat Poeska op dieet. Meer dan 8 mag het niet worden, en een kilootje minder mag ook. Graag zelfs. Het is geen springer, en dat vind ik niet vreemd. Coons zijn gevoelig voor HD en als ze te dik wordt loopt ze risico's waar ik niet aan wil denken.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]Wat tof!
Hoeveel weegt ze?
Boor weegt 4,7 kilo weet ik sinds het DA bezoekje
Wow!quote:Op maandag 15 maart 2010 22:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
8 kilo 3 weken geleden. Sindsdien kwam ze aan. ze werd iig dikker en Purrr viel enorm af. Nu staat Poeska op dieet. Meer dan 8 mag het niet worden, en een kilootje minder mag ook. Graag zelfs. Het is geen springer, en dat vind ik niet vreemd. Coons zijn gevoelig voor HD en als ze te dik wordt loopt ze risico's waar ik niet aan wil denken.
Whehehe ik zou na 2 minuten dood zijn.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens een weekje hier komen slapen
quote:
Oh, shit.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
LOL
Ze is het er niet mee eens.
The owl of disapprovement
[ afbeelding ]
4,7 vind ik niet veel. Zelfs Kareltje weegt bijna 6 kilo en die is echt niet dik.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Wow!8 Kilo! Da's een flink stuk kat!
Idd maar even goed op letten dan dat ze niet zwaarder wordt in elk geval. Hoewel Coons wel een stuk zwaarder horen te zijn sowieso denk ik dan Bengalen
De DA vond Boor al aan de stevige kant
*proest*quote:Op maandag 15 maart 2010 22:11 schreef DanseMacabre het volgende:
Rinske's tante was gedekt een paar weken geleden maar helaas is ze leeg gebleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |