Denk het eerstequote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:05 schreef Apebeer het volgende:
Dat ik zijn nummer aan een vrouw/meisje moest geven![]()
Of dat ik hem moet bellen voor een baan
quote:
Ik denk dattie je goed kan gebruiken hahaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:05 schreef Apebeer het volgende:
Dat ik zijn nummer aan een vrouw/meisje moest geven![]()
Of dat ik hem moet bellen voor een baan
Dan heeft hij pech, ik heb geen Ziggoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:42 schreef Maraca het volgende:
Zou Alberto de beveiliging van Ziggo doorbroken hebben om te laten zien dat hij de baas is?!!!!!
Ik krijg nog een foto van jequote:Op woensdag 17 maart 2010 09:44 schreef Maraca het volgende:
Natuurlijk moet je een foto makenHopelijk zit er een kaartje bij met "dat dit kan in Nederland" handgeschreven door Alberto
![]()
ik bied 5 euro
Daaromquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:47 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ach, je wilt toch het nummer van Alberto?
Jawel hoor, krijg de hele tijd mailtjes en telefoontjes van Alberto of ik al een foto hebquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:55 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Jij doet dit uit eigen belang en niet uit dat van Alberto
hi ha hoquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:56 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Jawel hoor, krijg de hele tijd mailtjes en telefoontjes van Alberto of ik al een foto heb
Bewijs willen wequote:Op woensdag 17 maart 2010 18:56 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Jawel hoor, krijg de hele tijd mailtjes en telefoontjes van Alberto of ik al een foto heb
Yeah right.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:56 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Laat Alberto ons mailenquote:
NEE GODVERDOMME, DAT ZOU DE WEDSTRIJD VERPESTENquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Laat Alberto ons mailen
Zit nu oude afleveringen te kijken van UIN.. wat een broekie
Als Alberto ons een mailtje stuurt met dat hij de foto graag wil zien?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:16 schreef Apebeer het volgende:
[..]
NEE GODVERDOMME, DAT ZOU DE WEDSTRIJD VERPESTEN![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |