Gewoon lekker.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:04 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan alberto?
Behalve dat hij natuurlijk een baas is:
[ afbeelding ]
Moet ik m'n bruiloft nog beveiligen ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik steel Alberto gewoon van je als je voor het altaar staat .. totale vernedering alom
Ja, maar..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:04 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Foto van jullie beide om te bewijzen wie alberto krijgt
Jawel hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar..jouw smaak is waarschijnlijk niet dezelfde als die van Alberto
Ik ga undercoverquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Moet ik m'n bruiloft nog beveiligen ook.
Ik help je met het alarm uitschakelen. Ik verkrijg ook alle toegangscodes en zet de beveiliginscamera's op een loopquote:
Mijn beveiliging is WEL goed.quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:13 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik help je met het alarm uitschakelen. Ik verkrijg ook alle toegangscodes en zet de beveiliginscamera's op een loop
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:13 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik help je met het alarm uitschakelen. Ik verkrijg ook alle toegangscodes en zet de beveiliginscamera's op een loop
Dat zullen we snel genoeg merkenquote:
Apebeer en Maraca samen past ook wel.quote:
Ik wil bolletje Albertoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Apebeer en Maraca samen past ook wel.
Ben al bezetquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Apebeer en Maraca samen past ook wel.
Dan ga je die toch terugbrengen naar waar het vandaan kwam.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan ga je die toch terugbrengen naar waar het vandaan kwam.
You wanna know the truth?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan ga je die toch terugbrengen naar waar het vandaan kwam.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
You wanna know the truth?
he can't handle the trut!
Ik snap het nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
You wanna know the truth?
you can't handle the truth!
Ik ga met Alberto trouwen en dat is de enige echte waarheidquote:
Als Alberto gaat trouwenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:44 schreef xxiessiexx het volgende:
* xxiessiexx vraagt zich af wanneer Maraca en Superrrtuxxx vrede sluiten.
Eigenlijk zou Alberto gewoon zelf moeten beslissen geheel vrijblijvend natuurlijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:49 schreef Apebeer het volgende:
Maraca & SuperrrTuxxx
Ik doe wel een wedstrijd. Degene die mij de origineelste/leukste/mooiste foto weet te sturen(zelf gemaakt) Krijgt zijn 06
Dit zijn de voorrondesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als Alberto gaat trouwen
[..]
Eigenlijk zou Alberto gewoon zelf moeten beslissen geheel vrijblijvend natuurlijkStuur dat maar in een SMSje naar hem
![]()
![]()
Ik vind jou niet onafhankelijk genoegquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:53 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Dit zijn de voorrondes![]()
Als je zijn nummer hebt moet je hem maar zien over te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |