quote:Op zondag 28 maart 2010 20:19 schreef Cyan het volgende:
Je kan ook de kleur van je kasten gebruiken voor het wandje.
Hmm, misschien moet ik het gewoon alle twee doen..quote:
zo half half?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[..]
Hmm, misschien moet ik het gewoon alle twee doen..
Mjah, om en om...quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[..]
Ja, zat daar zelf ook aan te denken.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:48 schreef AnneX het volgende:
Mijn idee is de kleur van de kasten rechts op de foto óf de kleur van de balken.
Donkerbeitsen lijkt mij minder gezien de kleur van de kast links op de foto.
En anders wordt het een allegaartje, toch?
Hoi Vief, leuk dat je er weer bent!quote:Op zondag 28 maart 2010 20:54 schreef Vivi het volgende:
Jeetje Obli, ik was je topic even uit het oog verloren maar loooooaaads of respect voor joe dame! Wat wordt het ontzettend leuk en wat knap van je!
quote:
Ja doe eens gek! Of je verft het in de kleur van je kast en dan sjabloneer je er een print, hertenhoofd of tekst op met de kleur van je plafond.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:35 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja doe eens gek! Of je verft het in de kleur van je kast en dan sjabloneer je er een print, hertenhoofd of tekst op met de kleur van je plafond.
Boh, dat is wel een hele enge...quote:Op zondag 28 maart 2010 21:49 schreef AnneX het volgende:
??????????????/Eigen haard is goud waard ?????????
YW!quote:Op zondag 28 maart 2010 21:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Woei...
*denk...*denk...heul geen slecht idee...
Oh hier ga ik op broeden!
Thanks babe!
Helft he! Helft...quote:
Thanks!quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 22:30 schreef Reese het volgende:
Ik stem voor de kleur van de kast.Met misschien een wit accentje hier of daar.
quote:
En ik vind dat meneer Obli een pluim verdient voor het idee én het monteren van de vloerdelen.
quote:
Het Oblikind geef je gewoon een plant. Opgelost, slotje
Dan ben je wel het contrast kwijt.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:04 schreef Beijtje het volgende:
Waarom doe je 't niet zoals 't plafond? Is dat misschien een ideetje?
Kleur van de kast heb ik nog ergens staan, dus komt helemaal goed!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:44 schreef aloe_vera het volgende:
Ik zou de kleur van je kasten daar rechts nemen of evt net zo afwerken als je vloer.... Niet donkerder dan je vloer in ieder geval.
nee, dan trek je de aandacht juist naar je mooie nook ipv alle kanten opquote:Op zondag 28 maart 2010 23:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dan ben je wel het contrast kwijt.
Ik denk de grijzige kleur en dan iets erop tamponeren..
Maar de nook is ook de bovenkantquote:Op zondag 28 maart 2010 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dan trek je de aandacht juist naar je mooie nook ipv alle kanten op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |