botquote:Op maandag 15 maart 2010 00:16 schreef henrydg het volgende:
maar die monitor , is dat een bot of een persoon
Truste!quote:Op maandag 15 maart 2010 00:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nou dames en heren, slaap lekker en tot fok!s
quote:Op maandag 15 maart 2010 00:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nou dames en heren, slaap lekker en tot fok!s
Was iegenlijk ook wel te verwachtenquote:
Ik dacht eerst ook dat het een persoon wasquote:Op maandag 15 maart 2010 00:17 schreef henrydg het volgende:
[..]
Was iegenlijk ook wel te verwachten
Welke debiel gaat dat dan ook bijhouden en vervolgens om middernacht uploaden![]()
Ik ben mijn scherpte kwijtgeraakt toen het maandag werd.
Terugvindpostquote:
Hoe kan ik dat terug vinden dan , word er bijgehouden waar ik dat typ?quote:Op maandag 15 maart 2010 00:19 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Terugvindpost
Kun je het topic makkelijk terugvinden in je postgeschiedenis, hierzo dus: http://forum.fok.nl/user/history/290373
Met een kladblokje alle topics langs en maar turvenquote:Op maandag 15 maart 2010 00:18 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat het een persoon was
Helemaal linksbovenin staat er "Welkom terug, henrydg"quote:Op maandag 15 maart 2010 00:20 schreef henrydg het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat terug vinden dan , word er bijgehouden waar ik dat typ?
Nee gewoon een persoon die het bericht posttequote:Op maandag 15 maart 2010 00:20 schreef busfoto.nl het volgende:
[..]
Met een kladblokje alle topics langs en maar turven
Je hoeft niet TVp te typen, het kan ook iets anders zijn.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:20 schreef henrydg het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat terug vinden dan , word er bijgehouden waar ik dat typ?
Ja er gebeurt niks omdat je al in die topic gepost hebtquote:
Inderdaad. Dit topic gaat volkomen BDW.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:22 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja er gebeurt niks omdat je al in die topic gepost hebtTVP zeggen mensen omdat ze niet weten wat ze moeten posten maar wel het topic bij de hand willen houden.
Dan moet je TVP typen in een topic waar je nog niet eerder in gepost hebt hequote:Op maandag 15 maart 2010 00:22 schreef henrydg het volgende:
maar ik snap het nut er niet van.
ik kan wel TVP gaan typen maarja als ik niks zie in myAT heb ik er ook niks aan
ahzo..quote:Op maandag 15 maart 2010 00:22 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja er gebeurt niks omdat je al in die topic gepost hebtTVP zeggen mensen omdat ze niet weten wat ze moeten posten maar wel het topic bij de hand willen houden.
quote:Op maandag 15 maart 2010 00:22 schreef henrydg het volgende:
maar ik snap het nut er niet van.
ik kan wel TVP gaan typen maarja als ik niks zie in myAT heb ik er ook niks aan
BDW?quote:Op maandag 15 maart 2010 00:22 schreef busfoto.nl het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit topic gaat volkomen BDW.
Weet nietquote:Op maandag 15 maart 2010 00:23 schreef henrydg het volgende:
hoeveel posts heb je minimaal nodig om in die lijst te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |