Is een knoflookpers dan niet handigerquote:Op zondag 14 maart 2010 23:18 schreef Soury het volgende:
Ik zoek wel een vingerhoedje (serieus) voor knoflook te persen
Ik moet aan mn Paps denken....zo ziek en zo op op het laatst maar zo intens genietend van deze muziek...helemaal in vervoering...zelfs tot op het allerlaatstquote:
Nee die heb ik maar dat is niks ik heb deze beter dan een pers. Word een beetje een papje knoflook.Maar mijn nagels gaan eraan Tis een raspquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik moet aan mn Paps denken....zo ziek en zo op op het laatst maar zo intens genietend van deze muziek...helemaal in vervoering...zelfs tot op het allerlaatst
looks meanquote:Op zondag 14 maart 2010 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die heb ik maar dat is niks ik heb deze beter dan een pers. Word een beetje een papje knoflook.Maar mijn nagels gaan eraan Tis een rasp
[ afbeelding ]
Die vingerhoedjes zijn toch nog wel te koop?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die heb ik maar dat is niks ik heb deze beter dan een pers. Word een beetje een papje knoflook.Maar mijn nagels gaan eraan Tis een rasp
[ afbeelding ]
Bij de hema zelfsquote:Op zondag 14 maart 2010 23:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die vingerhoedjes zijn toch nog wel te koop?
Ja een pers looks betterquote:
Er staat toch ook AIiiiiillllquote:
Heb ik gekekenquote:
Oh ok.. ik zocht verledenden week ernaar bij de Hema, waar anders echtquote:Op zondag 14 maart 2010 23:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik had daar laatst zo'n naaikitje gekocht en daar zat ie wel in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |