Ja is een grote gokquote:Op zondag 14 maart 2010 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dus wel heel erg afhankelijk van één team.![]()
Maar stras met het komende geld ga ik iets anders kopen.
Dat was bij mij ook het probleem. Maar die nieuwe teams zijn echt slecht.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja is een grote gokIk vond het sowieso lastig om een team te maken, wist van de helft van de teams niet eens de details
Ja iddquote:Op zondag 14 maart 2010 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat was bij mij ook het probleem. Maar die nieuwe teams zijn echt slecht.
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer hier![]()
Oh, en wat ik doe nou weer hier
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
En dat maakt vier Zeeuwen hier.
niet zoveel. Dat is nog zacht uitgedrukt. Het spannendste was nog het rookgordijn van Webber.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja iddIk hoop ook dat de volgende races wat interessanter zijn dan deze.. Vond er eerlijk gezegd niet zoveel aan..
Dat krijg je nooit uit je hoofd hèquote:
Oh yeah.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
En dat maakt vier Zeeuwen hier.
Ja en die pitstops zijn al helemaal om te huilenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
niet zoveel. Dat is nog zacht uitgedrukt. Het spannendste was nog het rookgordijn van Webber.
Ik viel gewoon bijna in slaap.
Brabantse gezelligheidquote:
Huh?! Ik snap het niet meerquote:Op zondag 14 maart 2010 21:41 schreef Etcetera het volgende:
Pilliewilliemonniewonnie wtf doe jij hier![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |