* xxiessiexx stemt voor!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:14 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik had die gebeld maar ik ben van plan om hem te bellen en te vragen over Alberto en dat ik dan opneem , wat vinden jullie ervan
Jup!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:14 schreef henrydg het volgende:
Ennehm even voor de duidelijkheid : BLAUW AAN word dus geroepen als de sirenes aangaan ?
Bel maar opquote:Op zondag 14 maart 2010 20:14 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik had die gebeld maar ik ben van plan om hem te bellen en te vragen over Alberto en dat ik dan opneem , wat vinden jullie ervan
Zeker weten ! blauw blauwquote:Op zondag 14 maart 2010 20:14 schreef henrydg het volgende:
Ennehm even voor de duidelijkheid : BLAUW AAN word dus geroepen als de sirenes aangaan ?
Opnemenquote:Op zondag 14 maart 2010 20:14 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
En koos niet vergeten hequote:Op zondag 14 maart 2010 20:14 schreef henrydg het volgende:
En als Koos Spee in beeld komt roepen we allemaal KOOOOOOOS!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:14 schreef henrydg het volgende:
KOOS AAN!!!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En koos niet vergeten he
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
En als Koos Spee in beeld komt roepen we allemaal KOOOOOOOS!
*Nieuw* en als Alberto het heeft over een collega roepen we allemaal SANDRAAA!
Whahahaquote:Op zondag 14 maart 2010 20:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
En als Koos Spee in beeld komt roepen we allemaal KOOOOOOOS!
*Nieuw* en als Alberto het heeft over een collega roepen we allemaal SANDRAAA!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |