Kan je dan nog wel slapen?quote:
Voor!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:14 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik had die gebeld maar ik ben van plan om hem te bellen en te vragen over Alberto en dat ik dan opneem , wat vinden jullie ervan
Ik probeer mijn sollicitatiegesprek voor te bereiden.. kom niet erg ver zoquote:Op zondag 14 maart 2010 20:26 schreef Agiath het volgende:
Eigenlijk moet ik wat aan de studie doen op de computer, maar voorruit, ik slinger sbs6 erwel bij aan
Ik jou wel.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:27 schreef Doler12 het volgende:
Mabel ken jij me nog!?
Sollicitatie bij Noordkaap?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik probeer mijn sollicitatiegesprek voor te bereiden.. kom niet erg ver zo
Waar ga je werken?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waar ga je voor soliciteren. Albertoquote:Op zondag 14 maart 2010 20:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wie zit daaronder ?quote:
"Hoi ik ben Maraca en heb bijna een relatie met Alberto, beter dan mij krijg je ze niet, dus kies mij, doeidag!"quote:Op zondag 14 maart 2010 20:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik hoop dat ook zo!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:29 schreef Agiath het volgende:
Ik wil wel dat Alberto 'DAT DIT KAN!' zegt vanavond, godverdomme.
Denk niet dat Alberto me nu nog aanneemtquote:
PM je als ik het gesprek heb gehadquote:
En niemand die me ziet.quote:
Alberto is de liefde van mijn leven, hij weet het zelf alleen nog nietquote:Op zondag 14 maart 2010 20:29 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
"Hoi ik ben Maraca en heb bijna een relatie met Alberto, beter dan mij krijg je ze niet, dus kies mij, doeidag!"
Klaar, opgelost slotje
Wat een baas!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:31 schreef djkoelkast het volgende:
Hij heeft moeilijk haar...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Alberto is de liefde van mijn leven, hij weet het zelf alleen nog niet![]()
Pepijnquote:Op zondag 14 maart 2010 20:31 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:31 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ziet hij er uitquote:Op zondag 14 maart 2010 20:31 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn bassie en adriaanquote:Op zondag 14 maart 2010 20:32 schreef WcPot het volgende:
Honda prelude daar reden bassie en adriaan toch ook in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |