Ik wil met Alberto de park checken.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:59 schreef gers het volgende:
ik wil ook eens aangehouden worden door wegmisbruikers
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:59 schreef dubidub het volgende:
Albertooooo loopte de hoek te checken
[ afbeelding ]
[rimg]quote:Op zondag 14 maart 2010 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe doe je zo'n foto in de hoek neerzetten?
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe doe je zo'n foto in de hoek neerzetten?
Je kunt wel samen met hem de andere hoek checken, links is nl nog leeg:quote:Op zondag 14 maart 2010 19:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wil met Alberto de park checken.
Doe koos de andere kantquote:Op zondag 14 maart 2010 20:00 schreef dubidub het volgende:
[..]
Je kunt wel samen met hem de andere hoek checken, links is nl nog leeg:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:00 schreef dubidub het volgende:
[..]
Je kunt wel samen met hem de andere hoek checken, links is nl nog leeg:
[ afbeelding ]
tnxquote:
Ik zie er twee ongeloofelijk dat dit kanquote:Op zondag 14 maart 2010 20:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat Dit kan in nederland[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
1 voor mij en 1 voor xxiessiexxquote:Op zondag 14 maart 2010 20:05 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik zie er twee ongeloofelijk dat dit kan
Ik post altijd op mijn laptop als ik SBS kijkquote:Op zondag 14 maart 2010 20:06 schreef henrydg het volgende:
Zo ik ben even geswitched van PC naar Laptop en nu kan ik mooi SBS kikjen en fokken tegelijk. ik kan alleen niet typen op een laptop dus mijn posts zullen nu wel even vol spelfouten zijn enzo
En je kan gelijk slapenquote:Op zondag 14 maart 2010 20:07 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik post altijd op mijn laptop als ik SBS kijk. Standaard laptop naast mij bed
![]()
naast mijn bed heb ik een PDA , maar dat typt niet zo lekker.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:07 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik post altijd op mijn laptop als ik SBS kijk. Standaard laptop naast mij bed
![]()
faalquote:Op zondag 14 maart 2010 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |