abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79601326
Nog mooier als de TS een redelijk vermogen heeft zal hij daar eerst op moeten interen voordat hij een bijstand zou kunnen krijgen als hij oud genoeg is.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:48:26 #127
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_79630079
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
ga werken, lui wezen
Dat dus, de TS is echt een fucking triest persoontje
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_79659509
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 18:40 schreef Flubberbal het volgende:
ik heb geld,, zie mijn andere reactie op staatsloterij topic

,,
Geld dat je niet zelf verdient hebt geef je makkelijk weer uit. Zolang je niet zelf geld verdient, weet je de waarde ervan ook niet. Je zult er niet twee keer over nadenken bij het uitgeven ervan.

Het geld dat je via de loterij hebt verdient is maar tijdelijk. Dus ja, je bent nu tijdelijk 'rich', maar je zult op deze manier nooit 'wealty' worden.

Ga. Werken. Voor. Je. Geld.

Niet alleen maar om geld te hebben, maar om het concept van geld te begrijpen.
pi_79797239
quote:
Op zondag 28 maart 2010 00:30 schreef Glcx het volgende:

[..]

Geld dat je niet zelf verdient hebt geef je makkelijk weer uit. Zolang je niet zelf geld verdient, weet je de waarde ervan ook niet. Je zult er niet twee keer over nadenken bij het uitgeven ervan.

Het geld dat je via de loterij hebt verdient is maar tijdelijk. Dus ja, je bent nu tijdelijk 'rich', maar je zult op deze manier nooit 'wealty' worden.

Ga. Werken. Voor. Je. Geld.

Niet alleen maar om geld te hebben, maar om het concept van geld te begrijpen.
wealty
pi_79944202
Tjeees, wat een uitzuiger. En dan kom je ook nog zoiets tegen:

Flubberbal
Kwantiteit [] zaterdag 16 januari 2010 @ 08:21 (#1)

hi

weten jullie misschien wat t lettertype is van een identiteitskaart? Het lijkt op Verdana/Arial / Lucida console...

ben namelijk een beetje aan het knutselen met mijn eigen id op photoshop., hahaha

gouden tip krijgt een rapidshare account.

thx
pi_79948267
Ooh, is het jochie pas 14 dan?? Vandaar dat ie nog niet werkt voor z'n geld...
  maandag 5 april 2010 @ 14:06:02 #132
3542 Gia
User under construction
pi_79966323
Whoaah, net dat fragment teruggeluisterd. Heb hier zelf een zoon van 17, maar dat is dit jong op de radio zeker niet. Eerder een jaar of 13 of zo! En dat wil op zichzelf wonen?

Wat een mafkees!!
pi_79967917
om het topic nog maar een een ietwat serieuze wending te geven

wachttijd in utrecht voor een flatje is minimaal 6 jaar. En dan praat ik echt over het minimale als je heel veel geluk hebt. (ga eerder uit van 8/9 jaar). Kamers zijn iets makkelijker te verkrijgen via kamernet maar alsnog en duur en wachtlijst. (ga uit van 300 euro voor 10 m2).

Indien je op kamers woont, helaas geen huurtoeslag voor jou.
Indien via sociale huur -> vanaf 23 jaar (+ andere voorwaarden als inkomen en huur) huurtoeslag mogelijk. Gemiddeld komt hierdoor je huur te liggen op ongeveer 250 euro. De rest komt wordt aangevuld als huurtoeslag. Dit is afhankelijk van je inkomen en huur uiteraard.
met twee personen, ga uit van ongeveer 150 euro aan gas/water/licht en minimaal 300 euro aan eten.

Indien Sociale huur: mogelijkheid voor kwijtschelding gemeente lasten en waterschapsheffing. Dit moet je aanvragen en is weer afhankelijk van je inkomsten, spaargeld en ander vermogen.

Ik woon nu als student half jaartje samen met mijn vriendin (in vianen, stukje buiten utrecht) huur van 300 eurie excl voor 70m2. Met 2x stufi, 2x bijbaantje en 2x ouderbijdrage is het prima te doen elke maand
hardcoholic
  dinsdag 6 april 2010 @ 13:05:05 #134
3542 Gia
User under construction
pi_80001452
quote:
Op maandag 5 april 2010 15:05 schreef Ferdii het volgende:
om het topic nog maar een een ietwat serieuze wending te geven

wachttijd in utrecht voor een flatje is minimaal 6 jaar.
Dat is niet erg, aangezien Flapdrol pas een jaar of 14 is.
pi_80062319
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 13:05 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat is niet erg, aangezien Flapdrol pas een jaar of 14 is.
aangezien ik dat niet op de telefoon was , en 38 turke mijn ww8woord hebbe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')