Hij komt denk niet buiten. Maar stuur hem een PM. Wie weet nodigt hij je wel uit en kunnen jullie samen fokken.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:32 schreef Mattt het volgende:
Ik woon op fietsafstand van zijn woonplaats.. Miss. word het tijd voor een undercover reportage over tong80.
Zaltbommel kan niet groot zijn.
Ik ben jaren op de fiets naar Alem en Kerkdriel uitgeweest.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:32 schreef Mattt het volgende:
Ik woon op fietsafstand van zijn woonplaats.. Miss. word het tijd voor een undercover reportage over tong80.
Zaltbommel kan niet groot zijn.
Ergens in gemeente Neerijnenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben jaren op de fiets naar Alem en Kerkdriel uitgeweest.
Bommel is te groot door die kut christelijke partijen in de dorpen rond ons in de gemeente ZAaltbommel.
Woon je daar ?
Haaften ? Opijnen ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:15 schreef Mattt het volgende:
[..]
Ergens in gemeente Neerijnen![]()
Nee, niet Waardenburg
Heb je lang gedaan om een foto van me te vinden ?quote:
Ik heb hem met paint gemaakt met de kleuren blauw geel en rood jah ben er verdomme 23 weken mee bezig geweest om die te paintenquote:Op woensdag 17 maart 2010 02:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je lang gedaan om een foto van me te vinden ?
haha, ik zie het nu met een andere computer en zijn face is wel heel erg rood. Ik moet mijn beeldscherm beter kalibreren.quote:
een ouwe rukker he...quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:11 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
T'is en blijft een ouwe rukker.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:37 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
een ouwe rukker he...![]()
Dan moet hij er zo uitzien
[ afbeelding ]
Maar tong80 is linkshandig...quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:37 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
een ouwe rukker he...![]()
Dan moet hij er zo uitzien
[ afbeelding ]
Hij gaat dus heel vaak vreemdquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:04 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Maar tong80 is linkshandig...
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:44 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt in de buurt. Tong lust wel een pilsje, is altijd in het zwart gekleed en vaak ongeschoren.quote:
Die is briljantquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |