* Ezechielk ketting zoeken gaat.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel.
Chantal, kom je me morgen ophalen? Ik slaap vannacht wel op de bank
Bart weet pas sinds gisteren hoe je jouw naamt uitspreektquote:Op zondag 14 maart 2010 20:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
het is ook een beetje raar om je eigen naam te roepen tijdens de seks he.
Klopt.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
het is ook een beetje raar om je eigen naam te roepen tijdens de seks he.
Je bedoelt Stoeprand.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bart weet pas sinds gisteren hoe je jouw naamt uitspreekt
Troostseks?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DE LUL!!
Ik wist het wel, ik kom je wel halen en dan troost ik je wel
Waarom? Je hebt stoep.quote:
Je weet zelf ook dat Bart onweerstaanbaar is.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DE LUL!!
Ik wist het wel, ik kom je wel halen en dan troost ik je wel
Nigger what?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bart weet pas sinds gisteren hoe je jouw naamt uitspreekt
Over jezelf praten in de derde persoonquote:Op zondag 14 maart 2010 20:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat Bart onweerstaanbaar is.
Ja.quote:
Ik droom dagelijks over stoepquote:Op zondag 14 maart 2010 20:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat Bart onweerstaanbaar is.
Ixora vindt dat er helemaal niks mis is met over jezelf praten in de 3e persoon. Tenzij het 3e persoon meervoud is.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Over jezelf praten in de derde persoon
Hij dacht iksora ipv isora zeg maarquote:
Help ik jou wel van je dipje af.quote:
JA WEET IK VEEL, D'R STAAT EEN Xquote:Op zondag 14 maart 2010 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij dacht iksora ipv isora zeg maar
Dat denkt iedereen.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij dacht iksora ipv isora zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
En ik jou van de jouwequote:
Gelukkig ken je de rest van mijn voornamen niet.quote:
Ik heb geen dipje.quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen.Ja ik heb het over stoep niet over ezSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig ken je de rest van mijn voornamen niet.
Voor jou wel trouwens.quote:
Ik welquote:Op zondag 14 maart 2010 20:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig ken je de rest van mijn voornamen niet.
Ez weet het nog steeds niet.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik heb het over stoep niet over ez
Je komt er net achter dat je vriend een jochie van 15 neukt in zn vrije tijd en dan heb je geen dipje?quote:
Uit je hoofd?quote:
Als je het zo zegt klinkt het vies,quote:Op zondag 14 maart 2010 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je komt er net achter dat je vriend een jochie van 15 neukt in zn vrije tijd en dan heb je geen dipje?
Nee. Ik ben jaloers omdat ik Stoep wil. Duh. Stoep.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je komt er net achter dat je vriend een jochie van 15 neukt in zn vrije tijd en dan heb je geen dipje?
Dat niet.quote:
Die nog in jouw portemonnee zit.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat niet.
* Ezechielk Ix' ID pakken gaat.
Wat is daar mee?quote:
Den Helder of Schiphol oost?quote:
niet als de telfoons het een x weer niet doenquote:
Als het goed is DH, maar dat weet ik dinsdag pasquote:
Dat als ik bij hem zou doen wat hij nu bij mij doet dan heb ik ruzie. Maar dat heeft hij niet door geloof ikquote:
Goed eilandquote:Op zondag 14 maart 2010 20:59 schreef Psalms het volgende:
[..]
niet als de telfoons het een x weer niet doen
Ik heb een collega die Bart Smitsman heetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |