Maar dan snap ik nog niet dat ik altijd pech heb, en huisgenoot nooitquote:Op zondag 14 maart 2010 16:49 schreef Kreator het volgende:
Ander kanaal proberen>? Misschien iemand in de buurt met zelfde kanaal.
Je kunt em niet vastzetten op laten we zeggen channel 7? Dat helpt vaak wel goed.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar dan snap ik nog niet dat ik altijd pech heb, en huisgenoot nooit
edit: hij staat hier standaard op channel 1-11, en da's ook de enige keuze in het selectiemenu.
Hm, ik zie net in de router dat mijn channel vaststaat op 6, maar kan die niet wijzigen..quote:Op zondag 14 maart 2010 16:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je kunt em niet vastzetten op laten we zeggen channel 7? Dat helpt vaak wel goed.
Welke router, netwerkkaart of firewall?quote:Op zondag 14 maart 2010 17:00 schreef BanaanTelefoon het volgende:
Ook last van gehad, bij mij was het een firewall. Welke heb je?
Firewallquote:Op zondag 14 maart 2010 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Welke router, netwerkkaart of firewall?
De gewone Windows Firewall, ingeschakeld mét uitzonderingen voor bepaalde programma's.quote:
Moet te wijzigen zijn. Denk dat dat het probleem is.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hm, ik zie net in de router dat mijn channel vaststaat op 6, maar kan die niet wijzigen..
De help geeft wel aan dat het te wijzigen is in het channelmenu, maar dat is dus niet zoquote:Op zondag 14 maart 2010 17:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Moet te wijzigen zijn. Denk dat dat het probleem is.
Minder vaak, maar dan is er wel iets anders dat de boel verneukt. Het lijkt wel dat, zodra ik 4 of meer applicaties gebruik, mijn verbinding er gewoon de brui aan geeftquote:Op zondag 14 maart 2010 17:46 schreef wootahH het volgende:
heb je het probleem ook als je geen torrents aan hebt?
Dit lijkt er inderdaad wel op alsof je 'internetgedrag' invloed heeft op de stabiliteit. Het kanaal moet wel te wijzigen zijn, anders heb je wel een heel debiele modem/router. Kanaal 6 is overigens vziw heel vaak het standaard kanaal, fabriek-af zeg maar, van veel routers.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Minder vaak, maar dan is er wel iets anders dat de boel verneukt. Het lijkt wel dat, zodra ik 4 of meer applicaties gebruik, mijn verbinding er gewoon de brui aan geeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |