huisvrouwen gymquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:11 schreef HaJee het volgende:Onderjas heeft gewonnen met 3-1. Gefeliciteerd !
![]()
Zoek eens gauw een leuk nieuw plaatje voor ons !
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:24 schreef Dottey het volgende:
[..]
vind jij mij mooi
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is mooi Dotteyquote:Op zondag 14 maart 2010 19:28 schreef Dottey het volgende:
[ONZ] Banner gezocht voor de Photoshop/Paint battles
nou slotje daar danquote:
Welke, ik zie er twee.quote:
Zou ik maar doen en als de ander inzenders om een verkiezing vragen frauderen we hier en daar wel wat.quote:
ik denk dat we het gewoon daar moeten beslissen..quote:Op zondag 14 maart 2010 19:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zou ik maar doen en als de ander inzenders om een verkiezing vragen frauderen we hier en daar wel wat.
Tja, winnaar beslist in principe.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:31 schreef onderjas het volgende:
Ik vind het paard het leukst, bedankt voor het stemmen allemaal en sorry voor een wat latere reactie.
Okquote:Op zondag 14 maart 2010 19:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik denk dat we het gewoon daar moeten beslissen..
Ga je een paard schillen?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:41 schreef HaJee het volgende:
[..]
We beginnen allemaal met hetzelfde plaatje tenzij de opdracht is om een schilpaard te creëren
ik heb al een ander idee.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:41 schreef HaJee het volgende:
[..]
We beginnen allemaal met hetzelfde plaatje tenzij de opdracht is om een schilpaard te creëren
Met een paardenhoofdquote:Op zondag 14 maart 2010 19:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik heb al een ander idee.
schildpad dus voor mij
Ja dat dacht ik bij mr bean ook maar die had ook niemand. Heb dat paard al gedaan dus zou hem even posten.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:46 schreef ToT het volgende:
Schildpad wordt het dus!
Ik ben bang dat mijn idee enorm vaak gedaan zal worden. Ik heb nog 2 andere ideeën waarvan eentje NOG voordehandliggender is en de ander sowieso te moeilijk en daarnaast misschien te lastig te begrijpen!
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:53 schreef onderjas het volgende:
Ik weet ook een hele flauwe woordgrap maar die valt niet de shoppen denk ik.
Nee meer iets in de trant van 'wat voer je in je schild' en dat er dan een poppetje een pad te eten geeft ofzo.quote:
Is goed, ik ben ook net pas klaar.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Iets later mag wel, weet niet of ik dat red...
ohw dat red ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |