ik wou net zeggen jaquote:Op zondag 4 april 2010 12:13 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Dat kun je toch ook met een biertje in de kroeg ipv een boterham met kwak.
Ik heb veel gedronken gefeest en genoten van het student zijn maar deze onzin is nooit ins ons opgekomen.quote:Op zondag 4 april 2010 12:17 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
ik wou net zeggen jabroodje kwak is niet bepaald prioriteit #1 ofzo
beter tochquote:Op zondag 4 april 2010 12:24 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Ik heb veel gedronken gefeest en genoten van het student zijn maar deze onzin is nooit ins ons opgekomen.
Yep want ik denk dat ik de dag erna weg uit Nederland zou zijn met onbekende bestemming.quote:
Hoi opa!quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:37 schreef Mister1977 het volgende:
Wat een onzinkinderen tegenwoordig. Studenten moeten zich met studeren bezighouden (vandaar het woord: studenten). Ze doen vanalles tegenwoordig behalve studeren. Toen ik dat nog deed had ik geen tijd voor het volspuiten en opeten van boterhammen. Het moet steeds gekker tegenwoodig, Zal wel Korsakov zijn.
Hoi lamme tak!quote:
Apart dat je er zo een uitgebreide melding van maaktquote:Op zondag 14 maart 2010 15:05 schreef dweeper het volgende:
Een paar jaar terug hoorde ik op Radio 538 over bamkwakken.
Er waren een paar groningse studenten in de studio en die
vertelden over introductie weken, en dat spel kwam dus ook ter sprake.
(Het spel is dus: een boterham op tafel, met een groepje spuiten op de
boterham, wie t laatse komt moet m opeten. t spel heeft ook andere namen)
't zal er wel mee te maken hebben dat ik toen al wat meer voor voor jongens
voelde waar ik nog niet voor uit durfde te komen, maar t idee wond me enorm op.
Wat ik me dus afvraag, wie heeft het weleens gedaan? Of wie heeft 't weleens
van dichtbij gehoord dat het echt gebeurd? Het wordt ook heel vaak ontkend,
maar hoor toch iets te veel geruchten.
Vent Bamkwakken is gewoon AWESOMEquote:Op woensdag 14 april 2010 20:07 schreef FP128 het volgende:
[..]
Apart dat je er zo een uitgebreide melding van maakt
En Groningse studenten,ach ja, op een bepaalt moment zijn alle ontgroenings
taktieken uitgewerkt en heeft men weer iets nieuws gevonden hoe debiel ook.
Zo kan ik er ook wel een verzinnen. Corpsbal kwakken
lijkt me ook gewoon vet een keer mee te makenquote:Op woensdag 14 april 2010 22:37 schreef BaasD het volgende:
[..]
Vent Bamkwakken is gewoon AWESOME![]()
zolang de bam maar niet voor mij is
Ja want alles wat ze op Radio 538 vertellen is ook waar gebeurd enzoquote:Op woensdag 14 april 2010 20:07 schreef FP128 het volgende:
Apart dat je er zo een uitgebreide melding van maakt
En Groningse studenten,ach ja, op een bepaalt moment zijn alle ontgroenings
taktieken uitgewerkt en heeft men weer iets nieuws gevonden hoe debiel ook.
Nee, het heeft er niets mee te maken dat je homo bent,quote:Op zondag 14 maart 2010 15:05 schreef dweeper het volgende:
Een paar jaar terug hoorde ik op Radio 538 over bamkwakken. Er waren een paar groningse studenten in de studio en die vertelden over introductie weken, en dat spel kwam dus ook ter sprake.
(Het spel is dus: een boterham op tafel, met een groepje spuiten op de boterham, wie t laatse komt moet m opeten. t spel heeft ook andere namen)
't zal er wel mee te maken hebben dat ik toen al wat meer voor voor jongens voelde waar ik nog niet voor uit durfde te komen, maar t idee wond me enorm op.
Wat ik me dus afvraag, wie heeft het weleens gedaan? Of wie heeft 't weleens van dichtbij gehoord dat het echt gebeurd? Het wordt ook heel vaak ontkend, maar hoor toch iets te veel geruchten.
jaquote:Op maandag 26 april 2010 09:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja want alles wat ze op Radio 538 vertellen is ook waar gebeurd enzo
Huh.. ik dacht dat mannen niet konden multitasken, ik zit toch echt te Fok!en hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:43 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Die gene die je nu aan het afzuigen bent, die is homo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |