Heb hier nagenoeg een ongebruikte ps2 liggen, heel lang geleden gekocht en nooit iets mee gedaan... zal als nog ff checken hoeveel en of en wat voor spellen er bij zitten, wel heb ik zeker een afstandsbediening er toen bij gekocht en wat geheugen!
zo veel mogelijk bier, of een goed bod
Omgeving Den Haag
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still loose in this world, and the dead must be spiked.
Ik bied 35eur, of (om aan wens van TS te voldoen) tussen 35 en 40eur wat uit te zoeken op Bier-Winkel.com (je kiest wat uit, ik iDeal het en laat het naar je thuisadres bezorgen)
Mijn laatste bod, 45eur incl. verzend of ongeveer 45eur aan bier-winkel.com en kies zelf je lekkerste bier uit. Meer is imo het fat-model mij niet waard (vanwege korte levensduur laser)
sorry meneer de mod, ik was mij hier niet van bewust dat dat ook moest bij Te Ruil.
als ik maandag uit mijn werk ben zal ik even inventariseren wat ik heb, op de gevoelige plaat leggen en bedenken wat ik er voor wil hebben! (kratje of 6 hertog jan ofzo, weet niet zeker of ik nog spellen had weg gegeven).
sorry voor de overlast
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')