abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79124823

Hij gaat weg omdat mn vriendin hem te zwaar vind. Hij is 1x gebruikt en daarna eigenlijk niet meer :S.
Staat 5 km op de teller... Eigenlijk dus gloednieuw.

Dit is een van de meer populaire modellen van Sym. Een aantal opvallende eigenschappen van de Fiddle II zijn het retro dashboard, de krachtige grote schijfremmen en een zuinig 4-takt blok. Een 4-takt motor is zuinig en maakt weinig geluid, dus dat betekent dat je comfortabel en milieuvriendelijk kunt rijden op deze Fiddle II.

Specificaties
[4-takt]
Motor: 50cc, 1-cylinder, luchtgekoeld
Max. Snelheid: 45km/u (bromscooter)
Versnelling: Automaat
Start: Kick en Electrisch
Gewicht: 96kg
Remmen: Schijf voor, trommel achter
Tankinhoud: 5,2 liter
Afmetingen: 1870*695*1150
Banden: Voor 110/70-12, Achter 120/70-12
Kleur: Wit

Vraagprijs ¤ 1300,-
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_79127348
Te zwaar? Een beetje Aprilia weegt net zoveel.
Free kick.
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
pi_79130405
quote:
Op zondag 14 maart 2010 15:00 schreef Ridocar het volgende:
Te zwaar? Een beetje Aprilia weegt net zoveel.
Free kick.
Mijn meisje is niet zo zwaar en dit ding is dan toch best een hoop gewicht.
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_79141160
Damn.. Was een week eerder geweest, wij hebben er net 1 gekocht (exact dezelfde.. )

Voor de rest van de lezers: super ding de Fiddle!
pi_79144738

nog een irl plaatje
pi_79164593
kick
  maandag 15 maart 2010 @ 22:25:52 #7
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_79190103
Ik heb deze dus net gekocht (zie tha_duck's reactie), maar ik begrijp niet zo goed waarom je hem zo goedkoop weg doet. Je kan er volgens mij zelfs bij de dealer nog meer voor terug krijgen. Ik begrijp niet zo goed waarom je zowat 500 euro (even gerekend dat hij nog 1599 was incl. kosten rijklaar maken) inleverd terwijl er maar 5km op de teller staat. Als je hem voor 1500 euro neer zet raak je hem ook wel kwijt lijkt me. Baal wel dat ik em vorige week gekocht heb, anders had ik dit aanbod echt wel aangenomen Maar goed, ik ben iig zeer tevreden over deze scooter en het is echt een lekkere, ruime scooter. Ideaal voor woon-/werkverkeer. En zeker voor deze prijs
To infinity…and beyond!
pi_79201267
ow alweer eentje. Ja ach we zien wel
pi_79260656
kick!
pi_79294116
kick
pi_79396577
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:01 schreef Dethroned het volgende:
kick
Kickje
pi_79718573
Verkocht !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')