... Wil je dit even uitleggen voor ons rokers? Ik zie namelijk 'n normale zin met een uitgebalanceerde dosis van de letter 'R'..quote:Op zondag 14 maart 2010 15:14 schreef JSerry het volgende:
[..]
Je vergeet een R slimme HAHAHA PWND. Sowieso klopt er geen kut van je zin idioot.
En hoe kan je nou klagen over iemand anders z'n 'probleem'? Ja het is irritant en het stinkt zeg je later, maar waarom zet je dat dan niet in de OP?quote:Like wtf dat je wilt roken moet je zo zelf weten maar je weet toch wel als je steeds heftig moet hoesten na een zuigeret dat dat eventueel de oorzaak kan wezen? Klacht: rokende Struisvogels.
We haten 'm, zeker na dit topic. Nee, da's echt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:51 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
... Wil je dit even uitleggen voor ons rokers? Ik zie namelijk 'n normale zin met een uitgebalanceerde dosis van de letter 'R'..
[..]
En hoe kan je nou klagen over iemand anders z'n 'probleem'? Ja het is irritant en het stinkt zeg je later, maar waarom zet je dat dan niet in de OP?
Volgens mij ben jij gewoon 'n onvervalste zeikerd
Ik rook niet en snap het evenmin.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:51 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
... Wil je dit even uitleggen voor ons rokers? Ik zie namelijk 'n normale zin met een uitgebalanceerde dosis van de letter 'R'..
We, meneer zoekt vrienden, medestanders, matties enz via Internet. Poor thing maak jezelf toch niet zo belachelijk idioot.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:53 schreef OeJ het volgende:
[..]
We haten 'm, zeker na dit topic. Nee, da's echt.
Ik hou van teer. Heerlijk!quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:30 schreef Droomert het volgende:
Mensen die denken dat roken lekker is omdat ze hun nicotine shot krijgen.
Heerlijk een stuk teer in je longen zuigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |