Hij is jaloers op rokers welke zichzelf elke zaterdag in de kroeg gezellig de tering in zuipen.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
En dat is voor TS irritant want..?
Ik ben keilekker, je moest eens weten.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:47 schreef Mr.Cooper het volgende:
Roken is lekker, TS niet.
Want? Kutgehoest aan je harses na een nicotine shot elke keer. Is zwaar.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
En dat is voor TS irritant want..?
quote:
Daar gaat dit niet over.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:54 schreef JSerry het volgende:
[..]
Struisvogelpolitiek, wel eens van gehoord?
Echt wel, ik vertel het je. Uitspraken als gerookt vlees bederft niet, zijn uitspraken van een verslaafd iemand(het goed praten van) Iedereen weet dat je er goed ziek van kunt worden, eigen keus, maar ga geen lulkoek vertellen.quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 13:47 schreef Mr.Cooper het volgende:
Roken is lekker, TS niet.
Want rokers kunnen volgens jou nooit door een andere reden ziek zijn?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:10 schreef JSerry het volgende:
[..]
Echt wel, ik vertel het je. Uitspraken als gerookt vlees bederft niet, zijn uitspraken van een verslaafd iemand(het goed praten van) Iedereen weet dat je er goed ziek van kunt worden, eigen keus, maar ga geen lulkoek vertellen.
Zeg ik ook maar dan gaat die kop weer in het zand en komt er een verkoudheid aan.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarom zeg je dat niet tegen die rokers, TS?
Niet structureel na een sigaret nee, elke keer weer maanden/jaren lang nee, en maar hoesten en ontkennen. Like wtf kijk naar jezelf.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:19 schreef Lavrock het volgende:
[..]
Want rokers kunnen volgens jou nooit door een andere reden ziek zijn?
Dus jij irriteert je aan de problemen van andere mensen?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:23 schreef JSerry het volgende:
[..]
Niet structureel na een sigaret nee, elke keer weer maanden/jaren lang nee, en maar hoesten en ontkennen. Like wtf kijk naar jezelf.
dat probleem heb ik nu ook met TSquote:Op zondag 14 maart 2010 14:27 schreef Lavrock het volgende:
[..]
Dus jij irriteert je aan de problemen van andere mensen?
Ik zie het ultieme woord voor iemand zonder stijl.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:27 schreef JSerry het volgende:
[..]
Simpele reaguurd ook nog even. Kloothommel.
Zijn eigen leven is dan niet interessant genoeg.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:28 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dat probleem heb ik nu ook met TS![]()
iemand anders moet hoesten en daar maak jij een probleem van ?
Nee wel aan dat kut gehoest en slijm opgehaal, zwaar irritant dat gerochel als je er naast zit, verder stinkt het ook.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:27 schreef Lavrock het volgende:
[..]
Spreekt een rochelende roker, wedden? Maar ontken het maar, doen de meeste rokers.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:29 schreef Lavrock het volgende:
[..]
Zijn eigen leven is dan niet interessant genoeg.
Hij irriteert zich aan de slachtofferrol die ze zichzelf onterecht aanmeten. Volledig terecht, een slachtofferrol is altijd een zwaktebod en overbodig.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:27 schreef Lavrock het volgende:
[..]
rook zelf niet, bijna al mijn vrienden roken, sta vaak buiten bij de rokersquote:Op zondag 14 maart 2010 14:33 schreef JSerry het volgende:
[..]
Spreekt een rochelende roker, wedden? Maar ontken het maar, doen de meeste rokers.
Iets ontkennen wat er niet is.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:33 schreef JSerry het volgende:
[..]
Spreekt een rochelende roker, wedden? Maar ontken het maar, doen de meeste rokers.
TS zegt het niet op die manier.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:44 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Hij irriteert zich aan de slachtofferrol die ze zichzelf onterecht aanmeten. Volledig terecht, een slachtofferrol is altijd een zwaktebod en overbodig.
Dat blijkt wel weer.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:10 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Dat komt door intellectueel onvermogen.
Je vergeet een R slimme HAHAHA PWND. Sowieso klopt er geen kut van je zin idioot.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:10 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Dat komt door intellectueel onvermogen.
Deze post verklaart dit hele topic.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:28 schreef JSerry het volgende:
[..]
De R van Reetkever: GROEN GROEN GROEN AAWWWWW
Te makkelijk dit, maar ok, je probeert je er op een omslachtige manier onderuit te lullen. Je lijkt wel....een roker.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:28 schreef JSerry het volgende:
[..]
De R van Reetkever: GROEN GROEN GROEN AAWWWWW
Mijn idee.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:29 schreef PompTieDom het volgende:
[..]
Deze post verklaart dit hele topic.
Ik rook alleen Anaal en dan op famillie feestjes. Ben erg schuchter.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:30 schreef OeJ het volgende:
[..]
Te makkelijk dit, maar ok, je probeert je er op een omslachtige manier onderuit te lullen. Je lijkt wel....een roker.
ik rust mijn kofferquote:Op zondag 14 maart 2010 15:35 schreef JSerry het volgende:
[..]
Ik rook alleen Anaal en dan op famillie feestjes. Ben erg schuchter.
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:34 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn god, waarom mogen zulke debielen nog topics openen? Ontneem ze aub dat recht
M-ja.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:35 schreef JSerry het volgende:
[..]
Ik rook alleen Anaal en dan op famillie feestjes. Ben erg schuchter.
quote:
Volgens mij heb jij ze niet meer alle 7 op een rij.quote:
Open er een topic overquote:Op zondag 14 maart 2010 15:38 schreef PompTieDom het volgende:
klacht: computers met internet in gesloten inrichting.
TNX menquote:Op zondag 14 maart 2010 15:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij ze niet meer alle 7 op een rij.
Succes met je toekomstige ondernemingen in het gesticht
Retard:
Ik voel me inderdaad terdege PWND. Zelfs als mijn zin niet zou kloppen breng ik met vijf woorden beter een bericht over dan jij met dit hele topic.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:14 schreef JSerry het volgende:
[..]
Je vergeet een R slimme HAHAHA PWND. Sowieso klopt er geen kut van je zin idioot.
Maar iedereen verteld ook over jouw dat jij de beste bent, daar sta je om bekend, als ehqo de goedste.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:48 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Ik voel me inderdaad terdege PWND. Zelfs als mijn zin niet zou kloppen breng ik met vijf woorden beter een bericht over dan jij met dit hele topic.
Ik reageer met nonsens op nonsens, dit topic ging niet over taalfouten en de opbouw er van, schermen met onmacht, slaat nergens op.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:46 schreef OeJ het volgende:
Toch blijf ik het maar raar vinden hoor: TS wijst rokers op hun fouten en als hij dan zelf ergens op gewezen wordt, reageert hij precies zo. Of misschien nog wel erger, door de nonsens die hij uitkraamt.
Hij maakt wel een GROTE kans op deze manier.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:09 schreef DeBassist het volgende:
wanhopige poging van Ts om faalhaas2010 te worden ?
Echt? Daar was ik niet van op de hoogte, als ik dit meekrijg zal ik ze vermanend aanspreken want ik ben veel te bescheiden voor dat soort taferelen. Bedankt dat je me op de hoogte stelt van deze wanpraktijken.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:59 schreef JSerry het volgende:
[..]
Maar iedereen verteld ook over jouw dat jij de beste bent, daar sta je om bekend, als ehqo de goedste.
Hee, dit is KLB enzo. Daar kan je het beste altijd een flinke buidel zout bij je hebben.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:05 schreef JSerry het volgende:
[..]
Ik reageer met nonsens op nonsens, dit topic ging niet over taalfouten en de opbouw er van, schermen met onmacht, slaat nergens op.
Ik zou toch nog eens eerst een woordenboek nederlands raadplegen voordat je anderen gaat afbranden.. Interlectueelquote:Op zondag 14 maart 2010 15:14 schreef JSerry het volgende:
[..]
Je vergeet een R slimme HAHAHA PWND. Sowieso klopt er geen kut van je zin idioot.
BRISBANE (n.)quote:Op maandag 15 maart 2010 06:57 schreef mcf het volgende:
Een roker kan ook verkouden zijn en daardoor hoesten hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |