Zie je pm...quote:Op maandag 15 maart 2010 14:58 schreef JamMasterJustin het volgende:
Voor 15 euro incl verzenden ben ik geintresseerd in The Dark Knight
35 inc. is akkoord. Zie pm voor verdere afhandeling.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:43 schreef Kn0x het volgende:
Openingsbod voor Quiz incl AB voor 35 euro inc.
Dark Knight netjes binnen gekregen. Je had niet vermeld dat het een Speciale Edition was, dus een welkome verrassingquote:
Ja, dat was ik helemaal vergeten. Veel plezier ermeequote:Op donderdag 18 maart 2010 11:22 schreef JamMasterJustin het volgende:
[..]
Dark Knight netjes binnen gekregen. Je had niet vermeld dat het een Speciale Edition was, dus een welkome verrassing
Deal. Zie pm.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:32 schreef Beaudelaire het volgende:
I, Robot voor 12,50 euro inclusief verzenden?
Ja, ik zag 't vanmiddag staan, heb nog niet eerder kunnen kijken. Ik doe 'm morgen op de post voor je, zal er dus zaterdag wel zijnquote:
Prima hoor. Thanks.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, ik zag 't vanmiddag staan, heb nog niet eerder kunnen kijken. Ik doe 'm morgen op de post voor je, zal er dus zaterdag wel zijn
Bod geaccepteerdquote:Op dinsdag 30 maart 2010 01:22 schreef Stinger666 het volgende:
Bodje van 12 euro incl. verzenden voor I am Legend
Deal. Zie je pm..quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
First knight en green mile voor 25 incl?
Maak het geld morgen over!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |