quote:Op zondag 14 maart 2010 22:08 schreef Tammymara het volgende:
Paar topics gemist zie ik.
Geen tijd om terug te lezen, voorlopig ook even niet met nagels bezig.Gecondoleerd en heel veel sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen tijd om terug te lezen, voorlopig ook even niet met nagels bezig.Gecondoleerd en veel sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen tijd om terug te lezen, voorlopig ook even niet met nagels bezig.He bah... gecondoleerd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En bedankt voor het idee
[ afbeelding ]
Ah bedankt! Nu ga ik ipv twee kleuren a 13.95 er 9 bestellen haha.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Een weekje ongeveerHangt er een beetje vanaf maar dat is denk ik het gemiddelde. Je kunt met oa CC en Paypal betalen
Ik heb hem ook maar besteld, wilde die kleur namelijk erg graag hebben!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:35 schreef Chanty87 het volgende:
Deze denk ik: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&Item=120541862428&Category=75055&_trkparms=algo%3DLVI%26its%3DI%26otn%3D2
Die had ik namelijk ookGaat hard trouwens, toen ik bestelde gisteren waren er nog 8!
Een sticky basecoat en sandwitchen dus lak en dan topcoat en dan nog een laagje suedequote:Op zondag 14 maart 2010 22:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb hem ook maar besteld, wilde die kleur namelijk erg graag hebben!
Hoe kun je er trouwens voor zorgen dat je Suede lakken het beste blijven zitten? Je kunt er namelijk geen topcoat bij gebruiken. Alleen een basecoat dan?
Geen tijd om terug te lezen, voorlopig ook even niet met nagels bezig.Gecondoleerd en sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids.
Ik neem aan dat het met een gewone basecoat ook werkt? Ik heb namelijk geen sticky.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Een sticky basecoat en sandwitchen dus lak en dan topcoat en dan nog een laagje suede
Denk het wel alleen sticky houdt het nog langer vast denk ikquote:Op zondag 14 maart 2010 22:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het met een gewone basecoat ook werkt? Ik heb namelijk geen sticky.
En dankjewel!
Oh, internet was bagger hier, dus ik heb niet heel goed opgelet, zat heel erg te balenquote:Op zondag 14 maart 2010 20:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De verpakking is open, maar maakt niet uitEhm, hij is donkerpaars met oranje. Flakes denk ik, geen glitters
je moet er ook wit onder doen, had ik toch gezegdquote:
ohw, like, ik heb dat niet onthoudenquote:Op zondag 14 maart 2010 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet er ook wit onder doen, had ik toch gezegd
Twee keer wit, twee keer celtic, topcoatje en zonnebril
Ja dat schiet idd niet opquote:Op zondag 14 maart 2010 23:11 schreef Mirjam het volgende:
ik heb er nu 6 laagjes opgesmeerd![]()
[ afbeelding ]
Tofff!quote:Op zondag 14 maart 2010 23:11 schreef Mirjam het volgende:
ik heb er nu 6 laagjes opgesmeerd![]()
[ afbeelding ]
Geen tijd om terug te lezen, voorlopig ook even niet met nagels bezig.Wat verdrietig, heel veel sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |