En je argumentatie is?quote:Op maandag 3 mei 2010 23:07 schreef Majkool het volgende:
Schijtmuziek. Waardeloze kutmuziek voor de top40crap-meelopers (Rihanna, Justin Bieber enz.)... Werkelijk een schande voor de muziekindustrie! Slechte muziek, oke, daar hoef ik me niet aan te ergeren, maar een aandachtshoer spelen, bah. Ze zal heus wel een klein nootje kunnen zingen, maar als je zo'n schijtmuziek maakt, en op zo'n manier de aandacht moet zoeken, dan heb je mijn respect niet. Maar goed, wel lekker cashen.
[ afbeelding ]
Kan je de definitie 'top40crap-meelopers' misschien nader definiëren?quote:Op maandag 3 mei 2010 23:07 schreef Majkool het volgende:
Schijtmuziek. Waardeloze kutmuziek voor de top40crap-meelopers (Rihanna, Justin Bieber enz.)... Werkelijk een schande voor de muziekindustrie! Slechte muziek, oke, daar hoef ik me niet aan te ergeren, maar een aandachtshoer spelen, bah. Ze zal heus wel een klein nootje kunnen zingen, maar als je zo'n schijtmuziek maakt, en op zo'n manier de aandacht moet zoeken, dan heb je mijn respect niet. Maar goed, wel lekker cashen.
[ afbeelding ]
Mensen die bewust geld besteden aan dergelijke baggerquote:Op zondag 9 mei 2010 22:44 schreef LeNick het volgende:
[..]
Kan je de definitie 'top40crap-meelopers' misschien nader definiëren?
Al het geld wat ze binnen krijgt gaat uit naar haar concerten en clips. So fuck you, loser.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:07 schreef Majkool het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag me af hoeveel daar waar van is.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Al het geld wat ze binnen krijgt gaat uit naar haar concerten en clips. So fuck you, loser.
Het is waar. Al haar geld gaat uit naar haar concerten, kleding en clips. Je wéét hoe haar clips zijn. En zaterdag ga je zien hoe haar concerten zijn. Dat is meer dan zingen en dansen op een podium.quote:
Dat is juist wat het zo erg maakt. Ging het maar alleen om de muziek, maar nee..quote:Op zondag 9 mei 2010 23:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Het is waar. Al haar geld gaat uit naar haar concerten, kleding en clips. Je wéét hoe haar clips zijn. En zaterdag ga je zien hoe haar concerten zijn. Dat is meer dan zingen en dansen op een podium.
GaGa is een artiest die haar fans wil geven wat ze 'verdienen'. Als ze naar haar concert gaan, dan moeten ze niet alleen kijken naar hoe zij zingt. Ze geeft hen een hele musical.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:21 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Dat is juist wat het zo erg maakt. Ging het maar alleen om de muziek, maar nee..
Dus jij gelooft serieus dat ze er amper aan verdient? Al het geld gaat naar de concerten... Natuurlijk, is het podium gebouwd van goudstaven dan? Jezus, doe niet zo naïefquote:Op zondag 9 mei 2010 23:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
GaGa is een artiest die haar fans wil geven wat ze 'verdienen'. Als ze naar haar concert gaan, dan moeten ze niet alleen kijken naar hoe zij zingt. Ze geeft hen een hele musical.
Goed voorbeeld, Andre Rieu. Die was anders ook eerst failliet voordat ie op tour ging, doordat z'n concerten zo duur waren!quote:Op zondag 9 mei 2010 23:26 schreef Majkool het volgende:
[..]
Dus jij gelooft serieus dat ze er amper aan verdient? Al het geld gaat naar de concerten... Natuurlijk, is het podium gebouwd van goudstaven dan? Jezus, doe niet zo naïef
GaGa is al 3 keer bijna failliet geweest omdat ze teveel uitgeeft aan bovengenoemde dingen, ja. En ja, dat geloof ik. Natuurlijk verdient ze wel wat aan alles, maar een heel groot deel gaat uit naar haar concerten/kleding/video clips. Heb je wel eens een stúkje van een optreden van haar gezien?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:26 schreef Majkool het volgende:
[..]
Dus jij gelooft serieus dat ze er amper aan verdient? Al het geld gaat naar de concerten... Natuurlijk, is het podium gebouwd van goudstaven dan? Jezus, doe niet zo naïef
Hell no, gelukkig niet... Vind het al erg genoeg dat ik die zooi op de radio hoor, en het circus er omheen maakt het alleen maar erger.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Heb je wel eens een stúkje van een optreden van haar gezien?
Als je niet echt naar GaGa kijkt en luistert, heb je imo ook niet het recht om je mening zo te geven.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:55 schreef Majkool het volgende:
[..]
Hell no, gelukkig niet... Vind het al erg genoeg dat ik die zooi op de radio hoor, en het circus er omheen maakt het alleen maar erger.
Je luistert radio.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:55 schreef Majkool het volgende:
[..]
Hell no, gelukkig niet... Vind het al erg genoeg dat ik die zooi op de radio hoor, en het circus er omheen maakt het alleen maar erger.
Ik vind ISMFOF best wel slecht, haha.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:58 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Je luistert radio.
Overigens vind ik het niet erg dat er mensen zoals Lady Gaga, Rihanna, Beyonce enzeauveaurts bestaan, maar dat dit wordt bestempeld als muziek is wel diep triest.
(ISMOF is trouwens wel een toffe band!)
Dat je goed kan zingen zegt nog geen moer.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:03 schreef MrMonkeyman het volgende:
Lady GaGa kan goed zingen, maar helaas is het gros van haar publiek alleen fan vanwege haar gedrag en looks.
Waar staat beschreven dat er gevoel moet liggen in muziek alvorens het mooi kan zijn? En dan is mooi al weer relatiefquote:Op maandag 10 mei 2010 00:12 schreef Majkool het volgende:
Muziek is toch bedoeld om je gevoelens te uiten, mensen te beroeren etc. Laten we eens wat lyrics van GaGa op een rijtje zetten...
Just dance, gonna be okay
Da da doo doot-n
Just dance, spin that record babe
Da da doo doot-n
D-D-D-Dance, dance, dance, just
J-J-Just dance
Let's have some fun,
This beat is sick
I wanna take a ride on your disco stick
Don't think too much just bust that kick
Let's play a love game,
Play a love game
Do you want love or you want fame?
Are you in the game?
Oh, oh, oh, oh, ohhhh, ohh-oh-e-ohh-oh-oh
I'll get him hot, show him what I've got
Oh, oh, oh, oh, ohhhh, ohh-oh-e-ohh-oh-oh,
Can't read my,
Can't read my
No he can't read my poker face
(she’s got to love nobody)
Can't read my
Can't read my
P-p-p-poker face, p-p-poker face
(Mum mum mum mah)
P-p-p fuck her face, p-p-p fuck her face
(Mum mum mum mah)
Ik vind hier dus niks artistiek aan en er zit absoluut geen gevoel in, wat imo wel de bedoeling is bij muziek...
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:12 schreef Majkool het volgende:
Muziek is toch bedoeld om je gevoelens te uiten, mensen te beroeren etc. Laten we eens wat lyrics van GaGa op een rijtje zetten...
Da da doo doot-n
Just dance, spin that record babe
Da da doo doot-n
D-D-D-Dance, dance, dance, just
J-J-Just dance
Let's have some fun,
This beat is sick
Don't think too much just bust that kick
Let's play a love game,
Play a love game
Do you want love or you want fame?
Are you in the game?
Oh, oh, oh, oh, ohhhh, ohh-oh-e-ohh-oh-oh
Oh, oh, oh, oh, ohhhh, ohh-oh-e-ohh-oh-oh,
Can't read my,
Can't read my
Can't read my
Can't read my
P-p-p-poker face, p-p-poker face
(Mum mum mum mah)
P-p-p fuck her face, p-p-p fuck her face
(Mum mum mum mah)
Ik vind hier dus niks artistiek aan en er zit absoluut geen gevoel in, wat imo wel de bedoeling is bij muziek...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |