quote:Op zondag 14 maart 2010 20:07 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Kunst is in elk geval iets dat bestaat om zichzelf, niet om iets aan de man te brengen. En op de tweede plaats om een mens zowel zintuigelijk en geestelijk te beroeren.
Ik zal niet met je in discussie gaan over mooi of lelijk, daar komen we nooit uit. Maar ik vraag me wel echt af of jij geestelijk geroerd wordt door iemand die PA-PA-PA-POKERFACE aan het brullen is.
No way.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:34 schreef RitseB het volgende:
[..]
I wanna take a ride on your discostick
Haha ja, dat was zij inderdaad.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:31 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Was jij niet dezelfde die zei dat je "Cheryl Cole eens zonder make-up moest zien"?!!

De laatste 3 hebben niks met elkaar te maken.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:36 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Róisín Murphy is übertof, maar beter goed gejat dan slecht bedacht.
[ afbeelding ]
Niet een mening in de zin van een wel doordacht standpunt waarbij ik alle aspecten door een eclectische filter heb gehaald.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:34 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat je geen enig idee hebt wat je mist. Maar jij hebt blijkbaar je mening al klaar staan na één nummer en denkt dat al haar nummers zo zijn..
Maar de anderen wel.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
De laatste 3 hebben niks met elkaar te maken.
Selectief kijken dus.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:47 schreef onearmedman het volgende:
Als je ziet hoeveel artiesten er zijn kun je altijd wel vergelijkingsmateriaal vinden.Helemaal als ze zo slecht overeen komen als dit.
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:45 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Niet een mening in de zin van een wel doordacht standpunt waarbij ik alle aspecten door een eclectische filter heb gehaald.
Wel een mening in de zin van dat ik na een paar momenten in de overtuiging ben dat het totaal niets voor mij is omdat het me te voorgekauwd en ééndimensionaal is. Ik heb nog niets gezien dat voor mij het tegendeel heeft bewezen. Ze lijkt een combinatie van ingrediënten die ervoor succesvol bleken; enigszins bevallig poppedeerntje met een dansbaar deuntje en een piano, en kleding in de lijn van Madonna.
GaGa 'jat' niet alles. Ze draagt High-fashion, ze draagt echt wel originele dingen, hoor.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:50 schreef leukvoorlater het volgende:
Gaga jat de boel bij elkaar en dat doet ze goed. Niks mis mee. Maar zeggen dat ze origineel is in haar stijl, dan weet je dus niet genoeg. Lady Gaga weet wel de massa te bereiken, wat sommige arty figuren niet lukt.
Dude, zal ik je eens een wijze les leren?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:50 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Ja. Je bent of dom, of je wil gewoon niet zien dat Gaga haar dingen overal vandaan haalt.
Klopt, maar ze heeft zich laten inspireren door vele voorgangers en dat zie je wel terug in haar kledingkeuzes.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
GaGa 'jat' niet alles. Ze draagt High-fashion, ze draagt echt wel originele dingen, hoor.
Een bijennest op je porem zetten is best origineel inderdaad.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
GaGa 'jat' niet alles. Ze draagt High-fashion, ze draagt echt wel originele dingen, hoor.
Ze quote mij niet, hoor?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:52 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Dude, zal ik je eens een wijze les leren?
Kijk naar haar avatar, kijk naar haar ondertitel, en dan naar haar signature. Denk je serieus dat je haar kan overtuigen?![]()
Stiekem toch wel blij met mijn fora ervaring
Ik ben geen dude.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:52 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Dude, zal ik je eens een wijze les leren?
Kijk naar haar avatar, kijk naar haar ondertitel, en dan naar haar signature. Denk je serieus dat je haar kan overtuigen?![]()
Stiekem toch wel blij met mijn fora ervaring
Maar ze probeert jouw wel te overtuigen. Anyway who cares? De beste band in mijn ogen is nog altijd Godspeed you! Black Emperorquote:Op zondag 14 maart 2010 20:53 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ze quote mij niet, hoor?
Om eerlijk te zijn zie ik niet wat dit nou onderscheidt van haar hits. Ze zijn weliswaar minder dansbaar, desalniettemin evengoed precies wat je verwacht van een poplied; een veilige 'sound' en gezever over liefde.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Geef toe, dit is toch totaal anders dan wat je nu 'verwacht' van GaGa?
En als je het 1e nummer niet 'mee vindt tellen' omdat het live is, hier de albumversie:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |