Dan moet je er iets aan doenquote:Op zondag 14 maart 2010 11:38 schreef D. het volgende:
Mijn telefoon wil zo stroom, en mijn water wordt koud
quote:Op zondag 14 maart 2010 11:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zie dingen die ik net niet zag? Een kat onder de drugs? Ik moet echt gaan slapen.
quote:
Je kunt ook vanavond pas gaan slapen, tegelijk met de meeste mensen, of zeg ik nu iets vreemds?quote:Op zondag 14 maart 2010 11:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zie dingen die ik net niet zag? Een kat onder de drugs? Ik moet echt gaan slapen.
En dat zou ik moeten doen omdat? De logica ontgaat me even.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:52 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt ook vanavond pas gaan slapen, tegelijk met de meeste mensen, of zeg ik nu iets vreemds?
Waar lees jij dat ik zeg dat dat zou moeten?quote:Op zondag 14 maart 2010 11:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dat zou ik moeten doen omdat? De logica ontgaat me even.
Nergens, maar ik zie het nut er niet van in om 's nachts te slapen.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:57 schreef D. het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik zeg dat dat zou moeten?
quote:Op zondag 14 maart 2010 11:56 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel, maar het wordt dan wel heel gezellig
Ja, waarom slaap jij nog nietquote:Op zondag 14 maart 2010 11:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Livetiming wel, beelden niet geloof ik.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:55 schreef Kally het volgende:
Kun je trouwens de F1 ook kijken op je pc?
Hier ookquote:Op zondag 14 maart 2010 11:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, waarom slaap jij nog niet![]()
Tweede was draait hier
En het nut van overdag slapen wel?quote:Op zondag 14 maart 2010 11:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nergens, maar ik zie het nut er niet van in om 's nachts te slapen.
Oquote:Op zondag 14 maart 2010 12:00 schreef D. het volgende:
[..]
Livetiming wel, beelden niet geloof ik.
Tenzij je een tv-kaart hebt natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |