Juist, was z'n naam kwijtquote:
Onzin, F1 is eigenlijk altijd saai. Gewoon leuk voor op de achtergrond en even opkijken als Mol begint te schreeuwen.quote:
Deze banden slijten harder als dat het voordeel van verlies van gewicht door fuel je in tijd terug geeftquote:Op zondag 14 maart 2010 13:23 schreef truedestiny het volgende:
als het goed is elke ronde een snellere ronde?
anders ben je gwn slecht
Er is ook een lang stuk circuit bijgekomen, bij deze race. Daarom zijn de rondetijden (mede) zo hoog.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:28 schreef Nielsch het volgende:
Wat gaan die karretjes langzaam vergelijken met jaren geleden, of ligt dat maar aan mij? Heb dit echt tig jaar niet meer gezien.
Voor 49 ronden brandstof meenemen scheelt wel..quote:Op zondag 14 maart 2010 13:28 schreef Nielsch het volgende:
Wat gaan die karretjes langzaam vergelijken met jaren geleden, of ligt dat maar aan mij? Heb dit echt tig jaar niet meer gezien.
Mooiquote:Op zondag 14 maart 2010 13:32 schreef Stiggie het volgende:
Schumi is nu een paar lapjes iig sneller dan Rosberg in laptime
dan duurt het iig niet lang meer!quote:Op zondag 14 maart 2010 13:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Volgens mij wordt het pas spannend vanaf rondje 40 of zo. Dat no-refuel vind ik maar niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |