Ook voor hem is het zondag ..quote:Op zondag 14 maart 2010 10:38 schreef Socios het volgende:
Afgelopen nacht was ik natuurlijk flink stappen. Van te voren had ik een programma van NET5 ingeprogrammeed voor de videorecorder om deze op te nemen. Lege videoband erin, helemaal paraat.
Nu wil ik de film gaan kijken die op de band zou moeten staan: "Loverboys" (begon even na middernacht).
Blijkt die gehapert te hebben ofzo, het is in ieder geval niet opgenomen.![]()
Klacht: videorecorder die niet opneemt
uitzendinggemist o/quote:Op zondag 14 maart 2010 10:38 schreef Socios het volgende:
Afgelopen nacht was ik natuurlijk flink stappen. Van te voren had ik een programma van NET5 ingeprogrammeed voor de videorecorder om deze op te nemen. Lege videoband erin, helemaal paraat.
Nu wil ik de film gaan kijken die op de band zou moeten staan: "Loverboys" (begon even na middernacht).
Blijkt die gehapert te hebben ofzo, het is in ieder geval niet opgenomen.![]()
Klacht: videorecorder die niet opneemt
NET5 is van SBS slimmerdquote:Op zondag 14 maart 2010 10:42 schreef Paris_Texas het volgende:
De uitzending was 's nachts, heb je met het programmeren geen foutje in de datum gemaakt??
Net5 is over het algemeen fatsoenlijk genoeg om op te nemen, als SBS6 geweigerd was dan was het logisch geweest....
Goeie! Maar nee, heb er geen fout in gemaakt...quote:Op zondag 14 maart 2010 10:42 schreef Paris_Texas het volgende:
De uitzending was 's nachts, heb je met het programmeren geen foutje in de datum gemaakt??
Vanavond Wegmisbruikers en Undercover in Nederland voor de zekerheid maar live gaan volgen dan!quote:Net5 is over het algemeen fatsoenlijk genoeg om op te nemen, als SBS6 geweigerd was dan was het logisch geweest....
Hmmz, geen idee... Geen verstand van. Zijn wel altijd wat vage opties maar die laat ik gewoon staan hoe ze al stonden...quote:Op zondag 14 maart 2010 10:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Of had je iets als VPS of PDC ofzo aangezet? Die handel werkt nooit.
Ja, en de Hema is van de Bijenkorf, en toch zijn het 2 volstrekt andere winkels met beiden een andere doelgroep.quote:
Hm, ik dacht dat je bedoelde dat SBS6 zo incapabel was dat het niet op te nemen is in tegenstelling tot NET5, maar volgens mij probeerde je een grapje te makenquote:Op zondag 14 maart 2010 10:54 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ja, en de Hema is van de Bijenkorf, en toch zijn het 2 volstrekt andere winkels met beiden een andere doelgroep.
NET5 is de vrouwenzender van SBS, en SBS6 is de tokkiezender van SBS
Ik pobeerde aan te geven dat het begrijpelijk was geweest als de videorecorder had geweigerd SBS6 op te nemen.quote:Op zondag 14 maart 2010 10:59 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hm, ik dacht dat je bedoelde dat SBS6 zo incapabel was dat het niet op te nemen is in tegenstelling tot NET5, maar volgens mij probeerde je een grapje te maken
Ik heb een Grundig, nooit problemen mee gehad.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:00 schreef Mr.Cooper het volgende:
Koop een betere.
TS had dat wel meteen door.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:02 schreef Paris_Texas het volgende:
Ik pobeerde aan te geven dat het begrijpelijk was geweest als de videorecorder had geweigerd SBS6 op te nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |