Bij mij wel.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Knalt hij hem dan automatisch naar de volgende pagina als hij te groot is?
Idd, komt ook omdat er niet meer getankt mag worden dus het verschil in rondetijden tussen de auto's is veel kleiner..quote:Op zondag 14 maart 2010 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Verder was het best wel een saaierace eigenlijk.
Het was eigenlijk gewoon één grote optocht.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Idd, komt ook omdat er niet meer getankt mag worden dus het verschil in rondetijden tussen de auto's is veel kleiner..
quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]Naja ik heb er gewoon een page break ingezet, werkt ook
Het blijft een prodcut van Microsoft natuurlijk.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:28 schreef Bravebart het volgende:
Ja maar ik haat het dat Word zo'n incapabel programma is
Dat is toch logisch?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat ik eigenlijk nog steeds jammer vind is dat je als je bijvoorbeeld Excel geopend hebt en je wil dan een *.doc bestand openen dat je daarvoor eerst Word dient te openen i.p.v. dat je dat via Excel kan doen.
Maar mp3 is geen Microsoft bestand.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is toch logisch?Je kan ook geen MP3 met Word openen
Word 2003 zuigt enorm hard, Word 2007 vind ik best fijn werkenquote:Op zondag 14 maart 2010 15:28 schreef Bravebart het volgende:
Ja maar ik haat het dat Word zo'n incapabel programma is
Mja, maar het feit dat Microsoft zoveel programma's heeft die alleen hun eigen kleine dingetje kunnen, zegt genoegquote:Op zondag 14 maart 2010 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar mp3 is geen Microsoft bestand.
En een doc wel
Joah, het werkt ook wel aardig, maar als je echt veel van die programma's gaat eisen haken ze afquote:Op zondag 14 maart 2010 15:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Word 2003 zuigt enorm hard, Word 2007 vind ik best fijn werken
Dat vind ik gewoon een gemiste kans van MS.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, maar het feit dat Microsoft zoveel programma's heeft die alleen hun eigen kleine dingetje kunnen, zegt genoeg
Mja, tegenwoordig is het al iets beter, dat je bijvoorbeeld Excel grafieken in Word kan plakken en toch nog wat (simpele) bewerkingen vanuit Word kan doen aan die grafiekenquote:Op zondag 14 maart 2010 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon een gemiste kans van MS.
Ik maak nooit grafiekjes.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, tegenwoordig is het al iets beter, dat je bijvoorbeeld Excel grafieken in Word kan plakken en toch nog wat (simpele) bewerkingen vanuit Word kan doen aan die grafieken
Live te volgen?quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
soort van. via sopcast NVS 1
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:59 schreef jna het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |